Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 90 | 91 | 92 | 93 | 94 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG[][]WD
von walkingdead am 26.03.2019 06:25Ron
"Ga je gang." Ik reageerde niet op Jonesy "this is my way of bringing youbthree together" zei ik terwijl ik Melinda er buiten hield. Met Melinda had ik andere plannen.
Sem
Ik trok Cara's deur open en zag er staan ik nam haar algauw in mijn armen." Don't ever be this stupid again!" Zei ik opgelucht dat ze veilig in mijn armen was. Ik had een zwak voor Cara ookal was ik niet van plan om door te gaan met wat we deden. Ik wilde heel graag mijn pact terug... Ik zou een andere heks moeten vinden.. Maar niet Cara.. Cara is van mij.
von walkingdead am 26.03.2019 06:14Melinda
"Maar" voor ik het wist waren ze weg ik nam diep adem en ging zitten.
Sem
Ik en Jonesy reden naar het panthuis. Als we er eenmaal zijn ren ik naar binnen maar als ik zie dat vader ons voor is. En ik Cara nergens zie kijk ik hem fel aan "waar is ze?" Gromde ik "in bed je moeder is met haar." Hij gooide de grimoire voor ons "ze heeft geluk dat ik niet in de mood ben om haar te straffen." Hij draaide zich om en zette zijn stropdas goed "volgende keer als ze nog zo een keertje rebels word stop ik haar ver weg van hier.."
Sem als hij dat allemaal zegt stop ik Jonesy die hem in de reden wou vallen "fine.. Can i see my sister now?" Zei ik terwijl ik al mijn woede probeerde in te houden straks zou hij haar echt weg doen.
von walkingdead am 26.03.2019 12:43Sem
"Een spell om me naar de other side te brengen..Hoezo?" Melinda schoot overeind "vader maakt haar af we have to find her." Zei ze terwijl het nu door me door drong "hij gaat er in die kist stoppen als zij duistere magie wekt dan blijft ze niet maandan maar jaren in die kist." Ik pakte mijn jas hoe boos ik ook was ik kon Cara haar zelf niet laten op offeren voor mij." Jonesy wij nemen de motor Melinda blijf hier en wees een mens."
von walkingdead am 25.03.2019 10:57Sem
Als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar." Ik kan niet eens een eigen leven lijden.. Ik isoleer me omdat." Ik hield wijzelijk mijn mond en wilde niet beginnen over de haat en liefde relatie van mij en Cara." in ieder geval.. Ik kom niet meer naar huis" zei ik "dan blijven wij hier." Zei Melinda ineens "je bent onze broer Sem onze vervelende broer zonder jou zaten Jonesy of misschien wel Cara in alle afgelopen keren dat jij in het hole zat.. Zonder jou zijn ze niks." Als Melinda dat zegt kijk ik mijn oudere broer aan "sinds wanneer is zij zo spraakzaam." Ik keek Jonesy aan "tell or sister that she have to come up with a better spell.. Zoals mijn vriendin terug geven." Ik dacht kort aan Ginie.
von walkingdead am 25.03.2019 10:40Sem
Ik stak mijn joint aan en horde mijn deur bijna opvliegen als ik zie dat het Jonesy en Melinda zijn schiet ik overeind.´Wat doen jullie hier?' Vroeg ik verveelt 'Cara haar daden goed praten soms?' Terwijl het nog steeds niet door me heen drong dat ze een deel van mij had laten elimineren door mijn vader.
von walkingdead am 25.03.2019 10:24Sem
Ik zag het briefje en keek er na ik las het maar maakte er een prop van. Ik wilde niks weten van wat ze te bieden had om het goed te maken en maakte mijn volgende joint.
