Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee
from Aimee on 05/11/2018 07:57 PMTaylor lachte zacht en liep achter haar aan naar binnen. "Hm koken, misschien moet je me daar een beetje mee helpen" zei hij en zette de tassen in de keuken. "Ik kan echt niet koken" zei hij lachend. Hij ging achter haar staan en legde zijn armen om Leena's middel.
Meghan beet op haar lip en keek naar hem. Zij wist ook niet wat nu te doen. Ze zuchtte zacht en keek naar de deur. "Matt, ik wil het denk ik wel, maar ik ben bang, denk ik..." zei ze en beet op haar lip.
from Aimee on 05/11/2018 04:12 PMTaylor liep met Leena mee richting het huisje. "Geen idee" zei hij toen ze vroeg of ze al thuis waren. Toen ze zei dat ze niet ging jagen bleef hij even stil staan en keek naar haar. "Dankje" zei hij glimlachend en liep wee met haar door. "Waarom mag ik niet naar binnen?" Fluisterde hij toen ze hem niet naar binnen liet gaan.
Meghan beet op haar lip toen ze zijn lippen weer in haar nek voelde. "Oh sorry" zei ze en haalde haar handen weer weg. Ze zoende met hem mee en keek even naar hem toen hij weer wat zei. Ze kuste even met hem mee, maar duwde hem toch een stukje van haar af. "Matt? Ik eh... nu nog niet oke?" Zei ze en beet op haar lip.
from Aimee on 05/09/2018 09:04 PMTaylor moest zacht lachen om Leena's reactie en hield haar vast toen ze op hem sprong. "Geen ruzies meer" zei hij glimlachend en kuste haar terug. Hij liet haar los en keek haar glimlachend aan. "Jij bent een leuk meisje" zei hij glimlachend en drukte een kus op haar hand.
Meghan lachte zacht en keek naar hem. "Aansteller" zei ze grijnzend. Ze glimlachte even toen ze het bed onder haar voelde. "Ik ook" zei ze glimlachend en beet op haar lip toen ze weer zijn lippen in haar nek voelde. Ze liet haar handen over zijn borst glijden en uiteindelijk gleden ze ook onder zijn shirt.
from Aimee on 05/09/2018 07:52 PMTaylor luisterde naar haar en glimlachte even. Hij legde zijn handen op haar heupen en trok haar wat dichter naar zich toe. "Okay, zou je mijn vriendin willen zijn dan?" Vroeg hij en keek haar aan. Hij was er zelf nog niet helemaal zeker over, maar hij wist wel zeker dat hij niet langer zonder haar kon.
Meghan glimlachte even toen ze merkte dat Matt haar nog wat meer tegen de muur aan duwde. Ze zoende met hem mee en sprong toen hij zei dat ze dat moest doen. Ze klemde haar benen om zijn middel en beet op haar lip toen ze zijn lippen in haar nek. Ze glimlachte even en keek hem aan. "Je hoefde maar twee dagen op me te wachten hoor" zei ze en lachte zacht. Ze klemde haar benen wat beter om zijn middel en
from Aimee on 05/08/2018 11:55 AMTaylor fronste even en keek voor zich uit. "Ik ben niet bang, ik maak me zorgen." Zei hij en keek haar aan. Hij wreef zachtjes met zijn duim over haar wang en beet weer op zijn lip. "Er gebeurt iets slechts met iedereen die te dicht bij me komt. Ik wil je geen pijn doen" zei hij en zuchtte zacht.
