Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 82 | 83 | 84 | 85 | 86 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/30/2019 04:00 PMSem
We reden naar de bar die helemaal leeg was." Wow het is te stil hier" merkte Jack op terwijl ik fronste ik keem om me heen terwijl het licht van het podium aanschoot. En ik Melinda aan eeen galg zag met onder haar voeten nog een stoel." Welcome op je suprise feest Sem!" Kenzo kwam lachend het podium op terwijl ik om me heen keek Jack en Ben waren allebei ineens verdwenen." What do you want?" ik keek Kenzo vurig aan terwijl ik naar Melinda keek.
Kenzo
Ik begon te lachen als hij me ineens vraagt wat ik van hem moet.." Ik denk toch wel echt dood gaan op de meest pijnlijkste mannier." Ik schoof de stoel een beetje weg terwijl hij al wilde rennen om me van kant te maken maar een barier spell hem tegenhield. Ik schoot in de lach "if you kill her i break all your bones kenzo.. Hiermee krijg je zus echt niet terug." Als hij dat zegt denk ik even na "maar hiermee staan we wel quite!" Ik schoof de stoel weg waardoor Melinda begon te strugglen om adem te halen "NEE!"
from walkingdead on 03/30/2019 03:41 PMSem
Ik grijnsde naar Jonesy en horde Cara haar stem." Nee het gaat je te veel kracht kosten wat het ook is... Het vergt altijd te veel van je magie" ik keek naar buiten en zag dat Ben en Jack zaten te wachten "don't even try to help me live." Ik verliet de mansion en stapte de auto in van Jack.
Melinda
Ik liep als een dronkaard de bar uit en werd ondersteund door iemand." Oef Mel.. Iets te veel gedronken?" Ik keek lachend op naar Kenzo "ik denk het wel... Ik kan zelfs jou kop zien KenzoOH!" Zei ik lachend na een tijdje raakte ik bewusteloos.
from walkingdead on 03/30/2019 03:28 PMSem
"Before i die." Zei ik tegen jonesy "don't touch Cara ever again" zij ik tegen hem terwijl ik aan Melinda dacht. Ik wilde ook afscheid nemen van haar "en blijf ook van Sally af." Zei ik terwijl ik het over mijn motor had "of ik blijf je stalken als ik een geest word."
Zei ik ironische terwijl de blije drukke Sem nooit weg zal gaan
from walkingdead on 03/30/2019 02:47 PMMelinda
Ik zat aan de drank ergens in een club. En had al mijn 8ste glas wodka op." Hey barman!" Zei ik tegen de jonge parttimer die me compleet negeerde "BARMAN!" Zei ik harder terwijl hij geirriteerd opkeek "ik denk dat het tijd voor jou is om naar huis te gaan." Ik schudde lachend mijn hoofd "ik ben thuis niet welkom."
Sem
3 weken gingen voorbij Cara probeerde er alles aan te doen om me te redden Melinda was weer van huis weg gerend. En alles was kapot ik zette de brieven die ik voor ze geschreven had in ieder zijn kamer. En nam diep adem "don't crie little wolf maak van je laatste dag het beste." Jack kwam mijn kamer binnen met Ben "i feel so sorry that we can't help you." Zei Ben "mijn zus had dit nooit gewild voor je" ik schudde mijn hoofd "it's fine.. Kunnen we gewoon een biertje doen.. Net als een stel oude opa's?" Jack glimlachte door zijn waterige ogen "je laat me huilen gast not cool.." Hij veegde zijn ogen schoon "maar wat jij wilt laten we naar popscals gaan." Ik beet zacht op mijn tong terwijl we beneden Jonesy tegen kwamen "gaan jullie maar alvast." Zei ik tegen ze terwijl mijn broer het voor mij een beetje had losgelaten.
from walkingdead on 03/30/2019 02:25 PMMelinda
Als ze zegt dat het mijn schuld is krijg ik tranen in mijn ogen. Ik liep langzaam naar achter en rende toen weg." Melinda wacht!" Horde ik Sem nog roepen maar ik wilde niet wachten... Ik was hier niet welkom.
