Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  90  |  91  |  92  |  93  |  94  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 06:30 PM

Cara
Ik keek op als de deur open ging en ik de armen van Sem om me heen voelde. Ik voelde tranen over me wangen glijden en merkte dat mam ons een momentje alleen gunde. Als ze weg was liet ik Sem los. Ik nam hem mee naar de badkamer die aan de kamer vast zat en zette de kraan aan zodat vampier oren ons niet konden horen. 'Ik heb mijn grimoire niet nodig. Ik kan de spell nog altijd doen. Ik ken hem door alle keren oefenen uit mijn hoofd. Ik ben er geweest Sem. Ik kan je meenemen. Je kunt ze weer zien, met ze praten, ze aanraken.' zei ik tegen hem en hield de deur in de gaten. 'Laat me dit voor je doen. Ik kan zelf niet verder als ik dit niet voor je kan doen.'

Jonesy
Ik rolde mijn ogen. 'Een ruk manier.' zei ik tegen hem. 'Je had ze nooit mogen adopteren. Ze waren ergens anders beter af geweest.' siste ik en keek naar de deur van de kamer van Cara waar moeder nu uit kwam gelopen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 06:20 PM

Jonesy
Ik keek boos naar vader en beet mijn kaken samen om hem niet verrot te schelden. Oh wat had ik hier en nu graag de kop van zijn romp af getrokken. 'Heb je ons allemaal gechipt ofzo?' vroeg ik brutaal. Alleen Sem wist waar Cara was en ik betwijfelde het dat Cara aan ook maar iemand anders had laten weten dat ze hier zat.

Cara
'Liefje, hij wilt je alleen maar beschermen.' zei moeder. Ik had mijn rug naar haar toe gekeerd. 'Donder op. Ik hoef je niet meer te zien. Ga zijn hielen maar likken.' zei ik en hoorde wat gepraat in de woonkamer. Ik ging er verder niet op af. Het zou me niets verbazen als het Gaia was die zijn daggers kwam brengen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 04:55 PM

Jonesy
'Fuck!!'riep ik en keek naar Melinda. 'Ik weet dat je mee wilt, maar Sem heeft gelijk. Je moet hier blijven. Als ze deze spell kan uitvoeren weet ik niet tot wat ze nog in staat is.'zei ik en drukte een kus op haar voorhoofd waarna ik snel met Sem zijn kamer verliet en naar de motor liepen beneden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 11:18 PM

Jonesy
'Melinda is altijd spraakzaam. Je moet het alleen opmerken.' zei ik tegen hem en grinnikte even. Als hij over een spell begint frons ik. 'Welke spell?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Cara was dus toch met iets stoms bezig. 'Ze weet ook altijd weer in de problemen te komen.'murmelde ik geïrriteerd. 'Welke spell heb je het over?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 10:43 PM

Jonesy
Ik keek verbaasd de kamer rond. Cara was er niet. Ik keek naar Melinda. Ik schudde kort mijn hoofd en keek weer naar Sem. 'Jij weet zelf ook hoe onmogelijk het is om tegen vader nee te zeggen.' zei ik tegen hem om het voor Cara goed te praten. 'Je moet je niet isoleren van je familie Sem. Dat je vader niet meer wilt zien is prima, maar wij zijn ook je familie.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 10:31 PM

Cara
Ik bewoog mijn voet ongeduldig op en neer. 'Verdomme Sem.' zei ik gefrustreerd. Ik belde hem nog eens en sprak een voicemail in. 'Ben je helemaal gek? Je hebt hier een kans om je pack nog eens terug te zien. Niet zomaar gewoon op een foto of iets in elkaar gestoken. Ik kan je brengen naar The Other Side. Laat me dit verdomme voor je doen en kon hierheen.' zei ik en hing weer op. Hopende dat hij die wel nog af zou luisteren. 

Jonesy
Ik reed met de Volvo naar de stad waar we het hotel tegen kwamen. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Bij de receptie keek ik de man aan. 'Welke kamer heeft meneer Lincoln?' vroeg ik hem. 'Er is hier geen meneer Lincoln.' Ik zuchtte. 'En op de naam Hampshire?' vroeg ik. 'Kamer 338.'zei hij. Ik liep meteen naar de kamer toe.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 10:50 PM

Cara
Als ik nog niets van hem hoor zuchtte ik. 'Koppige hond.' murmelde ik en schreef een briefje. - Ik heb een spell geleerd. Ik kan je je pack weer laten terugzien. Moet je wel reageren!!! -  schreef ik erop en liet met mijn magie het briefje verdwijnen en bij Sem voor zijn neus verschijnen. Dan kon hij het niet negeren. Ik beet op mijn lip en ging op de bank zitten. Wachtend tot Sem zou komen. Hij moest wel komen. Hij moest me deze kans geven om het goed te maken.

