Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 85 | 86 | 87 | 88 | 89 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/28/2019 11:03 PMCara
Als er wat smerigs in mijn mond wordt gegoten wou ik het uitspugen, maar het moest wel het tegengif zijn dus ik slikte het snel door. Ik hoestte en kwam overeind. De vieze infectie trok weg. Ik sloeg mijn armen om Sem heen en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Thank you.' zei ik en glimlachte. Ik kwam overeind en keek naar Jonesy die bozig werd op Sem.
Jonesy
'What did you do?' vroeg ik argwanend aan Sem. Ik keek hem aan en zag hoe Cara weer beter werd. Ik negeerde het feit dat zij hem zoende. Ze waren afgelopen dat wist ik dus het was gewoon uit dankbaarheid. 'Waar is ze nu? Ik moet haar zien.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 03/28/2019 10:52 PMJonesy
Ik zuchtte diep door mijn neus en keek hem na. Stijfkop. Niemand snapte mij in dit huis. Dat hoefde ook niet, maar het werd wel hun dood. Melinda geeft geen fuck meer over wat ze doet. Als ze Sem nu iets aan doet en ze wordt weer terug zichzelf dan zou ze zichzelf nooit vergeven. Ze zou depressief worden en zich zelf wat aan doen. Zag hij dat niet? Ik liep maar snel naar boven voor de pillen en gaf ze aan Cara die haar ogen dicht hield. 'Hier, slik.'zei ik terwijl ik een in haar mond duwde.
from LostSouls on 03/28/2019 09:49 PMCara
Eenmaal thuis wordt ik op de bank gelegd. Ik was an het rillen en zweten tegelijkertijd en begon dingen te zien die er volgens mij niet waren. Ik sloot mijn ogen. 'Jonesy, heb je nog capsules?' vroeg ik hem. Ik hoestte. 'Ja, hoezo?' vroeg hij. 'Ik begin waanbeelden te zien en aangezien ik het huis liever niet afbrand, moet ik mijn brein even stil zetten.' zei ik. 'On it.' zei hij en liep naar boven voor de capsules.
Jonesy
Ik keek naar Cara en liep de woonkamer uit. 'Sem, laat me meegaan. Als ik op een afstand blijf staan kan er niks mis gaan.' zei ik tegen hem. Natuurlijk kon er vanalles mis gaan. Ik wou gewoon niet dat het met Sem mis ging. Hij was mijn kleine broertje.
from LostSouls on 03/28/2019 09:26 PMCara
Ik haalde diep adem en trok een pijnlijk gezicht. Het deed minder pijn dan de messensteek, maar nog altijd pijn. 'Jullie hadden hem moeten afmaken toen jullie de kans hadden.' zei ik en keek naar de twee. Ik probeerde zelf overeind te komen maar de infectie op mijn buik liet het niet toe. 'Ik heb thuis misschien nog wel een receptje om het gif langzamer te laten werken.' zei ik.
Jonesy
'Je had haar niet moeten laten gaan. Ze is een mens, gaf haar een slag in haar nek en dan konden we haar bewusteloos meenemen.' zei ik tegen Sem en schudde mijn hoofd. Als ik merk dat Cara niet overeind kwam tilde ik haar in mijn armen en legde haar over de achterbank van de Porsche. 'Als jullie krassen in mijn auto maken, dan is Melinda niet jullie ergste probleem.' zei ze.
from LostSouls on 03/28/2019 09:10 PMCara
Als ze verteld dat het vader is geweest fronste ik alleen maar. It doesn't make any sense. Ik trok mijn mond open, maar voor ik nog iets kon zeggen gooide ze een mes door mijn buik. Ik schreeuwde het uit van de pijn en zakte op de grond. Ik beet mijn kaken op elkaar en tranen rolden van mijn wangen van de pijn. Ik was een mens in principe dus als Jonesy hier niet was geweest was ik binnen een paar seconden dood gebloed. Ik voelde de pijn zich verspreiden terwijl ik het mes eruit trok en het bloed uit mijn lichaam gutste. Iedere mongool weet dat je een mes niet uit een wond moet trekken, maar door de pijn kon ik niet meer nadenken.
