Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 87 | 88 | 89 | 90 | 91 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/28/2019 01:45 PMMelinda
Als Cara zo danig geloofd in haar woorden. Neem ik diep adem "Cara she is death.. Stop making jokes." Zei ik tegen haar terwijl ik kort aan oom Joshua dacht en Jonesy's trauma." We weten allebei dat zonder een cofin en ant sisters die tegen je praten in je slaap.. Je niet naar de otherside kan.. Dad took your grimoire so stop." Ik merkte aan mezelf dat ik heartless werd.. Geen idee waarom.
Sem
Ik keek Jonesy na die totaal niet onder de indruk was. Ik wilde gaan betalen maar die asshole trok zijn mond open "you are my sisters ex don't you?" Ik keek op naar de jongen "ik heb duizende exen sooo." "Ginie... Ginie Lockwood" als die naam zijn mond verlaat verstar ik "never heard off." Ik verliet wallmart met de spullen en stalde alles snel in de auto.
from walkingdead on 03/28/2019 01:18 PMMelinda
Als ze wakker word doe ik 1 stap naar achter "yeah right.. Sem's dode pact of a bunch of death relatives?" Ik keek haar aan "Cara laat magie niet naar je hoofd stijgen.. Straks is er geen balance meer en zit je vooreeuwig vast on the otherside." Ik was misschien niwt supernaturel maar ik had genoeg opgelet tijdens vader's lessen over mijn siblings.
Kenzo
Als ik volop word belaagd door een jongen en die jongen van gister er tussen komt kijk ik niet heel erg geschrokken op." Rustig aan.. Het was alleen maar lol ik heb er niet verkracht ofzo wat ben je van der.. Haar vriendje soms?" Zei ik wat brutaal ondat hij me net volop had geslagen for no reason.
Sem
Ik rrok Jonesy terug "calm down.. You can't let your devil oit in here." Zei ik zacht tegen hem "nee hij is haar broer en ik ook en hij was niet zo blij om te zien dat zijn zusje misbruikt werd." Zei ik tegen hem "well fine als hij er niet mee eens is dat we samen lol hadden moet hij bij haar zijn.""ja Jonesy het is niet echt cool dat je een vreemde in het gezicht slaat.." Zei Alex terwijl hij het niet begreep waarom Jonesy zo reageerde.
from walkingdead on 03/28/2019 12:35 PMSem
"Tjeez wat ben jij koppig." We liepen naar buiten en namen mijn auto naar de stad eenmaal in wallmarkt hadden we een wagentje vol met kerst spul." Zo dit kan Cara allemaal met haar heksen krachten ophangen" we liepen de winkel rond waarna ik Alex met een bekend gezicht zag." Yo dat is de guy die Emilia aanranden" zei ik tegen Jonesy.
Melinda
Ik kwam weer thuis van een eindje rennen en rook kaarsvet ik volgde de geur en kwam uit bij Cara's kamer. Ze deed een spell terwijl haar neus heftig bloeden "Caar!" Ik schudde haar wakker wat betekende dit allemaal? Ik keek rond en zag dat ze al haar grimoire's had uitgestald.. Wist ze uberhaupt wel van welke cofin ze kwam?
from walkingdead on 03/28/2019 12:22 PMSem
Ik nam een flinke teug "nu al opgeven?" Zei ik tegen hem "een tip brother.. Ik denk dat Melinda niet meer wilt dat je haar als een zusje ziet maar als je vriendin.. Dat zal Melinda dan niet zeggen want ze heeft nooit een echt vriendje gehad.. And i knowwww you care about us all." Ik keek hem aan "but you have to care a little more about for eyes." Ik kwam overeind "nou ga je mee kerst inkopen doen voor in het panthuis.. Aangezien ik geen kerst vier met vader."
from walkingdead on 03/28/2019 12:13 PMSem
"DDon't do to much witchery sissy." Riep ik haar nog na waarna ik vervolgens naar Jonesy zijn kamer liep en binnen kwam wandelen." Lijkt er op dat onze zusje jou aanwezigheid niet heel aangenaamd vind" ik nam een joint uit zijn la en stak die op." So what happend?"
from walkingdead on 03/28/2019 11:37 AMMelinda
Ik keek de 2 aan en zuchte zacht "right let's do this.. Ik neem aan dat er kerst inkopen gedaan moeten worden.. Dat houd ons wat meer af van het feit dat we vastgehouden worden door onze eigen vader." Ik nam diep adem "en oja als Jonesy in een bad mood is don't mind it" ik verliet het huis en moest gewoon even nadenken over alles.
