Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: O || At first sight I hated you, but what is next?
from Ellytjevdb on 07/20/2017 07:00 PMOlivia
"Ja, tuurlijk heb ik honger, jij niet dan? Ik heb zo'n zin in lookbroodjes. Oh ja dat moet ik zien te regelen, ik heb nu echt zin in lookbroodjes, wie weet wel met kaas", ratel ik opgewonden. "Volgens mij moeten jongens en meisjes apart? Er zijn strikte regels voor iets, jongeman", grijns ik. "En daarbij houd je het nog geen seconde met me vol", knipoog ik. Ik kijk ook naar buiten als hij een foto neemt. Het ziet er al mooi uit, maar de zon is nog niet volledig onder, dus wat voor een mooie hemel kunnen we nog verwachten? De bus rijdt een korte oprijlaan naar een hotel op, waarna de buschauffeur de koffers uitlaadt. We moeten allemaal blijven zitten totdat onze naam en kamernummer wordt afgeroepen. Mijn naam wordt als laatste afgeroepen en blijkbaar ben ik de enige die alleen ligt. Zelfs de leerkrachten liggen met twee. "Is dat een probleem?" vragen ze. "Nee hoor", zeg ik met een nep glimlach. Ik stap van de bus en zoek mijn koffer tussen die van de leerkrachten. "Fijne avond nog", zeg ik zo vrolijk mogelijk. Ik trek mijn koffer achter me aan en stap het hotel binnen. Nu moet ik maar eens op zoek naar mijn kamer. Ik weet niet wie waar ligt, maar dat boeit me ook niet veel. Niemand wilt me toch gezelfschap houden vanavond. Ik heb gehoord dat er een zwembad is, maar daar zit iedereen waarschijnlijk, dus ga ik me maar eerst douchen en dan op het terrasje zitten met een boek ofzo.
from Ellytjevdb on 07/20/2017 02:58 PMOlivia
Ian was dan wel een echt irritant ventje, hij valt nu wel mee. Opeens kan ik zijn humor wel hebben. "Je zou het nochtans niet slecht doen als model", zeg ik schouderophalend. "Waarschijnlijk wilt ze nu onder haar stoel verdwijnen om ons niet meer samen te zien", zeg ik met een grijns. "Doe je echt je best? Ik dacht dat dit je natuurlijke gedrag was", zeg ik met een pruillip. "Ha ha ha, sorry hoor. Ik kan er niet aan doen, dus bus hing naar die kant", verdedig ik mezelf. Ian kijkt naar buiten en ik volg zijn blik. De zon staat er nog steeds, ook al is het al best laat. Ik denk dat ze pas ondergaat als we al een tijdje in het hotel zijn, dus dan kan ik vanaf daar naar de zonsondergang kijken. "Ik hoop het maar, ik wil me echt opfrissen", zeg ik met een zucht. "Weet je of ik roomservice zou kunnen bestellen? Ik wil een foodparty houden in mijn kamer... in mijn eentje", zeg ik met een mysterieuze blik. "Aangezien iedereen een partner heeft, blijf ik dus alleen achter in een grote kamer, hoe zalig is dat?" grijns ik.
Re: O || The arrogant guy and the shy girl
from Ellytjevdb on 07/20/2017 02:36 PMLeila
De rest van de middag weet ik niet goed hoe ik me moet gedragen. Ik vind het een rare situatie, zeker voor een eerste schooldag. Ik kan er niet aan doen, maar ik zal blij zijn als ik thuis op mijn gemakje ben. Ik wou dat ik Remi's nummer ook had en niet enkel omgekeerd, dan kon ik er met hem over praten, want ik voel me er helemaal niet prettig bij. Gelukkig gaat de bel al snel en moet ik niet meer naar Jills getetter luisteren. Ze heeft nu ook een andere les dan ik. Ik stap het lokaal snel binnen, zet me neer en pak mijn spullen. Ik schijf op een briefje dat ik met hem wil praten, zodat ik het hem op de één of andere manier kan geven en hopelijk zo met hem kan afspreken. Remi komt het lokaal binnen, knipoogt en grijnst naar me. Als hij voorbij loopt prop ik het stukje papier in zijn hand. Ik probeerde het zo subtiel mogelijk te doen, zodat niet te veel mensen het zouden zien.