Sem
Ik had teveel gehuild om een traan te laten. En keek Melinda na "kunnen we niet over mijn opkomende 18e verjaardag praten waar ik dood ga." Zei ik tegen de 2 "temminste zal die tiran jullie niet meer lastig vallen" ik keek naar vader en zag dat Cara bijna in 1 zou stortte.. Zonder mij kon ze niet leven en dat wist ik.. Ik probeerde haar te avoide want wat me het meest pijn zou doen.. Was niet meer haar zachte lippen kunnen lussen. Ik liep naar vader tilde hem op en bracht hem naar binnen waar ik hem in de kerker stopte totdat ik een kist voor hem kon regelen en hem ergens ver van hier zou brengen.
from walkingdead on 03/30/2019 01:46 PMSem
"Ik ga over 3 en een halve week dood Cara." Ik krabbelde overeind "en ik wil niet dat jullie er wat aan doen." Ik keek ze alle 3 aan ik was op 24 juli geboren de dag van de eerste Eclipse wolven die op die dag geboren werden hadden de toekomst om alfa te worden.. En een inmortal leven te lijden zolang hun pact door heel het land bleef door bloeien. Die van mij was net begonnen maar vader had iedereen afgeslacht waar ik me mee had verbonden. En op de dag van mijn verjaardag zou ik als laatste van mijn pact sterven. Mel schoot overeind "was dit je plan wraak nemen op vader en vervolgens dood gaan!"
from walkingdead on 03/30/2019 01:01 PMSem
Als ik de pilletjes in mijn mond krijg geduwd en ik de vloek voelde terug keren zette ik mijn rechterhand op die van Cara "het is goed zo." Zei ik zacht tegen haar terwijl Melinda me een klap in mijn gezicht gaf "de eclipse het is de eclipse."
Melinda
Sem was geboren op de dag van de eclipse vader zei dat als hij ooit zou veranderen in een wolf dat hij een pact zou lijden. De pact zou hem zo eeuwen lang in leven kunnen houden maar hij had geen pact meer. Hij had nog te leven tot zijn verjaardag.
from walkingdead on 03/30/2019 12:05 PMSem
Als Cara de pijn verminderd grijp ik slikkend Jonesy zijn kraag vast." Onder mijn motor zitten pillen breng ze" zei ik stuiptrekkend terwijl ik Melinda aankeek. Ik moest ze het vertellen.
from walkingdead on 03/30/2019 06:28 AMSem
Als het breken van mijn botten stopt keek ik toe hoe Jonesy vader daggerde die grijs wegtrok. Ik keek naar Mel die weer terug bij zinnen kwam en al op het punt stond om weg te rennen van iedereen." Stay.. Jonesy can i help you" ik kotste wat bloed uit en keek naar Cara.
Melinda
Als ik Sem hoor en hij er heel slecht uitzag frons ik. Ik keek Jonesy aan don't run Melinda. Ik wilde op hem aflopen en hem zoenen en zeggen hoe trots ik op hem was.. Maar nu was niet de tijd "Sem what are you hiding from us?"
from walkingdead on 03/29/2019 08:53 PMSem
Ik en Melinda keken toe hoe ze de spell deed en we uitkwamen op de mansion." He is home" zei ik tegen de 2 zonder na te denken liep ik naar buiten met de dagger." Father show your cowardless face!" Zei ik schreeuwend terwijl ik geklap achter me horde." Semmie.. Na al die moeite die je hebt gedaan sta ik hier nogsteeds in levende lijfe" ik draaide me om naar vader "niet voor lang." Voor ik het wist kon ik me niet meer inhouden en rende ik op hem af maar als ik voel dat de vloek zich te vroeg activeerd en al mijn boten in mijn lichaam breken laat ik de dagger vallen... Ik schreeuwde het uit van pijn.
Mel
Als ik zie wat er met Sem gebeurt en vader met alleen zijn blik de wolf curse activeerde. Rende ik er op af om de dagger te pakken en het door zijn hart te steken maar ook mij onderschepte hij door alleen te knipvingeren. Ik bleef staan en keek in zijn ogen "trigger your curse Melinda and kill this little wolf." Ik verzette me met alle macht maar voelde mijn lichaam gezogen worden in de jagers vloek. Ik keek naar Cara maar dacht alleen aan Jonesy "Jonesy will kill you." Zei ik nog waarna ik helemaal weg trok en die duivelse grijns op mijn smoel kwam.

Reply