Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 85 | 86 | 87 | 88 | 89 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/28/2019 10:58 PMSem
Ik kwam binnen met the antidote en gaf het gelijk aan Cara voordat ze dood ging.'I fixed it' zei ik tegen Jonesy en Cara terwijl ik toekeek hoe Cara bijkwam en Melinda aan Jack had overgelaten.
Melinda
Wazig werd ik wakker in een donkere kamer vaag zag ik de gedaante van Jack 'Jack what is this?' Vroeg ik kwaad terwijl ik overeind krabbelde en op hem af wilde lopen maar als ik zie dat een barier spell me tegeen houd,, word ik helemaal gek.' Leave me out..' Zei ik tegen Jack 'i can't Melinda you are.. dangerous.'
from walkingdead on 03/28/2019 10:02 PMSem
Als hij klinkt alsof hij meer bezorgd is om mij kijk ik hem aan 'can you just stop talking.. and think about what you just did a few minutes ago.. you watched your sister turning insane and lost almost your temper... if Melinda turns normal i hope she don't make the decision to go back to you.' Ik sloeg zijn hand weg en liep op Cara af ik drukte een kusje op haar voorhoofd 'stay strong okay just hold on a sec and you will get better.' Ik verliet de mansion en kwam Jack al snel tegen 'je kent het plan?' Hij knikte en gebruikte zijn clocking spell om zich te verstoppen als ik Melinda bij de gate zie staan met de antidote in haar handen neem ik diep adem..' Dus waar is Ginie's broer?'
Melinda
Ik grijnsde bij de komst van Sem 'right here.' Kenzo kwam naast me staan 'so.. you going to tell me how my sister died.' Begon hij arogant 'or i make you talk.' Sem keek ons met gouden ogen aan terwijl hij nu all in gefocust was op Kenzo.' O heeft Melinda je het niet verteld?' Begon Sem 'wat verteld?' Kenzo keek me met priemende ogen aan terwijl ik hem neersloeg met mijn boog ' sorry ik heb geen bondgenoten meer nodig.' Ik keek Sem aan 'i have nothing against you brother.' Ik gooide de antidote naar hem toe 'just know that i will kill every vampire in this city.'
from walkingdead on 03/28/2019 09:44 PMSem
'Hey she is your girlfriend' zei ik tegen hem terwijl we terug naar huis reden.'De reden dat ik hem niet af heb gemaakt is omdat ik namelijk niet zo gek ben als jullie 2.. he wants something from me and i want mij little sister to get healed and my oldest one to be normal.. so we have to think as normal people and get that antidote asap.' Eenmaal thuis tilde Jonesy Cara naar binnen terwijl ik Jack opbelde 'Jack dit is een noodgeval we need a wizard het duurt veel te lang om uit leggen maar meet me bij old station road.' Ik hing op trok een nieuwe jas aan en keek nog even naar Jonesy en Cara 'Christmas can't be ruined this year.'
Melinda
'Lijkt er op dat je familie niet echt van je houd of jij niet van hun althans' zei Kenzo met een lachje terwijl ik me probeerde te concentreren op mijn omgeving.' Yeah well i don't love either of them...' Ik spande mijn boog aan en schoot een vampier die zat te sabelen aan iemands nek vanaf 5 km verderop.' Dan waarom woon je met hun in godsnaam?' Ik keek hem met kille ogen aan 'to find there weaknesses and then to kill my older brother who is a dirty vampire who uses people.' Zei ik tegen hem ' i hate him with my entire heart.'
from walkingdead on 03/28/2019 09:21 PMMelinda
'Oee the smart brother.' Zei ik glimlachend 'meet me alone at 21;00 pm at the gate.. and i will give you the antidote simple as that.' Zei ik terwijl ik op mijn horloge keek 'time is ticking brotherr.' Voordat hij op me af kon lopen gooide ik een gasgranaat tussen ons en verdween ik in de bosjes,, het leek net of mijn lichaam een 2e persoonlijkheid had gecreeerd.