Re: O || In love with a stranger
from Ellytjevdb on 07/20/2017 02:17 PMSkyler
Ik kijk naast me en zie dat hij gestopt is met fietsen, dus doe ik hetzelfde en kijk hem aan. Ik moet zacht lachen om zijn woorden en wil net instemmen als hij opnieuw begint te vertellen. "I'll be there", knik met een verlegen glimlach en bijt daarna losjes op mijn lip. Opeens is het heel echt, hoewel ik eerst dacht dat hij het niet meende en enkel een grapje maakte. "Yeah, me too", zeg ik en volg zijn voorbeeld door ook van de fiets te stappen. "We can both change clothes and go the pool? I'll meet you there in 10 minutes?" stel ik voor. "Or I can just leave you alone for a couple of hours", zeg ik omdat het anders klinkt alsof ik heel de tijd bij hem wil zijn. Misschien is dat wel een beetje zo, want bij hem heb ik een goed gevoel en dan kan ik omgaan met iemand van mijn leeftijd in plaats van de hele tijd met mijn broertjes door het hotel te rennen.
from Ellytjevdb on 07/14/2017 03:45 PMOlivia
Ik knik en krijg een glimlach op mijn gezicht. Inderdaad, met de deal die we gesloten hebben moet het goedkomen. Ik schud zacht lachend mijn hoofd als hij begint over de periode na de eindreis, ook al zie ik hem waarschijnlijk niet meer. "Wel met een goede fotograaf zou je best een model kunnen spelen, of toch een poging kunnen ondernemen", grijns ik. "Ha, ze is waarschijnlijk super jaloers u... Ik vind het niet eens zo erg. Ik heb het gezellig met je en het kan me niet schelen wat zij daarover denkt", zeg ik en kijk nogal ongeïnteresseerd naar Jills kant. "Dat ze maar jaloers blijft, ik weet nu toch dat je haar niet wilt, anders had ik er misschien wat aan gedaan", zeg ik en geef hem een speels duwtje.
from Ellytjevdb on 07/14/2017 01:22 PMOlivia
Ik knik en moet een zacht lachje onderdrukken. "Dankjewel, wat een gentleman ben je toch", grinnik ik. Ik kijk naast me als er plots iemand wat zegt en zich neerzet. Het is Ian. "Meestal eindigt het niet zo goed als we naast elkaar zitten, maar... ja blijf maar zitten", glimlach ik wat onzeker. Ik haal mijn mobiel boven en open de gallerij. "Ik zal de foto's keuren zodat je weet waar je in het vervolg op moet letten", grijns ik. Ik open de filmrol en merk daar niet enkel foto's van mij, maar ook van hem op. Ik bekijk ze vanaf het begin. Ik moet mezelf inhouden om niet in de lach te schieten bij enkele foto's. "Sommige, zoals deze", zeg ik en laat één van zijn foto's zien. "Zijn een beetje te veel close up", ga ik verder. "Maar andere", begin ik weer en laat een andere foto van hem zien. "Zijn best wel goed gelukt", complimenteer ik hem.
Re: O || The arrogant guy and the shy girl
from Ellytjevdb on 07/13/2017 11:06 PMTs
Leila
Tijdens de middagpauze krijg ik opeens veel meer aandacht. Verschillende leerlingen willen mijn naam weten, anderen stellen voor om eens samen te gaan lunchen. Het is alsof iedereen na een halve dag is omgeslagen. Enkelingen vragen ook naar mijn poolparty, waardoor ik weet dat Remi hier misschien iets mee te maken heeft. Ik weet hoe het werkt, iedereen krijgt vanalles via via te horen. Jill vindt al die aandacht blijkbaar niet leuk en stelt voor om naar een rustiger plekje te gaan. Ik vind dat nog niet zo'n slecht idee, omdat ik door al het gepraat nog steeds niks gegeten heb. Wanneer we een rustiger plekje gevonden hebben, begint Jill haar beklag te doen. "Remi is niet de persoon met wie je wilt omgaan, hij lijkt dan nu wel poeslief, hij zal er wel voor zorgen dat hij je neerhaalt en hij met de faam gaat lopen. Je gelooft toch niet dat hij je werkelijk gaat helpen met je party? Remi is niet behulpzaam en hij houdt al helemaal niet van types zoals wij. Komop Leila, laat je nu niet door hem inpakken", vertelt ze. Ik slik mijn stuk boterham door en kuch even. "Ik weet het niet...", zeg ik zacht.
