Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  83  |  84  |  85  |  86  |  87  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/29/2019 08:41 PM

Cara
'Oké, ik heb iets nodig van pa. Alleen dan kan ik hem traceren.' zei ik. 'Leg alvast een kaart neer, dan ga ik opzoek in zijn kantoor.' zei ik tegen ze en slikte kort. Gingen we dit nu echt doen? Ik liep zijn kantoor binnen en haalde uit zijn lades een foto van hem en tante Emilia. Ik liep terug en nam een kaars uit Sem zijn kast en zette die erbij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 07:54 PM

Cara
'Ho, ho, wacht.' zei ik en keek de twee niet begrijpend aan. 'Jij, een hunter met als enige kracht vampieren uitroeien hebt een wapen gemaakt om pa om te leggen en hij weet dat je het wapen hebt?' ik fronste. 'Waarom heeft hij het wapen niet vernietigd als hij weet dat dat het enige is wat hem kan vermoorden?' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 07:27 PM

Jonesy
Als ze me in mijn nek spuit met de vervain voelde ik al mijn aderen van binnen branden. Ik kreunde van de pijn en viel op de grond. Ik was verzwakt. Niet buiten bewustzijn, maar wel verzwakt. 

Cara
Ik keek op als ik in de kamer van Sem stemmen hoorde. Ik liep ernaartoe en zag dat Melinda uit haar cel was. 'What happened to Jonesy, he was supposed to be with you.' zei ik en keek naar de twee. 'Wat zijn jullie van plan, jullie staan zo met elkaar te smoezen.'  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 06:33 PM

Jonesy
Als ze zich meer herinnert dan dat ik had gezegd dat ze zich moest herinneren ontstond er een kleine paniek. 'Nee, nee, nee dit moet je je allemaal niet herinneren.' zei ik en pakte haar gezicht en liet haar me aankijken. 'Vergeet alle slechte dingen. Only remember the good.'zei ik  tegen haar en voelde een traan langs mijn wang lopen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 06:20 PM

Jonesy
Als het eindelijk tijd was. De verbena was uit haar systeem. Ik ging de cel in en sloot de deur achter mij. 'Zometeen kun je drinken en eten wat je wilt, oké.' zei ik tegen haar en keek in haar ogen. 'Herinner je weer wie je bent, van wie je allemaal houdt, herinner niet dat je een hunter bent en herinner niet dat je zusje Cara je heeft pijn gedaan in een moment van zwakte. Just remember who you love.' zei ik tegen haar nu ze under compulsion was. Ik glimlachte zwakjes en bekeek haar.

Cara
Ik staarde vanaf mijn kamer uit het raam. Ik was sinds wat Sem had gezegd niet meer echt spraakzaam. Ik had geen behoefte meer in mijn familie. Niet in Sem, niet in Jonesy en op dit moment ook zeker niet in Melinda. Ik zuchtte even en plofte op bed waar ik mijn grimoire erbij nam. Ik wou mezelf leren hoe ik bewust mezelf ergens op een plaats kon neerzetten in The Other Side. Ik wou op zoek naar iemand.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 06:06 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Goedzo, rot maar op op de momenten dat je nodig bent. Daar ben je goed in.' zei ik nog na en keek naar Cara. 'Toe dan? Ik weet dat je hem niet kwijt wilt. Loop maar achter hem aan als een puppie. Maar bedenk jullie dat dat gevoel wat jullie voor elkaar hebben, ik dat voor Melinda voel. Natuurlijk ga ik haar de gruwelijkheden niet laten herinneren. Gewoon het gedeelte dat ze moet weten. Wie ze is en van wie ze houdt.'zei ik en keek de twee aan. 'Ga maar, allebei.'

Cara
Ik keek naar Sem en rolde mijn ogen. 'Fijn dat je dat wel nog uitspreekt.' zei ik. Doelend op het feit dat hij me op zijn minst nog een heks noemde. Deze hele familie dacht toch al dat ik niks kon. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op naar Jonesy als hij over Melinda begint en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:51 PM

Jonesy
Ik tilde Sem aan zijn keel op van de grond en keek in zijn ogen. 'You'll do as I say and stay out of it.' siste ik naar hem en liet hem los als ik Melinda hoor praten. Ik opende de deur en stapte er zelf in. Ik zette Melinda op de stoel die er stond en keek diep in haar ogen. 'Wie ben ik? Wat doe je hier en waar heb je het afgelopen jaar gezeten.' vroeg ik haar met mijn compell blik. Ik had al snel in de gaten dat ze aan de vervain zat. Ik schudde mijn hoofd. 'Je blijft hier tot de verbena uit je systeem is.'zei ik tegen haar en liep vervolgens haar cel weer uit die ik op slot deed.

Cara
Ik rolde mijn ogen. 'Kan er ook eens geen drama zijn in deze familie?' vroeg ik mezelf geïrriteerd en liep achter de twee aan. Ik kwam in de kelder en keek naar Sem. 'Jaloers?' vroeg ik hem en rolde mijn ogen. Ik keek wat Jonesy deed bij haar in de cel en beet op mijn lip. Hij wilt zijn Melinda gewoon terug. Als hij terug uit de cel kwam keek ik hem aan. 'Is dit niet wat overdreven?' vroeg ik hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:33 PM

Cara
'Zeik niet, wees blij dat ik überhaupt wil helpen na wat ze gedaan heeft.' zei ik en keek naar hem. Als ook ik de voetstappen van Jonesy hoor keek ik naar Sem. 'What is happening out here?' vroeg hij. Ik beet op mijn lip. 'Here we go.' zuchtte ik en keek naar Jonesy die dichterbij kwam.

Jonesy
Ik liep naar buiten en zag een meid in de armen van Sem. Al snel herkende ik het gezicht. Melinda. 'Dat je haar achterhoudt is een ding, maar haar mishandelen little wolf. Dat slaat alles.' siste ik en keek naar Cara. 'En jij helpt hem.' Ik nam Melinda van Sem over en gooide haar over mijn schouder. 'Ze gaat nergens heen.' zei ik en liep met haar naar de kelder waar ik haar in een van de cellen opsloot. Ze was nog altijd een gevaar voor mij, maar ik wou haar niet meer uit mijn oog verliezen. Ik sloot de deur af en bewaarde de sleutel. Sem ging het krijgen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:20 PM

Cara
Ik keek naar Sem en vervolgens naar Melinda die wegliep. Ik liep naar haar toe. 'Hey, jij.'zei ik en als ze zich omdraaid gaf ik haar een elleboog in haar gezicht waardoor ze bewusteloos op de grond viel. Toen pas realiseerde ik wat ik had gedaan. Ik keek naar Sem. 'Oké, I panicked. Maar we kunnen haar nu niet terug laten lopen in vader zijn armen.'zei ik en keek naar Melinda die met ogen gesloten op de grond lag. Daar kreeg ze misschien nog klachten over. 'Wat nu? We kunnen Jonesy ook niet laten merken dat ze er is.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:13 PM

Cara
Als ik zag dat het Melinda was en Sem haar meenam naar het tuinhuisje viel mijn mond zowat open. Hij wist dat ik haar gezien had. Ik liep snel naar beneden en besloot Jonesy niks te zeggen. Stil liep ik de deur uit en liep naar het tuinhuisje. 'Wat doet zij hier? Jij hebt echt een doodwens hè. Als Jonesy je ziet met haar.'zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Melinda. 'En jij. Jij bent echt verschrikkelijk. Na een jaar kom je pas terug aan kakken.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  83  |  84  |  85  |  86  |  87  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page