Sem
Als Melinda instemd kijk ik haar na "en dit is volgens mij het punt dat de jongere broer met de oudere gaat praten voordat kerst word verpest." Zei ik tegen Cara "die 2 zitten elkaar niet goed de laatste tijd."
from walkingdead on 03/28/2019 06:56 AMMelinda
Ik kwam de douche uit en keek hem nu met een ijskoude blik aan." Look this is the reason why i distaned myself from you.. Toen we nog geen ding waren liet je me ook zitten zelfs als ik je mee vroeg had je altijd wel een smoes klaar.. Zoals Sem is dronken of Cara heeft hulp nodig en elke keer gaf ik je ruimte omdat ik toen nog je zusje was... En ik zeg al helemaal niet dat je me moet bedienen, ik wil zeggen dat je wat meer om me kan geven... Sem kon me beter maar daar laten in de club dronken en aangerand worden door een jongen die ik niet eens ken." Zei ik toen zuchtend "but fine act like you care annove about me big brother." Ik verliet de kamer en keek op mijn telefoon het was 1 december en ik voelde nu al dat het een kut kerst zou worden.
Sem
Ik keek haar beledigd aan "christmas is or season." Ik keek even naar buiten en kreeg nu al zin in een kop chocomel. Als ik Melinda naar beneden zie komen grijns ik "ochtend se..." Ik stopte mezelf omdat Cara nog niet wist over de 2 "ochtend kater gehad?" Vroeg ik Mel grijnzend "nee ik ben een vechter maar bedankt dat jullie er gister nacht voor me waren." Zei ze glimlachend "geen probleem we zijn je siblibgs toch?" Sinds de pact was ik er echt achter gekomen dat je veel om je familie mosst geven.. We waren misschien niet bloodrelated maar ze waren alles wat ik had." Me and Cara wanna celebrate christmas" ik deed mijn arm om Cara heen "toch?" Pushte ik Caar sissend.
from walkingdead on 03/27/2019 10:44 PMMelinda
"Cara it's not the point Jonesy." Zei ik tegen hem terwijl ik de badkamer in verdween "jij behandeld me nogsteeds als iemand die je pas aandacht kan geven wanneer het je uit komt.. Ik ben niet meer die Melinda die met haar stomme kop in stilte blijft wachten tot haar domme broer eindelijk wat tijd met haar spendeerd." Ik deed de kraan aan en trok mijn lingerie uit.
Sem
"Gaia is naar Bulgarije slaafje spelen van vader." Ik keek naar de croissantjes "zelf bereid trouwens en omdat ik weet dat je van bacon houd heb ik extra veel gebakken.. Nou morgen is het Jonesy zijn buurt om Gaia te spelen." Ik zag door de schanieren haar naakte volmaakte lichaam die ik tig keren had geneukt en kreeg er kramp van aan mijn ballen." En oja kerst komt er aan en aangezien jij de extra sibling bent.. Mag jij het huis gaan decoreren."
from walkingdead on 03/27/2019 10:29 PMMelinda
"Ik ben niet chagrijnig en Kathy is goeie afleiding voor me." Zei ik tegen hem "dankzij haar zit ik niet telkens alleen in de avond te pinaren en oer slechte films te kijken." Ik stonk en besloot dan ook maar een douche te nemen "hmmm ik denk dat ik deze Sem wel mag."
Sem
"No its me your brother... Maar ik kom toch binnen omdat het kan." Ik opende haar deur en bracht haar ontbijtje naar haar bureau terwijl ik horde dat ze zat te douchen.
from walkingdead on 03/27/2019 10:13 PMMelinda
Als ik zie dat Jonesy ook nog is naast me lag keek ik hem aan." First off all hoe kan ik het weten ik was dronken" zei ik tegen hem terwijl ik overeind kwam en in mijn la zocht naar pijnstillers. Ik vulde een glas water in mijn badkamer en nam kieperde zo 2 pijnstillers naar binnen.
Sem
"Rise and shine little siblings." Ik kwam Melinda's kamer binnen met een ontbijtje voor tegen de kater." En Mel is ie al geflipt?" Ik keek grijnzend naar Jonesy terwijl Melinda fronste "ojaa for eyes weet natuurlijk niet dat ik de gene ben die haar uit de club heeft gehaald." Ik zette de plaat neer op haar bureau "well thanks Sem.. Anders wist ik echt niet hoe het af zou lopen." Ze glee warig met een hand door haar haren terwijl ik grijnsde "don't forget Jonesy is niet de enige broer die vanaf nu zich zorgen om je zal maken." Ik verliet de kamer en keek naar de plaat die ik vokr Cara had "is ze wel wakker?" Dacht ik even waarna ik het wagentje van Gaia naar haar kamer ree en aanklopte.

Reply