Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 83 | 84 | 85 | 86 | 87 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/29/2019 08:03 PMMelinda
"Het was ook niet voor hem maar voor uncle Joshua.. Die 2 zijn gelijken van elkaar dus lijkt het me sterk dat die dagger niet op hem gaat werken." Zei ik tegen haar "ik heb maar 4 uur voordat ik weer de bloeddorst krijg om een vampier te vermoorden... Dus doe je die spell of wat?!" Ik wilde Jonesy's vijand niet zijn hij was mijn alles.
Sem
Ik keek Cara aan "sorry dat ik het je niet verteld heb... Jij en Jonesy waren te boos op me om uberhaupt normaal te functioneren." Ik keek haar aan "als we hem niet uitschakelen schakeld Melinda ons uit of wij haar" ik keek Cara aan "please."
from walkingdead on 03/29/2019 07:49 PMSem
"Melinda heeft een dagger gecreeerd om vader in een kast te krijgen." Zei ik tegen Cara "en jij bent de enige heks die een locator spell kan uitvoeren." Zei Mel.
Sem en Mel
"Het wapen ligt onder mijn bed.. Vader dacht dat de beste verstop plaats was omdat hij me kon compellen om daar niet te kijken.. Maar hij is dom geweest een compulsion op iemand die vervain dringt blijft maar een weekje zitten." Zei ik tegen hem "als ik mijn jager trigger wil ik dat je me voor bent en die dagger vind." Zei ik tegen hem toen ik jong was gebruikte vader mijn bloed om een prototype dagger te maken... Eentje die ook een originele in een kist kon stoppen just in case als mijn oom zijn duivel zou triggeren." Vader zou ons altijd proberen te vinden dus wees me voor Sem ookal duurt het jaren" ik keek hem aan "nu mag je al mijn memories erase."
from walkingdead on 03/29/2019 06:40 PMMelinda
"Jonesy i ccan't.. Because i only remember the bad things." Ik keek hem aan en trok een naald met vervain uit mijn zak.. Die ik had gekregen van mijn neppe moeder zodat ik niet gecompelled kon worden. Ik stak het ding in zijn nek en duwde hem van me af waarna ik de kerker verliet en opzoek ging naar Sem die ik tegen kwam in zijn kamer "let's kill dad."
Sem
Als Melinda mijn kamer binnen komt en ik zie dat ze haar geheugen terug heeft. Schiet ik overeind "hoeveel tijd heb je voordat je weer veranderd in een jager?" Vroeg ik "4 let's hurry." Zei ze terwijl ik kon zien dat ze dit deed voor Jonesy en ons zodat we een vrij leven konden leven. Als ik Cara in de deuropening zie verschijnen kijk ik Melinda aan "we need her."
from walkingdead on 03/29/2019 06:24 PMMelinda
Als hij dat allemaal zegt krijg ik tranen in mijn ogen "Jonesy.. What did you do?" Zei ik tegen hem terwijl ik alle herinneringen terug kreeg hoe ik Cara van kant maakte hoe ik mijn gevoelens voor hem had geuit.. Hoe ik het bijna zou uitmaken." I can't be here i will kill you sooner or later" zei ik in angst terwijl ik hem niet aankeek.
from walkingdead on 03/29/2019 06:14 PMMelinda
Ik deed de jongen met een vurige blik aan helemaal uitgedroogd "let me go." Jammerde ik tegen hem terwijl hij verschrikkelijk aantrekkelijk was laten we zeggen dat ik een gehele dag naae hem kon staren.