Meghan glimlachte even tegen Matts lippen toen ze de muur achter zich voelde. "Okay okay, sorry, kus me" zei ze snel en zoende hem terug. Ze trok hem nog wat dichter tegen zich aan en keek even grijnzend naar hem toen hij dat zei. "Ik jou ook" zei ze en drukte haar lippen even in zijn nek waarna ze hem weer begon te zoenen.
from Aimee on 05/08/2018 11:17 AMTaylor beet op zijn lip en liep achter haar aan de winkel door. "Leena, je hebt geen idee wat je te wachten staat in dat bos. Je kan zeggen dat het je werk is en dat je het wel aankan, maar geloof me. Niemand kan dat aan" zei hij toen er niemand in de buurt was. Hij slikte even en haalde zijn schouders op. "Kijk, ik weet niet wat ik wil. Maar ik kan je gewoon niet alles over mezelf vertellen. En in een relatie vinden mensen dat je altijd alles moet vertellen tegen je partner, maar dat kan ik niet. Dus als jij een relatie wilt met mij, dan moet je het kunnen accepteren dat ik geheimen heb" zei hij en keek naar haar terwijl hij met de tas in zijn hand met haar mee liep.
Meghan keek hem glimlachend aan en haalde haar schouders op. "Ik denk dat jij wel iets leuks kan verzinnen" zei ze glimlachend en kuste hem weer. "Nou, je hebt het net gedaan, dus zeg maar heel snel sorry lieve Meghan" zei ze lachend en kuste hem weer.
from Aimee on 05/08/2018 07:44 AMTaylor knikte even en beet op zijn lip. "Voor alles. Voor vanmorgen, vor daarnet. Het was niet mijn plan je pijn te doen en dat is het nog steeds niet. Daarom wil ik je niet alleen laten gaan." Zei hij en keek naar haar.
Meghan glimlachte even en schrok toen Matt de eerste keer taylor en leena riep. "Wil je me alsjeblieft niet meer zo laten schrikken?" Vroeg ze lachend. Ze keek hem grijnzend aan toen ze Matts handen op haar heupen voelde. Ze trok hem wat dichter tegen zich aan en kuste hem.
from Aimee on 05/07/2018 08:50 PMTaylor rolde zijn ogen en zuchtte even. "Alleen omdat je-" begon hij, maar hij bedacht zich en beet op zijn lip. "Laat maar, ik ga al mee" zei hij en zuchtte zacht. Hij liep naar haar toe en deed zijn handen in zijn zakken. "Het spijt me Leena" zei hij en sloeg zijn ogen neer.
Meghan glimlachte breed toen Matthew haar beauty noemde. Ze haalde haar schouders even op en verstrengelde hun vingers. "Ja, kan" zei ze en keek even naar hem. Ze kwamen aan bij het huisje en Meghan liep naar binnen. Taylor en Leena waren er blijkbaar niet meer, want ze kon hen niet vinden. Meghan draaide zich naar Matt om en glimlachte even. Ze legde haar armen om zijn nek en drukte een kus op zijn lippen.
from Aimee on 05/07/2018 02:02 PMTaylor had net zijn shirt uit gedaan toen Leena zijn kamer binnenkwam. "Leen kom op, ik wil gewoon even slapen. Ik heb vanacht amper geslapen en nu ben ik uitgeput" zei hij en ging op de rand van zijn bed zitten, maar ze trok hem al mee. "Jij wilde niks met me te maken hebben en nu wil je opeens dat ik je overal mee help?" Vroeg hij en keek naar haar.
Meghan knikte en klom ook uit het zwembad. Ze droogde zich af en trok haar jurkje weer aan. Ook deed ze nog even haar haren goed en liep toen naar buiten. "Kom, we gaan" zei ze toen ze bij Matthew was en pakte zijn hand vast.
from Aimee on 05/06/2018 06:09 PMTaylor beet op zijn lip en zuchtte even. Waarom moest ze nou weer zo moeilijk doen? "Je doet maar" zei hij en liep naar zijn kamer. Hij was van plan nu alvast wat te slapen zodat hij vanacht niet te moe was om toch met Leena mee te gaan. Ze wist helemaal niet wat ze kon verwachten, maar hij wel.
Meghan glimlachte toen hij haar weer sexy noemde. Ze lachte zacht en klemde haar benen nog wat straker om Matt heen. Ze keek even om zich heen en zag dat er in een gebouwtje in de buurt een klok hing. "Kwart over drie" zei ze toen hij vroeg hoelaat het was.