Search for posts by Abrikoosje

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  13  |  »  |  Last Search found 130 matches:

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 06/19/2016 12:33 PM

Liz

Als de dokter nog een paar dingetjes doet bij de baby, komt Djennah naar me toe en vraagt of ze moet zorgen als de kleintjes bij mij er zijn. ''Ja is goed maar zorg ervoor dat jou kleintjes ook nog aandacht krijgen.'' Als de dokter klaar is gaan we weer weg en ik bedank de dokter nog eventjes. We lopen naar buiten en bij de auto aangekomen stap ik de auto in en wacht tot Djennah de baby's in de auto heeft gezet en zij zelf ook instapt. Dan rij ik weg van het ziekenhuis, en we rijden weer naar huis toe.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: I'm back , sweethearts!

from Abrikoosje on 06/18/2016 02:30 PM

Ik wil wel schrijven met jou. Stuur maar een mailtje naar me

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: Iemand zin in een ORPG?

from Abrikoosje on 06/13/2016 07:14 PM

Mail me maar :)

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Abrikoosje on 06/10/2016 09:31 PM

Ik zou super graag willen komen maar ik denk dat ik niet kan en mag xx

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: Maandmodel juni!

from Abrikoosje on 06/07/2016 05:42 PM

Dankjewell!!!

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: TDS pagina inzendingen

from Abrikoosje on 06/05/2016 02:26 PM

Al gedaan ;) 

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

from Abrikoosje on 06/04/2016 09:18 AM

Liz
Als de kleine baby begint te huilen kijk ik naar de jongen en zie dat hij lekker ligt te slapen. Bij hem is er niks aan de hand, maar bij het kleine meisje wel. Als het kleine meisje weer stil is vraag ik of het allemaal klaar is. ''Ik moet haar alleen even snel onderzoeken en dan kunnen jullie gaan. Ik heb wel liever dat julllie volgende week weer even terug komen voor nog een onderzoek.'' ''Is goed.'' En de dokter begint de kleine baby nog even te onderzoeken. 

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

Re: UITSLAG helloblog!

from Abrikoosje on 06/03/2016 04:45 PM

Jammer dat ik niet heb gewonnen maar gefeliciteerd <3

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/27/2016 04:40 PM

Liz
Als Djennah en ik naar binnen lopen worden we opgehaald door een man. Hij ziet er niet oud uit. We lopen achter hem aan en we lopen naar binnen toe. Ik ga op een stoel zitten en Djennah moet van de dokter haar kind uitkleden. Dus ze doet het ook. Ik ga er ook maar bij staan want dit kan voor mijn ook nog wel belangrijk zijn. Als de dokter de baby onderzoekt krijg ik een telefoontje. ''Ik moet deze echt even nemen.'' Ik loop weg de deur uit en ik ga op de gang staan. Normaal mag dat nooit maar ik doe het gewoon. ''Hallo met Liz.'' Ik hoor eerst niks maar dan hoor ik ''Hoi Liz.'' ''Wie is dit als ik vragen mag?'' ''Ik ben je moeder, ik heb een ander nummer daarom ken je dit nummer niet.'' Ik klik het weg. Ik heb al een tijdje ruzie met mijn moeder omdat ze me nooit wil geloven en omdat ik een baby heb. 

Reply

Abrikoosje

23, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/26/2016 07:46 PM

Liz

''Ik wou nog naar een vriendin toe maar ik ga wel met jou mee, dat is nu even wat belangrijker.'' Ik app mijn vriendin dat ik weg moet en dat ik dus niet kan, ze appt meteen terug dat het goed  is en wenst me succes. Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en ik stap in de auto. Ik ren naar de auto toe en ik ga zitten en wacht tot Djennah ook in de auto zit. Ik rij weg naar het ziekenhuis en ik rij door rood als ik een keer niet oplet. Als we er zijn zet ik de auto op de parkeerplaats en ga ik naar binnen toe met Djennah. We worden vriendelijk door de vrouw achter de balie geholpen

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  13  |  »  |  Last

« Back to previous page