Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  88  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/29/2019 04:56 PM

Jonesy
Ik keek niet eens op naar Sem wanneer hij binnen kwam. 'Hope you enjoyed the show.' zei ik ongeïnteresseerd. Alsof het mij iets boeide dat Sem Cara eerder had gehad. Ik gaf niks om Cara. Ik gebruikte haar alleen maar om Sem dwars te zitten. Meer niet. Ik kreeg een berichtje dat het meisje wel langs zou komen en glimlachte. 'Snack time.'

Cara
Ik had vanalles klaar gelegd maar hoorde toen de deurbel. Ik fronste. Er zou niemand hier komen dus het was niet logisch. Ik liep naar het raam en kon net niet zien wie er voor de deur stond. Ik vroeg me af wie hier durfde te komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 04:37 PM

Cara
Ik kreunde hard wanneer ik klaarkwam en voelde ook dat Jonesy zijn goedje dumpte. Hij ging van me af en kleedde zich snel weer aan. 'See you at the diner table.' zei hij en verliet mijn kamer. Ik kleedde mezelf ook terug aan en keek naar de kast met de grimoires. Vanavond zou ik terug gaan.

Jonesy
Ik verliet ongeïnteresseerd de kamer van Cara en liep naar beneden waar ik op de bank voor de tv plofte. Ik zapte wat langs de kanalen, maar niets dat me interesseerde. Ik nam mijn telefoon en appte een dom blondje van het tweede jaar of ze hierheen kwam. Natuurlijk niet voor seks, dat had ik net gehad. Ik had wel zin in een vers nekje bloed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 03:45 PM

Cara
Ik lette in de les niet op en keek naar Jonesy die ook wat met een pen aan het kloten was. Jonesy boeide niets meer. Zijn humanity stond uit, maar omdat zijn duivel was ontketend voelde hij wel nog alle slechte emoties zoals woede, agressie etc. Ik zuchtte en keek naar de docent die wat saaie shit uitlegde. Hier had ik zo geen behoefte aan.

Jonesy
Ik haatte alles en iedereen om me heen. Ondanks dat mijn humanity switch van mijn vampire side uitstond voelde ik wel alle negatieve dingen nog. Het meest overheersende was haat. Ik neukte Cara alleen omdat ik wist dat ik Sem dan dwars zat. Het is zijn eigen schuld. Dan had hij maar moeten toegeven aan haar dat hij van haar hield. Maar goed, dat is iets wat hij niet begrijpt. Anders had hij Melinda niet van me afgenomen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 02:48 PM

Jonesy
Ik liep naar de keuken waar ik een boze Cara zag zitten. 'Je gaat nu een locator spell doen.' zei ik tegen haar. Ze sprong van het aanrecht af. 'Uhm nee. Ik ga je niet helpen om Melinda te vinden.' Zei ze. Ik pakte haar strak bij haar arm. 'Nu Cara!!' riep ik met rode ogen. 'Auw! Jezus Jones. Prima, maar je haalt haar niet naar hier.' zei ze. Ik trok haar mee naar de woonkamer waar de kaart van daarstraks nog lag. 'Nou, doe je ding.'zei ik en sloeg mijn armen over elkaar heen.

Cara
Ik keek fronsend naar Jonesy. Ik hield mijn handen boven de kaart. Blijkbaar ging het Jonesy te langzaam. 'Doe het Car!!'riep hij. 'Ik kan het niet doen als je zo tegen me blijft schreeuwen dus hou je mond voor ik je een aneurysme geef.' beet ik terug en sloot vervolgens mijn ogen om het bloed weer te laten bewegen naar Melinda's locatie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 02:20 PM

Jonesy
Ik pakte hem bij zijn kraag en gooide hem tegen de muur aan die een paar meter verder stond. 'You what?!' riep ik met rode ogen. Ik liep op hem af en legde mijn handen om zijn keel en kneep deze dicht. 'Je haalt haar terug of vader is de laatste waar jij je druk om moet maken, begrepen?!' siste ik en kneep nog net iets harder voor ik hem pas los liet. Ik gooide de nog halfvolle glazen karaf met whiskey naar hem toe en die kletste kapot tegen de muur naast zijn hoofd. 'GET HER BACK!!'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 01:59 PM

Jonesy
Ik keek naar Sem wanneer hij dat zei. 'You don't trust me?' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. Ik lachte spottend. 'You... don't trust... me?' Ik schudde mijn hoofd. 'You're joking. Right.' zei ik vol ongeloof. 'Waar de fuck komt dit nu weer vandaan? Als er iemand niet te vertrouwen is ben jij het wel.' siste ik. 'Dus jij legt nu haarfijn je plan uit of ik zorg zelf wel dat ik Melinda vind.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 01:40 PM

Cara
Ik keek net zo boos terug. 'Wie zegt dat dat allemaal echt was? Je weet nooit wat voor een invloed pa op haar heeft gehad.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. 'Ik hoor het wel wanneer ik wel goed genoeg ben om mijn magie in te zetten.' zei ik en liep naar de keuken waar ik uit de koelkast een wortel nam en op het aanrecht ging zitten. Zij was de reden dat ik 3 maanden van mijn leven heb weggegooid en depressief ben geweest omdat ik dacht dat ik de dood van super veel mensen op mijn geweten had. De reden dat Sem zijn Pack is verloren. Zij is de reden dat Jonesy een zwak lammetje is geworden die niet meer weet wat hij moet doen of wat hij überhaupt doet.

