Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 04:07 PM

Cara
Jonesy en ik hadden een locator spell gedaan op Sem en kwamen bij een bar uit. Net als ik binnen wou lopen hield Jonesy me tegen. 'Wat is er?' vroeg ik. Hij luisterde. 'Er is binnen iets aan de hand.'zei hij. Ik kraakte mijn nek en liep binnen. Jonesy kwam achter me aan en ik zag al snel dat Melinda aan een galg hing. Met mijn magie schoof ik de stoel terug onder haar en jonesy rende op haar af maar schoot weer terug bij de barrier spell. 'Kenzo stop. Ik kan je geven wat je wilt.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Sem.

Jonesy
Ik krabbelde terug overeind en keek op. Mel stond weer veilig op een stoel. Ik keek naar Kenzo. 'Je leeft niet lang meer vriend.'siste ik naar hem en keek vervolgens naar Cara die serieus aan hem verteld dat ze Ginie terug kan halen. 'Cara, don't.' zei ik zacht tegen haar. Ik keek naar Melinda. Ze stond op het randje van de stoel en Kenzo stond me eigenlijk te dichtbij. 'Cara haal die Barierre naar beneden.' zei ik tegen haar, maar ze focuste zich alleen op Kenzo om hem maar niet bezig te laten zijn met die stomme stoel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 03:47 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Koppige hond.'zei ik en keek naar Jonesy. 'Je moet me helpen. Tijdens de eclipse kan ik de vloek opsluiten in een talisman.Zolang dat talisman intact blijft is de vloek non actief.' zei ik. 'Door de eclipse ben ik sterker. Het heeft een goede invloed op mijn magie, ik kan Jack vragen om hem te channelen. Ik kan kracht van jou channelen. I can make this work. Mocht het niet werken heb ik nog een back up plan.' vertelde ik. 'I'm going to raise Ginie from the dead.' 

Jonesy
Ik keek Sem na en zuchtte. Hij had wel een punt. Als Cara toch haar plan aan mij uitlegde fronste ik. 'Je weet zeker dat dat werkt?' vroeg ik haar. Als ze dan verteld over haar plan B worden mijn ogen groot. 'That's not possible.' zei ik. 'Het enige wat ik nodig heb is een lichaam van een wolf, aangezien haar eigen lichaam niet meer te gebruiken is. I know where to find one. Please Jonesy. Je moet met Sem praten.'zei ze. Ik haalde diep adem. 'Ik praat met hem.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 03:36 PM

Jonesy
Ik grinnikte. 'Wees gerust. Ik heb Cara nooit zo gezien. Ik gebruikte haar gewoon in die periode om jou te sarren net zoals zij mij gebruikte.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Over Sally kan ik niks beloven.' grapte ik. 'Maar goed dat ik dan een manier heb gevonden waardoor je kan blijven leven.' zei Cara die de trap af kwam gelopen.

Cara
Het deed me goed om ze zo te zien. Ik liep naar beneden en bracht ze het nieuws. 'Ik heb zelfs twee plannen. Dus zeg maar gedag tegen je graf want het gaat heel lang duren voor je erin komt te liggen.' zei ik en keek naar Sem met een glimlach. 'Het gaat me lukken.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:54 PM

Jonesy
Ik liep vanuit de woonkamer richting mijn kamer, maar zag in de hal Jack, Ben en Sem staan. Ik slikte en glimlachte zwakjes. Ik wou zo graag helpen, maar ik wist niet hoe. Cara putte zichzelf helemaal uit om een manier te vinden en ik wist zeker dat ze helemaal kapot zou gaan zodra het gebeurd was. Ik wist niet meer wat ik tegen Sem moet zeggen. Ik wou geen afscheid van hem nemen. Hij was mijn kleine broertje. 

Cara
Ik schrok wakker. Net terug van The Other Side en ik had een plan en een back up plan. Ik moest het op zijn minst proberen. Ik hoefde in principe maar 1 wolf te hebben om het back up plan te laten lukken. Ik beet op mijn lip en kwam snel overeind. Ik liep naar beneden en bleef even op een afstandje staan als ik Sem en Jonesy zag. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:31 PM

Jonesy
'Melinda!!' riep ik achter haar aan. Ik raakte gefrustreerd. Alles ging niet zoals ik wou dat het ging. Niemand was meer gelukkig. Zelfs niet nu pa dood was. Zelfs vanuit zijn graf kon hij ons nog teisteren. Ik keek naar Cara. 'Please Car, Ik moet Melinda vinden. Doe een locator spell.' zei ik tegen haar. Ze schudde haar hoofd. 'Sorry Jonesy.' zei ze en liep naar binnen op een snel tempo. Ik wist ook precies wat ze zou doen. Het was altijd al duidelijk dat ze Sem boven iedereen verkiest in deze familie.

