Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  88  |  89  |  90  |  91  |  92  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 09:42 PM

Sem
Als Jonesy ons al snel uit de kamer zet. Zucht ik "niet eens een bedankje!" Als Cara me slaap lekker wenst neem ik haar pols vast en trok ik haar terug om een kus op haar voorhoofd te plaatsen." Sleepwell en rust goed uit.. Dat witchcraft gedoe maakt je vermoeid." 

Melinda
De volgende dag werd ik wakker met een heftige kater." Waar ben ik?" Zei ik gapend terwijl ik om me heen keek en gewoon in mijn bed lag. Ik nam mijn telefoon van het nachtkastje en zag alle dronken snaps van mij "o shit!" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 09:31 PM

Sem
Ik nam opgelucht adem "you grew so much little witch." Zei ik zwak glimlachend terwijl de deur open vloog en Jonesy met zijn bijna kapot geknepen telefoon in de deur opening zstond." You are late mate i picked or sister already up" ik kwam overeind.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 09:19 PM

Sem
"Het is gewoon... Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te uiten..of uberhaupt normale keuzes te maken al sinds ik een klein wolfje was." Zei ik tegen haar "toen jij er nog niet was.. Werd ik buitgesloten met veel dingen voornamelijk door mijn ADHD.. Ik was altijd alleen vanaf het begin."  Zei ik terwijl ik naar mijn zusjes keek die samen lagen op bed "wat ik probeer te zeggen is dat ik nog moet leren om mijn gevoelens goed te uiten.. Het ligt helemaal niet aan jou.. Maar aan mij wat er is gebeurt met Ginie zal ik uiteindelijk alleen moeten verwerken." Zei ik zacht "en wat ik voor jou voel moet ik nog achterkomen.. Daarom deze zelfzuchtige vraag can you accept me for now as your brother?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 09:06 PM

Sem
"Dus dat is hoe goed hij oplet op Melinda.. Ik blijf wel met er jij kan je wichty stuff gaan doen." Ik keek haar aan "en oja sorry dat ik je gevoelens beschouwde alsof ze niet precious zijn." Ik keek haar aan "wat je doet voor mijn apprecieer ik zeer Cara.." Ik ging zitten in de zetel en hoopte dat mijn excuus genoeg was om haar te laten denken dat ik nogsteeds om haar geef als een broer.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 08:41 PM

Sem
Als ik Cara zo zie als een goeie zus laat het me zwak glimlachen. In de tijd dat we geen contact hadden.. Was ze iets volwassener geworden.. En ik zelf had een hoop van Ginie en de pact geleerd. Family comes first. Ik zakte bij Melinda neer die langzaam in slaap viel "Jonesy" mopperde ze zacht terwijl ik de deken goed over haar heen deed." Enig idee waar onze grote broer is?" Vroeg ik Cara toen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 08:33 PM

Sem

"Dat is niet waar ze is mijn zus alleen we hebben niet veel gemeen." Zei ik tegen haar "i stay" ik deed de deur dicht "ik denk dat Jonesy trotser op ons zal zijn als we meer naar haar omkijken." Als ze overgeeft hou ik mijn neus op "that's gross" ik ging naast haar zitten en klopte zachtjes op haar rug." Dit is ook voor het eerst dat ik haar dronken zie dankzij jou ex vriendin Kath.. Bad influence." Ik vond dat Jonesy dit niet hoefde te weten ten eerste hij gaat uit zijn dak als hij hord dat een jongen tegen haar aan stond te dansen.. En ten 2e het lag aan Melinda of ze het wilde vertellen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 08:21 PM

Sem
Ik kwam de club binnen en zag algauw Melinda. Ik duwde mensen zowat aan de kant en trok Mel weg bij die weirdo die tegen haar aan stond te dansen." Melinda what in the hell are you thinking!" Zei ik tegen haar terwijl ze grinnikte en ik algauw zag dat ze niet haar zelf was." Hey Mate!" De vreemde zette zijn hand op mijn schouder die ik weg sloeg "keep your hands of my sister." Ik keek Ben en Kathy kort aan "jullie zijn echt slechte vrienden." Ik verliet de club met een dronken melinda "stopppp Semmm!" Ik zette haar in de auto en reed ons naar huis. Waar ik tegenstribbelende Melinda bracht naar haar kamer en haar neerlegde in bed. Omdat ze dronken was kon ik er niet attenderen ze was nou überhaupt mens ik keek op mijn telefoon en wist niet of Jonesy thuis was.. Dus belde ik Cara "hey met mij kan je naar Mel's kamer komen she drunk and i can't trust Gaia en Jonesy hij mag dit niet weten." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 08:03 PM

Sem
"Cara dat is niet wat ik bedoelde!" Riep ik haar na ik horde mijn telefoon af gaan en kreeg een snap van Kathy binnen. Als ik mijn zus dronken zie met 1 of andere vreemde jongen all over her... Loop ik rechstreeks naar de gang ik trok mijn jas aan en nam mijn scooter "wat denkt ze wel niet?" Ik moest Jonesy voor zijn aangezien hij een bad temper had voor dit soort dingen. 

Kenzo Rivera (Ginie's older brother)
Ik bekeek het meisje helemaal dronken maar verschrikkelijk aantrekkelijk." Kathy ze is dronken maak nou geen misbruik van haar" zei Ben tegen het vriendinnetje "ze maakt geen misbruik van me we just having funnnnn!" Ze danste nu wat dichter naar mij toe terwijl ze het niet door had "nou Ben your friend is hot en ja ze heeft fun!" Ik legde mijn handen op haar heupen terwijl ze glimlachte "Fun!" Zei ze dronken "geniet gewoon van de avond." Ik kon niet geloven dat Ginie naar montreal was gegaan en die dark wolf niet had afgemaakt.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/27/2019 07:07 AM

Sem

Als ze niet ophoud duw ik haar aan haar rechterpols tegen de muur." Snap je het niet Cara?" zei ik grommend tegen haar "ik wil ze vergeten.. Ik kan je zelfa weer neuken ik kan de oude sem worden als jij dat wild... But please... Stop making me think about them again." Ik liet haar los en keek haar aan... Ik wilde niks meer horen over mijn wolfzijnde. 

Melinda
Als ze dat zegt klopt het wel ik was te dronken om uberhaupt aan hem te denken want dat was wat ik al een tijdje deed.. En er kwam niks goeds uit." Two times and you can ride in my Mercedes i hold you downn you one in a million girl!" Kwam er luid uit de boxen "Mel en Kath" ik keek op en zag Ben met een jongen die op Ginie leek." Heyy!" Zei ik dronken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 11:08 PM

Melinda
"Ben je gek Jonesy maakt me persoonlijk af." Ik nam het schotje aan en was flibk aangeschoten ik ging naar het midden van de danssvloer en begon te dansen met Kathy."Ride the dick like a BMX" ik zong Cardi's verse extra hard ironische als je al zo lang geen dick had gehad. 

Sem
Als ze dat allemaal zegt kijk ik haar aan "Cara.. Ik wil Ginie niet zien." Zei ik tegen haar ik nam haar hand vast en zag dat haar polsen rood waren." Je moet kappen met dit je brengt jezelf alleen maar in de problemen" ik keek haar aan in haar mooie blauwe ogen.. Cara was zo schattig wanneer ze alles voor me wou dorn je hoefde haar geen nee te geven.. Want ze luisterde tch niet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  88  |  89  |  90  |  91  |  92  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page