Jonesy
Ik keek Cara na. 'Ze trekt wel bij.' zei ik en keek naar Sem. 'Wat is je plan?' vroeg ik hem en schonk nog een glas in voor mezelf en ook nog een voor Sem. Ik gaf deze aan hem en haalde een hand door mijn haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 01:18 PM

Jonesy
Na 3 uurtjes was Cara bijgekomen en ze was alles behalve blij. Inmiddels zaten we beneden te wachten tot de andere thuis zouden komen. Ik keek naar Cara. 'Stop met kijken, ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb.' zei ze me. Ik schudde mijn hoofd. 'You should.' zei ik en keek op als Sem binnen komt. 'Hoe bedoel je ze is ergens safe? Ze is niet safe als ze alleen is Sem. Vader kan zo bij haar. Als hij godverdomme een goede witch heeft dan hoeft hij haar niet eens op te zoeken om vanalles in haar hoofd te stoppen.' zei ik tegen hem en liep naar de drankentafel waar ik een glas cognac inschonk. Ik dronk deze in een keer leeg en keek op als hij zei dat we vader moesten omleggen. 'En hoe zie je je dat voor je? I already tried that remember. He has people everywhere so he will be one step ahead at all times.'

Cara
Ik keek naar Sem en beet mijn kaken samen. 'Zolang ze ergens zit waar ze niemand kan vermoorden of levens verwoesten. Want daar is ze behoorlijk goed in.' zei ik en keek naar Jonesy. Ik haalde mijn schouders op. 'Er moet vast wel een manier zijn. Die vent is echt niet invincible.'zei ik. 'Als jullie me niet hadden gestopt dan was dit probleem er niet meer geweest.'zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 12:59 PM

Jonesy
Zodra Cara haar nek was omgedraaid viel ik van de muur af en keek op naar Melinda die melinda niet meer was. Ik schudde mijn hoofd. Ik wist niet wat te zeggen tegen deze versie van Melinda. Ik hield van haar maar het enige wat zij nu voelde was haat. Ik voelde me weer dat kleine jongetje die nog alleen was. Afgezonderd van alles en iedereen, bang dat mijn eigen ouders een hekel aan me hadden. Ik haalde diep adem en keek naar Sem als hij voor me springt wanneer Melinda een dagger in me wou steken. Ik keek haar recht in haar ogen aan en zag dat ze aan het vechten was. Als Sem dan haar nek omdraaid en ze op de grond valt viel het me pas op dat ik mijn adem had ingehouden. Ik beet op mijn lip en keek hoe Sem zich om haar ontfermde en ik keek naar Cara die bewusteloos op de grond lag. Ik tilde haar over mijn schouder en liep de kelder cel uit naar boven waar ik haar naar haar eigen kamer bracht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/28/2019 11:32 PM

Cara
Wanneer Sem dat verteld beet ik mijn kaken samen. 'Ze verpestte godverdomme mijn leven.' zei ik en zocht met mijn magie in mijn hoofd waar ze moest zijn. Als ik merk dat ze onder de mansion naar de kelder was gebracht waar we ruimtes konden afsluiten  liep ik in die richting. 'I'll kill her myself.'siste ik en liep naar de kelder waar ik haar met een mes tegen haar keel zag staan. Met mijn magie brak ik haar pols over waardoor ze het mes liet vallen. Vervolgens zorgde ik voor een breuk in haar onderbeen. 'You made me almost lose my brother. You filthy spy. Je bent echt niets waard.'zei ik met een waas voor mijn ogen. Ik schopte het mes weg naar achter voorbij de barriere die Jack had opgezet. 'Cara, don't.'hoorde ik Jack zeggen maar ik negeerde hem. 'Jij helpt die tiran om ons leven nog misselijker te maken dan dat het al is en je lacht er bij. Je speelt met Jonesy zijn gevoelens. Jij hebt nooit bij deze familie gehoord en nu weten we waarom.' Ik brak nog een bot in haar andere been.

Jonesy
Als Cara dat zegt fronste ik. Ze zou toch niet...? Ik rende snel naar beneden. 'Cara!' riep ik en wou haar beet grijpen maar met haar magie gooide ze me tegen een muur en hield me ertegen aan zonder een vinger te hoeven uitsteken. Ik zag hoe Cara Melinda haar botten brak. Cara knielde bij haar neer en brak nog een bot bij haar ribben. 'Cara, je helpt hier niemand mee.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  88  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page