Search for posts by Jarissax
First Page | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9
Search found 90 matches:
Re: En ook ik heb nu Wattpad
from Jarissax on 08/03/2015 08:03 PMHahha bij mij is dat aanklikken een gewoontje geworden En tja, wees blij dat ik het nu wel doe, hahahaha
Ik ben echt al 300 jaar (Een maand of twee) niet meer op hellomodel geweest, dus dat hele wolkje is nieuw voor mij hahahaha. Moet het mezelf ook even aanleren
Ik ben heel blij! Want anders zou ik je stalken, weet je nog?
from Jarissax on 08/03/2015 07:59 PM@ Oja dan shame on you!!!!
damn ik vergeet telkens dat wolkje aan te klikken xD
from Jarissax on 08/03/2015 07:54 PMDankje Wou er eigenlijk al een tijdje terug aan beginnen, maar was nooit gestart :p En dankje, da's lief :)
Maar als je er eerder aan begonnen was, was ik niet jouw eerste lezer haha. Dus stiekem is het goed dat je er nu al aan begint ;)
Ik doe het graag!
from Jarissax on 08/03/2015 07:50 PMHet klinkt al gaaf! Straks op de kermis even wat reclame maken bij mijn vriendinnen hahah.
from Jarissax on 08/03/2015 07:33 PMHaha oke, vind 't best wel vervelend :p
Dat is inderdaad irritant. Ik ga alvast even kijken of ik je boek/verhaalding kan downloaden gheheh.
from Jarissax on 08/03/2015 07:26 PMIk ben bezig met het verhaal dat ik een halfjaar terug ging schrijven De proloog is al gepubliceerd xd Maar is het normaal dat wanneer je een nieuwe regel wilt beginnen, direct al een volledige witregel ertussen hebt? En kan je dat aanpassen of niet?
Goedzo!!
Volgens mij wel haha. Ik schrijf er zelf helemaal niks op, dus ik weet er minder van dan dat jij weet xD
from Jarissax on 08/03/2015 07:22 PMAls je daarop niks gaat schrijven, kom ik je opzoeken en je neersteken oké!? (Ik zou je alleen stalken. Neersteken doe ik later wel ) Want je MOET schrijven.