Jonesy
Ik knikte zuchtend en deed mijn jas ook aan. 'Oké, laten we gaan.' zei ik en liep met haar de deur uit naar mijn Volvo. 'Weet jij waar zijn appartement is?' vroeg ik haar. Ik was er niet geweest aangezien ik meer met Cara bezig was. Ik wist dat Sem zich zo lang wel kon redden. Cara was een wrak. Sem misschien ook wel, maar hij had op zijn minst de rust om niet in de familie mansion te wonen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 10:32 PM

Cara
Ik veegde mijn bloedneus weg. Het was me eindelijk gelukt. Nu moest ik Sem nog hier zien te krijgen. - Meet me at the penthouse. It's urgent. - stuurde ik naar Sem en pakte mijn spullen bij elkaar. Alles wat ik nodig had in een tas gemieterd. Ik liep naar beneden en keek naar Melinda en Jonesy. 'Ik ben de deur uit. Ik zie jullie vanavond.' zei ik tegen ze zonder ze te vertellen waar ik heen ging. Ik zou een connectie maken tussen Sem en The other side. Dan kon hij zijn pack daar weer zien en dan kon hij mij op zijn minst voor heel eventjes vergeven. Ik reed met volle vaart naar het penthouse waar ik een pentagram van een speciaal soort as maak en alles klaar zet. Een bakje aarde, een kommetje water en brandende kaarsen.

Jonesy
'Dat betekend niet dat ik sterk genoeg ben Mel. Je zegt het zelf. Hij ziet me van mijlenver aankomen.'zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Sem komt niet terug. Om geen enkele reden. Hij weet nu dat Cara het is geweest en zij was de enige link tot hem die we hadden.' Verward keek ik op als ik Cara met een blij gezicht langs zag lopen. Melden dat ze wegging. 'What just happened?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 10:16 PM

Cara
Ik raakte gefrustreerd. Iedere dag zat ik op zolder zodra iedereen weg was. Proberen die ene spell uit te voeren uit mijn grimoire. Ik wist niet wat ik fout deed. Ik moest het goed kunnen maken met Sem en om het goed te kunnen maken moest deze spell mij lukken. Ik kwam overeind. Ik hoorde Melinda en Jonesy over me praten op de gang. Ik deed de deur open. 'Ik ben niet doof hoor.' zei ik terwijl ik door ze heen liep en vervolgens naar beneden ging. Ik pakte een emmertje waar ik nog wat aarde van de rozenstruik nam. Het moest me lukken en vandaag zou het lukken. Al werd het het laatste wat ik deed. Ik liep met het emmertje naar zolder en liep vervolgens naar de keuken waar ik een schaal water vulde. Als ik dat had liep ik terug naar zolder en sloot deze af. Niemand kon binnen komen om me te storen.

Jonesy
'Ik heb geld betaald om topcriminelen vader te laten omleggen. Ik heb het zelf geprobeerd zonder gepakt te worden. Ik heb niet veel anders kunnen doen om het beter te maken. Die man ziet alles van mijlen ver aankomen.'zuchtte ik gefrustreerd en keek op als de deur opeens open zwaaide. Ik keek Cara bezorgd na en zag haar vervolgens weer terug komen met een emmertje aarde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 09:51 PM

Cara
Ik keek naar Sem en liep met hem mee. 'Wat een grote kamer.' zei ik verwonderd en keek naar Sem. 'Is die van jou ook zo groot?'vroeg ik hem en keek naar het poppenhuis wat in de hoek stond. Het was een heel groot poppenhuis waar ik mee kon spelen zonder te hoeven zitten of bukken.

Jonesy
Ik grinnikte even als Melinda en ik het tegelijkertijd zeggen. 'Hij zegt alleen maar stomme dingen.'zei ik tegen mama en papa en keek naar ze. 'Sem is gewoon wat actiever en meer hyper dan jullie. Dat is gewoon iets waar jullie mee moeten leren omgaan.' zei mama terwijl ze een kus in Melinda haar haar drukte en een hand door dat van mij haalde.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  90  |  91  |  92  |  93  |  94  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page