Jonesy
Als ze het mes werpt werden mijn ogen rood. Mijn duivel ontketende zich, maar Sem zorgde dat ik me inhield. Met mijn tanden rijtte ik mijn pols open en liet Cara drinken. De wond heelde maar er bleef een soort van uitslag achter. Een etterige wond waar ze gestoken was. Ze klaagde al minder van de pijn maar het gif kreeg ik met mijn bloed dus niet uit haar systeem. Het was dat Sem er stond anders had ik Melinda heel wat pijn laten voelen.
from LostSouls on 03/28/2019 08:44 PMJonesy
Ik liep langzaam de auto uit. Ik wist als ik achter die eikel aan zou gaan het me niet veel goeds zou brengen, dus liet ik hem gaan. Ik keek naar Melinda en liep naar haar toe. 'Hand me the bow Melinda.'zei ik tegen haar en keek in haar ogen. Koud en kill, netzoals die van vader. 'Niemand hoeft gewond te raken.'
Cara
Ik slikte. Dit was precies wat ik wou voorkomen. Mijn spreuk kon alleen maar ongedaan worden gemaakt door mijzelf dus hoe kon het dat de boog werkte. 'Wie heeft je geholpen met die boog?' vroeg ik haar en haalde diep adem. Omdat ze nog altijd een mens was kon ik mijn magie haar geen aneurysme geven zoals ik dat bij weerwolven en vampiers kon. Ze zou meteen sterven.
from LostSouls on 03/28/2019 08:13 PMCara
Ik keek op als de spell gedaan was. De antiek winkel waar Sem altijd vaak uithing met Ginie. 'Ja.' zei ik en maakte de kaars uit en keek naar Jonesy. 'Het komt wel goed. Ze weet diep van binnen dat het verkeerd is wat ze doet. We dringen wel tot haar door voor ze zich er in verliest.
Jonesy
Ik knikte en liep met ze naar buiten. Aangezien de Porsche van Cara het snelst was reden we daarmee naar de antiekwinkel waar ik achterom inderdaad Melinda zag staan. 'Dat is die gast van de Walmart.'zei ik tegen Sem.
from LostSouls on 03/28/2019 07:36 PMCara
Ik keek naar Jonesy en merkte dat hij bezorgd was. Het was ook al niet echt Melissa om me zomaar te verraden. 'Haal me iets van haar.' zei ik en liep zelf naar mijn kamer waar ik een kaart nam en naar beneden liep. Ik spreidde de kaart en nam een kaars van de salon tafel. 'Incendia.' zei ik waardoor de kaars aan ging. Als Jonesy terug kwam met haar borstel sloeg ik een grote sier lamp kapot en snee mezelf met het glas. Het bloed druppelde op de kaart. Ik sloot mijn ogen en deed de spell waardoor het plasje bloed zich verplaatste over de kaart.
Jonesy
Als Cara instemd knikte ik en liep ik snel naar Melinda haar kamer waar ik als eerste haar haarborstel zag liggen. Ik nam deze mee naar beneden en gaf hem af aan Cara die al vanalles klaarlegde voor de Spell. Ik keek naar Sem en beet op mijn lip. 'Als ze me probeert te vermoorden ga ik haar pijn doen, Sem.' zei ik zachtjes in paniek. Mijn instinct zou haar omleggen want een beginnende hunter is nog altijd minder sterk als mij. Een ervaren hunter is nog zwakker qua kracht. Ze zijn gewoon goed met hun wapens en hebben een 6e zintuig om vampieren op te sporen.
from LostSouls on 03/28/2019 07:13 PMCara
Ik hing alle versiering met mijn magie op en keek vervolgens naar Sem. 'Hij leeft toch nog of niet soms?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Stop alsjeblieft met aan me te twijfelen.' zei ik en ging verder met decoreren.
Jonesy
Ik fronste. Ze nam niet op. Ik liep naar binnen en keek naar Sem. 'Wat als ze het weet? Van haar aard?' vroeg ik aan Sem en Cara. 'Ze zou me nooit een bloedzuigende noemen. Het heeft haar nooit dwarsgezeten wat ik ben.' zei ik lichtelijk in paniek. Ik wou gewoon mijn meisje terug.
from LostSouls on 03/28/2019 05:23 PMCara
Ik kwam uiteindelijk beneden en zag dat ze bezig waren met de kerstversiering. 'Zal ik maar even helpen?' vroeg ik en keek naar Jonesy die zijn telefoon nam en een beetje bezorgd de gang op liep. 'Wat is met hem aan de hand?' vroeg ik Sem terwijl ik naast hem ging staan en ook een glas voor mezelf inschonk. Ik nam er een paar slokken van.
Jonesy
Ik fronste. Dat klonk niet als Melinda. Ik nam mijn telefoon en liep de gang op waar ik haar nummer bel en haar probeer te bereiken. Ik wist dat we ruzie hadden, maar bloedzuigend? Normaal heeft ze nooit wat gezegd over mijn bloedzuiger aard.