Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 88 | 89 | 90 | 91 | 92 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/27/2019 09:50 PMCara
Ik heb de hele nacht maar 3 uurtjes in totaal geslapen. De rest van de nacht lag ik te malen. Het was de volwassen optie, maar dat kusje heeft me de hele tijd bezig gehouden. Dan ook nog eens de spells. Ik kwam langzaam overeind en strompelde naar de badkamer waar ik me klaar begon te maken en in de douche stapte.
Jonesy
Ik werd wakker als ik naast me beweging voelde en merkte dat Melinda wakker was. 'Het leek een wilde nacht.'zei ik terwijl ik naar haar keek. Ik kon de paniek gewoon van haar af ruiken. 'Wie was die jongen?' vroeg ik haar. Ik wist dat ze met een jongen gedanst had op een close manier. Het beviel me ook totaal niet, maar ze was dronken en ze was met Kathy. Haar antwoord bepaalde of ik zou uitflippen van jaloezie of het door de vingers zou zien.
from LostSouls on 03/27/2019 09:38 PMJonesy
Ik beet mijn kaken samen. 'En je kon me niet wat eerder bellen?' vroeg ik en keek naar Cara en Sem. 'Nou, gaan jullie maar. Ik blijf vanavond bij haar.'zei ik tegen de twee en zag Cara eerst aarzelen. 'Go!' siste ik haar toe. 'Oké, relax.' zei ze tegen me waarna ze opstond en vervolgens de kamer verliet met Sem. Ik keek naar Melinda die kalm lag te slapen. Ik wou niet meer ruziën. Ik wou haar gewoon niet kwijt, maar ik vond het lastig om mijn aandacht te verdelen. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kusje in haar haar. 'Ik ben bij je.'
Cara
Als Jonesy binnen kwam was het snel duidelijk dat hij iedereen weg wou hebben. Ik verliet met Sem de kamer en keek naar hem. 'Nou, dan ga ik maar slapen. 'zei ik tegen hem en liep richting mijn kamer. 'Slaap lekker.'
from LostSouls on 03/27/2019 09:28 PMCara
Ik luisterde naar zijn verhaal en kreeg erdoor alleen maar meer respect voor hem. Ik beet op mijn lip. 'Ik heb geen andere keus.' zei ik tegen hem en slikte. 'Don't mind me if i jump your bones.' grapte ik en keek in zijn ogen. Hij moest eens weten hoe erg ik me inhield als ik bij hem was. Hij voelde als een verslaving waar ik van moest afkicken. 'I'll accept you. It's the right thing to do.' zei ik en keek naar Melinda als ze zich omdraait in haar slaap, maar ze sliep toch door.
from LostSouls on 03/27/2019 09:12 PMCara
Ik beet op mijn lip en keek naar Sem. Tuurlijk praat hij me een schuldgevoel aan. Het was sowieso te laat om nu nog een sessie te doen. Ook moest ik even bijkomen. Die bloedneuzen gebeuren niet voor niets. Ik nam terug plaats op het bed naast Melinda, maar ver genoeg dat ik haar slaap niet verstoor. 'Je laat het anders niet blijken.' zei ik tegen hem. Ik zuchtte. 'Niet dat dat moet want ik kan beter gewoon uit jou buurt blijven. Ik wil het gewoon op een of andere manier goed maken. Ik heb jou leven verpest.' zei ik en zuchtte kort. 'Het is alleen maar ironisch dat jij dat van mij zo zuur maakt.'zei ik met een klein lachje en keek opzij naar Melinda die zowat in coma lag door alle alcohol.
from LostSouls on 03/27/2019 08:53 PMCara
Ik glimlachte als Melinda in slaap viel en zette de "kotsbak" naast haar neer, mocht ze die vannacht nog nodig hebben. Ik keek naar Sem en kwam overeind. 'Geen idee, ik was... bezig.'zei ik en keek naar hem. 'Misschien moeten we haar laten slapen. Als er iets is hoor ik haar toch wel vanaf hiernaast.' zei ik tegen hem. Ik wist niet hoe lang ik nog met hem in een kamer kon zijn. Hoe lang ik hem nog zou kunnen aankijken zonder mezelf compleet voor schut te zetten en hem te bespringen. Ik vroeg me af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Hij is mijn broer for god sakes. Misschien dan niet bij bloed, maar het was nog altijd disturbing wat voor een gevoelens ik ervaarde voor hem.