Sem
Als ze de bosjes in verdwijnd bijt ik mijn kaken opelkaar.' Why do i hate and love this Melinda so much' ik zag hoe de wond niet meer bloeden dankzij Jonesy's bloed en kon al raden welk gif dit was.' Ze heeft je vergiftigd met gif dat van duizend jaren geleden is.. ik weet hoe we tijd kunnen rekken she wants to meet me and i think already know why.' Ik keek Jonesy pijnzend aan 'that guy is Ginie's brother.'
from walkingdead on 03/28/2019 09:01 PMMelinda
'O mijn god je hebt de 2 billenmaatjes meegenomen geweldig Sem.' Zei ik lachend 'hand what... which bow?' Ik liet mijn handen zien als Cara vraagt wie me heeft geholpen grijns ik 'daddy ofcourse.. and he also said.. to kill you.' Ik trok een mes vanuit onder mijn mouw en gooide die recht in Cara haar buik 'NO!' Sem en Jonesy vingen beide hun zusje op terwijl ze taste naar de mes 'don't worry it won't kill her.. for the next 24 hours because the knife is poiisened.. and only i have the antidote.'
Sem
Als Melinda doet wat ze nooit zou doen en Jonesy al in devilmode wilde springen grijp ik hem bij zijn mouw terug.' She is compelled don't hurt her.. geef je bloed aan Cara i handle this.' Ik kwam overeind 'so what do you wan't us to for that stupid antidote?'
from walkingdead on 03/28/2019 08:35 PMMelinda
´Je siblings zijn hier.´Ik keek op ´don´t worry i handlle it go i will see you in a hour.´Hij knikte en sprong in zijn gedaante de bosjes in als Sem op me afkwam gelopen grijns ik.´Semmie what´s going on?' Zei ik glimlachend.
Sem
'Mel' Jonesy kwam de auto ook uitgestapt met Cara achter zich aan.'Did you take the bow by any chance?' Ze keek me duivels aan haar ogen kil 'je bedoelt mijn boog?' Ze liep een beetje heen en weer terwijl mijn ogen haar bewegingen volgde. Ik kon ruiken dat haar hele auro op een killingspree was.. en dat was wat die boog kon doen binnen één dag.
from walkingdead on 03/28/2019 07:57 PMSem
"Dat gaat niet gebeuren we schakelen haar uit voor ze uberhaupt een pijl kan schieten." Als de locator spell stopt "de antiek store" zei ik "let's go."
from walkingdead on 03/28/2019 07:26 PMSem
Ik rolde mijn ogen terwijl Jonesy binnenkwam. Ik fronste "o" zei ik toen "ze heeft vaders dracula kunstwerk ookal kapot gemaakt.. Ik denk dat ze die boog weer heeft gevonden maar hoe de spell van Cara zat er op?" Ik liep fronsend naar de haard "we have to find her.. Cara denk je dat je nog genoeg magie heb om een locator spell uit te voeren?" Vroeg ik.
Ben
"You can't hunt vampires what if you kill your own brother?" Vroeg ii haar "shut up Ben." Zei Kenzo terwijl ik hem beledigd aankeek "hey ze is mijn.." Voor ik het wist draaide Kenzo mijn nek om.
Melinda
Als Ben de betweter tussem ons komt maar Kenzo al snel hem de mond snoerde grijns ik." Dus hoe beginnen we?" Vroeg ik "vanaf het begin ik ben een wolf trouwens.. En jij woont met iemand die ik moet omleggen." Als hij dat zegt luister ik "so i learn you how to find a vampire.. And you will give me Sem Lincoln alive."
from walkingdead on 03/28/2019 07:10 PMMelinda
"Ik ga" zei ik tegen Ben terwijl ik de jongen voorbij liep "you wanna kill vampires... I can help you" ik bleef staan en draaide me om naar de jongen." Ik ben Kenzo trouwens" ik grijnsde breed "nice to meet you ik ben Melinda."
Sem
"Weet niet iets met Melinda.. En hoe was jullie otherside sessie hij lijkt heel blij anders." Zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek.
from walkingdead on 03/28/2019 05:13 PMSem
"Yeah i saw her after she threw fucking Santa at me." Zei ik tegen hem "zich gedraagd raar en oja ze noemde je een bloedzuigende asshole en wilt het uit maken.. En dit heb je niet van mij gehoord." Ik liep naar de dranken tafel en schoot mezelf bourbon in.
Melinda
"Help me find vampires" Zei ik tegen Ben terwijl hij fronste "are ypu nudes.. Your brothers kill me if i do help you with awaking youre innerhunter." Zei hij "het was geen optie en het antwoord is ja of anders." "Of anders wat?" Ik keek op en zag die jongen staan waar ik mee had gedanst "nothing."

Reply