Sem
Ik stak een joint op en had het niet zo moeten zeggen over Cara.. Ik nam diep adem en keek naar de 3 evenloppen op mijn bureau waar ik mijn laatste nagedachtenis voor mijn siblings had geschreven. Letter for letter met iedere keer een traan dat langs mijn gezicht glee maar ik moest me sterk houden. Ik zou het hier missen.
from walkingdead on 03/29/2019 05:59 PMSem
"Dat zeker niet maar ik ga niet toekijken hoe hij haar leven weer gaat ruineren door haar memories terug te geven." Zei ik tegen haar "een paar maanden geleden brak jij al haar boten.. Wil je dat ze dat stukje van haar leven weer wilt herinneren.. She is not like us and we need to accept it." Zei ik tegen ze al leek het me sterk dat Jonesy zou luisteren want Jonesy dacht alleen maar aan zichzelf." En hoe langer ze hier blijft.. Hoe sneller vader ons kapot gaat maken" ik keek de 2 aan "en Melinda's bloed is dan aan jou handen Jonesy.. Kleine lam die niks tegen zijn vader durft te doen.. En een wanhopige heks die mijn broer neukt om me jaloers te krijgen well we zijn echt een happy family." Zei ik tegen ze "veem succes met vader ik ga." Mijn plan was in deugen gevallen vader kon hier elk moment zijn en ik moest die 2 zover krijgen om hun echte krachten te ontketennen... Plan B. Er niet mee bemoeien tot ze zich realiseren dat ze me nodig hebben.
from walkingdead on 03/29/2019 05:39 PMSem
Als Jonesy Melinda overneemd kijk ik Jonesy met grote ogen aan. Ik kwam hem achterna "are you nudes she is innocent!" Zei ik tegen hem terwijl ze bewusteloos lag in de kelder. Ik was nu nog niet sterk genoeg om hem een pakrammel te verkopen dus hield ik me in "she is not a hunter anymore." Ik keek kort naar Cara "tell your fuck buddy to fuck off before make him fuck off." Mijn ogen werden goud terwijl ik Melinda's stem horde die ons allemaal even stil liet vallen.
Melinda
Ik horde gepraat en kwam langzaam overeind "hallo somebody here!" Schreeuwde ik terwijl ik om me heen keek en het naar dood hier stonk tranen kwamen in mijn ogen." Hallo!" Zei ik hard terwijl ik naar de deur liep en er op begon te bonsen "let me out!"
from walkingdead on 03/29/2019 05:28 PMSem
Ik fronste en priemde mijn ogen "wacht wat Cara.. Nu wil je haar pas helpen.. Ik heb haar weggestuurd zodat ze niet terug hoef te komen ze heeft me gevraagd om elke memory dat ze van ons heeft te verwijderen.. En aan haar houding te zien slikt ze keihard vervain dat betekend dat ze niet compelbaar is.. Vader heeft haar paar ongeluk gevonden moeten hebben." Zei ik terwijl die rode highlights er wel stonden "ik breng er terug naar mystic falls." Ik tilde haar op maar horde Jonesy's voetstappen.. Kan mijn dag nog slechter lopen?
from walkingdead on 03/29/2019 05:17 PMMelinda
Ik trok me los en keek die arrogante trut aan." First of all i don't know you" zei ik tegen haar "en ten tweede you both are a bunch of weirdos i geuss this is the wrong house." Ik keek die jongen nog even aan en liep dat meisje met een schouder duw voorbij.. Weer een gemiste kans voor werk.
Sem
Ik keek Melinda na "ik heb er niet terug gehaald father did." Zei ik toen tegen haar "als het aan mij lag kwam ze nooit terug in dit hell hole." Zei ik geirriteeed hoe in godsnaam had hij haar gevonden?
from walkingdead on 03/29/2019 05:06 PMSem
Ik maakte een prop van de brief en probeerde het niet uit te schreeuwen. Ik greep Melinda's pols vast en trok haar mee naar het tuinhuisje "hey je doet me pijn!" Zei ze terwijl ze tegen stribbelde iets wat de oude Melinda met memories zou doen." Luister je bent hier niet veilig" zei ik tegen haar ik keek op naar de Mansion terwijl mijn blik kruiste met die van Cara "fuck!"

Reply