from LostSouls on 03/27/2019 08:38 PMCara
Ik rolde mijn ogen. Nu wou hij opeens de bezorgde broer gaan spelen. Ik hield het haar van Mel bij elkaar en streelde over haar rug. 'Uhm.. je bedoeld jou ex scharrel?' zei ik en keek hoofdschuddend naar Sem. 'Draai je op zijn minst dan even om. Dan kan ik haar omkleden in wat makkelijkers dan deze strakke jurk.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Uit haar kast haalde ik wat van haar slaapkleren en liep terug. Als ze eindelijk was gestopt met kotsen en Sem was omgedraaid hielp ik haar uit haar jurk. Het ging niet al te makkelijk, maar uiteindelijk lukte het me. Ik deed haar haar pyjama aan en keek naar Sem. Zijn aanwezigheid irriteerde me. Als hij in de buurt was stond mijn huid in brand van verlangen en ik kon hem gewoon niet hebben. 'Ze is aangekleed.'zei ik en liep met de kotsemmer naar Melinda haar badkamer om hem om te spoelen en vervolgens weer terug naar haar te brengen.
from LostSouls on 03/27/2019 08:28 PMCara
Ik zag allemaal verschillende soorten magie in de boeken. Het inspireerde me om mijn tripjes naar The Other Side wat langer te kunnen maken. Als ik werd gestoord door mijn telefoon nam ik zuchtend op. Als ik Sem zijn stem hoor en het over Mel gaat beet ik op mijn lip. Zonder iets te zeggen hing ik op en liep ik naar haar kamer. Ik keek op als ik een dronken en spartelende Melinda zie. Ik schudde mijn hoofd. 'Super bezig Mel, ben je nu trots op jezelf.'zei ik en nam een bak erbij voor als ze moest overgeven. Ik ging naast haar op bed zitten en streelde door haar haar. 'Je kunt gaan. Ik help haar wel. Jij hebt toch altijd een hekel aan haar gehad.'zei ik tegen hem en keek naar Mel die wat lag te giechelen.
from LostSouls on 03/27/2019 08:10 PMKathy
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Ze vermaakt zich gewoon.' zei ik tegen Ben wat Melinda naderhand bevestigde. Misschien had ze Ben niet nodig. Ze ging al lekker op zijn vriend. 'Relax, leef een beetje.' zei ik tegen hem en begon tegen hem aan te dansen.
Cara
Ik las door oude boeken van andere heksen families en begon me steeds meer af te vragen waar ik nu eigenlijk vandaan kwam. Zou ik echt gedumpt zijn door mijn familie of was dat maar een domme leugen die vader me vertelde zodat ik niet verder zou gaan zoeken. Er moest meer magie in mij zitten dan dat er nu uit kwam.
from LostSouls on 03/27/2019 06:49 PMCara
Ik keek hem in zijn ogen en beet mijn kaken op elkaar. 'Denk je serieus dat ik jou nog eens misbruik laat maken van mijn gevoelens voor jou?' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Laat ook maar. Ik vermaak me zelf wel met haar.' zei ik. Doelend op Ginie. Ik verliet de kamer naar mijn eigen en plofte daar op het bed. Hij wist mijn gevoelens tegenover hem en alsnog zou hij zo een opmerking maken. Eikel.
Kathy
Ik keek op als ik Ben zag en grijnsde. 'Heyy, dans mee!' riep ik en begon hem een beetje te forceren om te dansen. Ik nam ondertussen slokjes van mijn wodka red bull en genoot van de muziek. Misschien moest Melinda wel iets met Ben doen. Daar zou Jonesy zeker jaloers van worden.
from LostSouls on 03/26/2019 11:24 PMCara
'Onzin, je houdt van haar.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik keek naar mijn pols. Shit, het bloed. 'Ik red me prima. Niemand die weet wat ik aan het doen ben. Doe het dan voor jezelf. Zodat je wat rust hebt over het feit dat ze er niet meer is.' zei ik tegen hem en keek hem in zijn ogen aan. God, wat hield ik van hem.
Kathy
'Fuck Jonesy. Hij gunt je geen tijd dus dan moet je het ergens anders zoeken.' zei ik en danste met haar. Ik merkte al snel dat er een paar jongens wat dichter in onze buurt waren komen dansen. Ik begon wat uitdagender te draaien met mijn heupen en haalde mijn wenkbrauwen op naar Melinda. 'Je valt in de smaak.' zei ik haar.