Cara
Ik veegde de tranen van mijn wangen en liep naar boven. Ik haalde alle boeken en grimoires die ik had tevoorschijn. Ik moest een manier vinden. Ik zou zijn pack terug halen of een manier vinden dat ik hem kon laten leven. Ik kon misschien de link met de eclipse verwijderen, maar ik moest uitzoeken hoe.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:15 PM

Cara
Ik begon te lachen. Meer uit paniek door wat hij vertelde. 'Je maakt een grapje zeker.' zei ik. Mijn gezicht trok witjes weg. 'Je gaat niet dood Sem. Zeg dat je niet doodgaat. Ik laat je niet dood gaan. I'll find a way. I'll bring your pack back. Is that what you need? Your pack.' ratelde ik en voelde tranen over mijn wangen stromen zonder het door te hebben. 'Dit is allemaal jouw schuld.' zei ik tegen Melinda en gaf haar een duw tegen haar schouders. 'SEM GAAT DOOD DOOR JOU!!' schreeuwde ik en wou haar zowat aanvallen maar Jonesy trok me aan mijn middel bij haar weg. 'Cara, dit is niet Mel's fout. Het is de schuld van die tiran wat daar ligt.' zei hij, maar het drong niet bij me door. Ik zou mijn grote liefde verliezen als ik niks deed. Jonesy keek naar Sem. 'Ik ben het wel met Cara eens. Ik kan niet niets doen terwijl jij naar je sterfbed loopt.'zei hij tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 01:06 PM

Cara
Als het eindelijk was afgelopen liet ik hem los en begon te hoesten. Ik voelde de zwaarte van mijn schouders vallen en veegde langs mijn neus. 'Wat is met een eclipse? Iemand gebruik godverdomme zinnen.' zei ik en keek naar Melinda en Sem die meer lijken te weten dan Jonesy en ik.

Jonesy
Zodra de pillen werken haalde ik opgelucht adem. 'Cara heeft gelijk, leg iemand uit wat hier aan de hand is?' vroeg ik de twee en keek achterom om zeker te zijn dat vader nog even dood was als net. Hij lag er nog steeds gelukkig dus nu kon ik me weer richten op Sem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 12:46 PM

Cara
Ik hield mijn ogen dicht en bleef geconcentreerd, ook al was dat moeilijker nu ik zelf de pijn begon te ervaren. Ik slikte en kneep mijn ogen dichter dan dicht. 'Mijn god Sem, hoeveel pijn heb je.' zei ik en ging verder met de spell. Ik wou hem zoveel mogelijk pijn ontnemen. Ik merkte dat mijn neus begon te bloeden, maar Sem was mijn alles. Ik zou alles doen voor hem.

Jonesy
Ik knikte en rende naar zijn motor. Ik vond al snel de pillen en rende terug. Ik haalde de pillen uit het zakje en stopte ze in zijn mond. Ik keek naar Cara. 'Car, je neus.' zei ik en keek haar bezorgd aan. 'Car.' zei ik nogmaals. 'Bemoei je niet Jonesy.' zei ze boos.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 10:57 AM

Jonesy
Ik keek recht in vaders gezicht dat grijs wegtrok. Ik liet hem op de grond vallen en haalde diep adem. Ik keek op naar Sem die op de grond lag. Ik beet op mijn lip en liep snel naar hem toe met Cara. 'Wat kan ik doen, Sem.' zei ik en keek hoe hij bloed opkotste. Vervolgens keek ik naar Melinda. 'Ik weet dat je wilt rennen, maar alsjeblieft. Blijf.' zei ik tegen haar en keek vervolgens weer naar Sem.

Cara
Ik zag vader grijs worden voor mijn ogen en slikte. Ik rende meteen naar Sem. Ik liet hem op mijn schoot leunen en probeerde hem zo wat comfortabeler te maken. 'I can take some of your pain.' zei ik en omvatte zijn hoofd met mijn handen. 'Dent operam, vas matos interim hular.' bleef ik zachtjes herhalen en voelde een gedeelte van zijn pijn in mijn lichaam stromen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 12:58 AM

Cara
Ik rende achter Sem aan naar buiten. Bang dat hij domme dingen zou doen. Ik beet op mijn lip als ik hem met vader zie en als ik zijn botten allemaal zie breken voelde ik mee met de pijn. Ik keek naar vader. 'Why are you doing this?' vroeg ik en probeerde met mijn magie hem de koppijn van zijn leven te geven, maar het had maar weinig effect leek het. Hij stapte op mij af. Met een spreuk roepte ik de dagger bij me en had ik Jonesy al in de gaten. Pa was nu gefocust op mij dus als ik dat zo kon houden. Als ik de dagger in mijn handen heb gooi ik hem met mijn magie naar Jonesy.

Jonesy
Ik keek vanaf een afstandje toe hoe alles gebeurde. Als hij Mel haar hunter weer laat worden beet ik op mijn lip. Ik keek naar Cara en merkte wat ze van plan was. Ik knikte en ving de dagger. Ik stond binnen no time voor vader en stak de dagger in zijn hart. Ik draaide er nog een beetje mee, gewoon om hem extra pijn te leveren. 'This is for ruining all of our lives.' siste ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page