Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 04:49 PM

Joshua
"Straks overkomt haar nog ook wat." Zei ik simpel tegen haar ik was het totale plaatje van arrogantie iets wat mijn andere 2 broers niet hadden. Ik was rijk en dat moest je zien ik liep naar binnen en keek om me heen." Als je wilr mag je best verblijven in Easton zijn panthouse, zijn spullen staan er nog maae we kunnen het kids safe maken." Waarschijnlijk had die jongen ak's en drugs in zijn huis aangezien hij op het nieuws als crimineel werd geschilderd.. en onder crimineel viel drugs baron en dat was hij volgens de geruchten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 04:33 PM

Saia
"Wil je dat ik ga?" Vroeg ik hem toen zacht terwijl ik naast hem op  bed plofte en Luca door zijn haartjes aaide." Ik snap dat je naar niet trrug naar toe wilt vanwege East en je pa."

Joshua
Ik kwam aan bij Alvira's 1 bij 1 apartement waarom woonde ze in een krottenwijk als dit ookalweer? Ik belde aan terwijl ik mijn stropdas goed zette en Easton zijn moeder niet kon wachten om Zafra te zien. Waarom heeft die idioot me hier gelaten met een weduwe en een kind? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 01:37 PM

Joshua
"Kan ik langs komen, Easton zijn moeder vraagt naar Zafira?" Vroeg ik haar ik keek over mijn schouder en draaide me weer om naar mijn computer scherm. 

Saia
Ik glimlachte en was nu een paar weekjes zwanger." Joshua belde trouwens hij vroeg of je langs kon komen" zei ik tegen hem "het klonk dringend." Mathiad en Joshua konden nu wel normaal tegen mekaar praten maar iets zei me dat Joshua wat achterhield. Alvira was ineens verdwenen van de rader meestal zat ze nog ergens waar de Hugeus haar konden horen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 07:07 AM

Saia
"Welkom terug mi amore" zei ik glimlachend ik drukte een kus op zijn wang." Ik en Luca hebben een verassing voor je." Ik nam.zijn hand vast en nam.hem mee naar de slaapkamer waar een cadeautje op bed lag. Het was een zwangerschaps test en ik was alweer zwanger van ons 2e kind. 

Joshua
Ik was thuis bezig geweest met wat papier werk terwijl mijn stiefmoeder de kamer inliep." Wanneer kan ik Zafra weer zien?" Vroeg ze ik beet op mijn lip dat moest ook nog gebeuren ik belde Alvira op. Zafra was een Salazar en natuurlijk moest ze haar oma zien ik had Alvira's dochtertje bekeken in het ziekenhuis ze had letterlijk Easton's gezicht maae dan vrouwelijk. Ik wilde Mathias erbij betrekken maar het hield me gewoon tegen want Saia was in verwachting van zijn 2e kind. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 12:00 AM

Saia
"Lucki!" Riep ik door het huis ik horde hem ergens giechelen. En glimlachte breed als ik hem vind achter zijn speelgoed mand til ik hem op." Mama heeft mij gevonden!" Zei hij giechelend ik glimlachte alleen maar meer door de pret van mijn kind 5 jaar was alweer voorbij. Mathias en ik woonde in Frankrijk zijn bedrijf liep goed dus was ik vaak alleen met Luca. Luca leek heel erg op zijn vader en had aardig wat weg van Joshua.. Het deed Mathias nog steeds zeer dat ze broer overleden was na zoveel jaar en hij was er nogsteeds niet overhwen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2019 11:50 PM

Joshua
"Je moet het wel zijn moeder vertellen." Zei ik toen "ik ben daar ook niet bng voor.. ik ben meer bang dat je kind het zonder vader moet doen." Ik was helemaal niet geschikt voor dit soort dingen zoals de zwangere vriendinnen van mijn broers. Of ik vond ze leuk of ik mocht ze niet. Ik zette mijn stropdas goed "take care."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2019 11:41 PM

Joshua
"Ga je het houden?" Vroeg ik toen ik bekeek haar en was helemaal niet blij met dit nieuws. Dit betekende dat 1 van ons er voor haar klaar moest staan.. Mathias kon dat niet want dan kreeg hij ruzie met Saia dat was gegarandeerd "zo wel.. dan is het beter dat Mathias het niet weet.:

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2019 10:57 PM

Joshua
"Van Easton?" Ik schudde mijn hoofd "maak geen grappen terwijl die gene dood is Alvira" nooit dat Easton een kind heeft kunnen verweken met haar als ze al sie tijd Mathias heeft geneukt." Je kan niet zwanger zijn" herhaald ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2019 10:57 PM

Joshua
"Kijken of je oke bent." Zei ik alleen "gelukkig tref ik je niet dood aan op de vloer." Ik trok mijn neus op "jezus wat stinkt het hier" ik liep naar haar raam en trok die open. Zo te zien had zich zelf verwaarloosd ik keek rond en zag op tafel een zwangersschaps test." Van wie ben je nou weer zwanger?" Zei ik grappend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2019 10:18 PM

Saia
Ik bracht Luca naar mijn vader zodat ik wat dingen kon regelen voor Mathias. De afgelopen weken vielen zwaar maar het leven ging verder. Ik had Joshua gevraagd om toch maar even langs Alvira te gaan misschien dat hij haar kon helpen. Al vrees ik dat ze zijn hulp zou afslaan. 

Joshua
Ik belde bij Alvira aan en moest toch wel kijken of het goed met die meid gibg. Zij was tenslotte de laatste die Easton zag.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page