Melinda
´ Ik kwam hem tegen de in de stad waarschijnlijk de dichtbijzijnde motel.´ We reden in zijn volvo naar de stad en kwamen aan bijn Duncan Motel.´Dit lijkt me de plek voor Sem omdat hij hier voor het eerst stiekem seks had met Jack zijn ex´ Ik wist dat nog omdat hij en Cara er ruzie om kregen een tijdje terug. Ze hadden altijd ruzie wanneer de 1 een nieuw vriendje had of de ander een nieuw vriendinnetje.
von walkingdead am 24.03.2019 10:39Melinda
Ik keek Cara fronsend na en keek vervolgens naar Jonesy 'ik heb geen idee maar iets zegt mij dat Cara iets doms van plan is.. laten we een bezoekje aan Sem brengen.. dat hij nu boos op de wereld is betekend niet dat wij ons geen zorgen mogen maken om zijn ass.' Ik deed mijn jas aan het zou niet lang duren voordat vader terug was we moesten ons voorbereiden op Sem en Cara die iets doms zouden doen waardoor we allemaal in de problemen kwamen. Ik nam Jonesy's hand vast 'je zegt dat Cara ons nodig heeft maar Sem ook.'
von walkingdead am 24.03.2019 10:23Melinda
'Je denkt niet logische na Jonesy.. jij bent de enige die je vader kan omleggen je bent een volbloed Lincoln.' Als Cara zegt dat ze ons hord zucht ik 'Vader is sterker dan iedereen hier.. maar jij bent zijn echte zoon.'Ik nam diep adem 'als eerst moeten we een oplossing zien te vinden om Sem te overtuigen dat we nog steeds zijn siblings zijn.'
Sem
Ik had gemiste oproepen van Jack, Alex en al mijn oude vrienden. Ik wilde opnieuw beginnen geen Sem Lincoln zijn. Ik keek uit het raam ik moest sterker worden mijn vaders zwakte vinden en hem uitschakelen, Ik dacht kort aan Cara's veraad.. Ik kon haar niet omleggen zij betekende alles voor me maar ik kon haar het niet vergeven.
von walkingdead am 24.03.2019 10:08Sem
Ik knikte ´die van mij zit vol met autotjes en motors want ik ben dol op motors.´ Zei ik tegen haar Cara werd mijn alles. Op school joeg ik elke jongen weg die bij haar in de buurt wilde komen. Ik trooste haar als ze verdrietig was ik bleef bij haar slapen als ze ziek was. Toen ik 15 werd merkte ik dat ze borsten en billen begon te krijgen iets waar ik niet tegen kon.. de gedachte dat een jongen aan mijn zusje zou zitten. Zij en ik puberde ik kreeg algauw een vriendinnetje had seks en dan was het ookalweer over. Het enige wat ik wilde was mijn handen op Cara´s tieten kunnen neerleggen zonder dat ze denkt dat haar broer haar wilt aanranden. Die dag zat ik voor de tv Cara kwam binnen en ik keek haar aan ´we hebben lang niet gepraat.´Begon ik terwijl ik aan haar kon zien dat ze gejankt had en haar mascara uitliep ´het is uit met Dylan.´ Ik kwam overeind ´wat kan ik voor je doen om je beter te laten voelen?'Vroeg ik gelijk terwijl ik op haar afliep en mijn armen om haar heen sloeg. Ik keek haar aan misschien iets te lang.. En voor ik het wist zoende ik mijn zusje Cara en neukte ik haar in de wijnkelder. Ik wilde alles zijn voor Cara.
Melinda
' Hij komt niet terug hij neemt zijn telefoon niet op' zei ik tegen Jonesy terwijl Cara huilend in bed lag 'ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen.. Sem is niet meer hetzelfde en misschien hadden we het moeten accepteren dat hij nou eenmaal een wolf is.. althans we moesten meer doen om hem te beschermen.' Zei ik zacht tegen Joney terwijl Sem de eerste was die nu officieel uit huis was en niks met ons te maken wilde hebben.
von walkingdead am 24.03.2019 09:33Sem 10
Ik pakte Cara´s hand vast ´kom mee ik ga je kamer laten zien.´ Zei ik terwijl ik haar mee nam naar de laatste kamer naast die van Jonesy en tegenover die van mij. Ik deed de deur voor haar open ´mama zei dat ik dames altijd voor moet laten.´Ik keek haar aan met speelse grote ogen eindelijk een zusje voor mij alleen.
Melinda 10
Ik keek Sem na en zuchtte zacht ´hij wilde altijd al een eigen zusje en nu dat hij 1 heeft,, heb ik hem nog nooit zo blij gezien.´ Zei ik tegen papa die zijn rechterhand op mijn schouder plaatste en de andere op die van Jonesy.´ Sem verdiend het ook wel.. jullie sluiten hem altijd buiten´ zei mama ´niet waar hij is gewoon vervelend!´Zeiden ik en Jonesy tegelijken tijd.

Antworten