from Ellytjevdb on 07/13/2017 08:59 PMOlivia
Ik moet zacht lachen om zijn opmerking. "Zoals te verwachten laat ze me links liggen nu ze jou niet kan krijgen. Met mijn hulp wilde ze dichter naar jou toe groeien, wat mislukte", leg ik uit. "En zoals je weet zijn de rest van de meiden niet bepaald zoals ik", ga ik verder. De foto's die hij gemaakt heeft zal ik later in het hotel of op de bus wel bekijken. Ian glipt voor me door de deuropening. "Hé, ik ben geen portier", lach ik en ren achter hem aan. De glimlach verdwijnt van mijn gezicht als we beneden aankomen. Iedereen staat er gezellig met vrienden te kletsen of foto's te maken, ikzelf leun tegen een muurtje en probeer me ergens anders op te concentreren. Gelukkig duurt het niet lang totdat we weer naar de bus wandelen. Tegen de tijd dat we vertrekken gaat de zon bijna onder en kleurt de hemel roze. Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en staar naar buiten, net als in de films.
from Ellytjevdb on 07/13/2017 08:13 PMOlivia
Er lopen enkele leerkrachten voorbij die ons raar nakijken. "Sorry, ik zal je persoonlijke ruimte accepteren", knik ik, terwijl ik mijn lach moet inhouden. Ik haal mijn mobiel boven en maak enkele foto's. "Ze missen inderdaad wat", zeg ik zacht. "Maar ik heb toch niks bij de rest te zoeken, dus het kan me niet echt schelen om hier even alleen te zijn", zeg ik en leun tegen het muurtje aan. De wind waait door mijn haren en ik kijk genietend rond. "Wil je een foto van me nemen?" vraag ik dan poeslief. Ik steek mijn mobiel naar hem uit en kijk hem met een zo vriendelijk mogelijke blik aan. Ik ga tegen het muurtje staan en wacht af tot de foto's gemaakt zijn. "Het feit dat ik onze deal al meteen heb doorbroken is niet echt een goed begin...", begin ik opnieuw te praten. "Dus ik ga maar weer naar beneden om je met rust te laten", ga ik verder. Ik neem mijn mobiel weer van hem over en wandel opnieuw naar de deur die me naar beneden zal leiden.
from Ellytjevdb on 07/13/2017 07:54 PMOlivia
Omdat ik niet alleen wil zijn, voeg ik me maar bij enkele andere meiden. Niet dat ze veel aandacht aan me besteden, maar dat verwacht ik ook niet. We gaan naar één van de vele restaurantjes, waar ik een overheerlijke pizza eet. Als dit alle dagen zo is, ga ik naar huis met wat kilos extra. Nadat we vanalles bekeken hebben is het tijd om naar het uitkijkpunt te gaan. We verzamelen met z'n allen aan de trappen en de leerkrachten zeggen ons dat het vrijblijvend is en wie wil kan daar blijven zitten. Enkele leerkrachten vertrekken naar boven en de rest blijft beneden bij de leerlingen. Ik laat de rest van de meiden achter omdat ze bij de jongens aan de trappen willen zitten, maar ik wil wel naar boven. Ik hang mijn handtas goed over mijn schouder en begin aan de tocht naar boven. Eenmaal boven waait er een sterkere wind dan beneden, waardoor mijn haar wat in de war geraakt. "Wow", zeg ik zacht als ik het haar van voor mijn ogen heb geveegd. Ik kijk naast me en zie Ian ook genietend kijken. "Nooit gedacht dat ik zo'n moment met jou zou delen", lach ik plagend en geef hem een zacht duwtje met mijn elleboog. "Het is echt prachtig", zucht ik.