Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  91  |  92  |  93  |  94  |  95  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/24/2019 09:00 PM

effe back in the future voordat we verder gaan

Melinda 10

Ik keek naar Cara en zag dat ze net zoals iedereen niet onder de indruk was van Sem. Jonesy die zijn stropdas goed zette en zichzelf voorstelde liet me grinniken. Hij deed altijd zo vel begeerd en charmant tegen een dame. ´ Ik ben Melinda je nieuwe zus´ zei ik zwak tegen haar terwijl ik mijn hand uitstak. 

Sem 10

Als Melinda zich voorsteld en Jonesy ook wacht ik ongeduldig ik wilde Cara rondleiden ik zou hun niet eens de tijd geven om haar te leren kennen. Ik keek naar papa die tevreden glimlachte met Cara haar komst. Ik wilde alles over haar weten. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 08:44 PM

Melinda
Als hij net als een klein kind vraagt of hij bij me mag slapen zucht ik zacht ´vooruit maar neem niet alle plek in.´ Zei ik terwijl ik mijn pyjama aandeed en ik zag dat hij nu wel aandrong voor aandacht.  Hopelijk ging het goed bij Cara en Sem want voor ik het wist zou Jonesy zo weer al zijn aandacht aan Cara geven. 

Sem
Ik sloeg alles kapot naar dat ze huilend was weg gegaan. Dit was de grootste verraad in mijn leven die ik ooit had mee gemaakt. 

Sem 10 jaar

´Ik ben Sem.´Zei ik grijnzend tegen Cara ´de coolste broer die je kan hebben.´ Jonesy en Melinda keken me oogrollend aan ´en ook de meest vervelendste maar welkom bij de familie.´Zei vader met een glimlachje tegen Cara haar blik vurig en arrogant Cara was niet met ons opgegroeid vanaf dat ze een baby was.. Mama had er voor mij hier naartoe gehaald en nu moest ik bewijzen dat ik de beste was en dat ze naar mij moest opkijken inplaats van Jonesy of Melinda. Ik had een grijns met een paar er uit gevlogen tanden door dat ik steeds ruzie zocht op school.. waarom ik zo deed was voornamelijk omdat ik eenzaam was niemand mocht me omdat ik te druk was door mijn ADHD. Ik liet het niet merken omdat ik geen zwakte wilde tonen ik keek Cara aan haar blonde haar en dat lange blauwe haar ze leek op een prinses. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 07:41 PM

Melinda
Ik keek op en horde Jonesy "het geeft niet." Zei ik zuchtend terwijl ik mijn kleding uittrok en naar een pyjama zocht.

Sem
Als ze haar verhaal op tafel legd grijp ik haar bij haar keel en drukte ik haar tegen de muur." Weet je wel wat je gedaan hebt... Jou onbaatzuchtige gedrag heeft me 2 maanden torture opgeleverd.. LOOK AT ME!" Schreeuwde ik tegen haar terwijl tranen langs mijn wangen gleden van woede. Ik liet haar los "leave before i kill you." Mijn ogen waren intens goud terwijl ik stap voor stap van haar vandaan liep "just leave." Ik zakte in een. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 12:20 AM

Melinda
De musical was goed gelopen en Ben bracht me ook weer thuis en ik had zin in mijn bed ik trok mijn schoenen uit en hing mijn jas op waarna ik naar mijn kamer toeliep. Gaia was weg en onze ouders ook wat het vreemd maakte want meestal horde je Sem zingen of Jonesy trainen.. Of cara aan de telefoon ik maakte mijn deur open.

Sem
"Dat kan je ook.. Jij denkt gewoon dat je zwak bent" zei ik tegen haar "die man heeft 7 mensen voor mijn ogen dood gemaakt.. En ook Ginie, ik weet niet wat hii zo tegen ze had maar ze waren mensen geen beesten." Ik beet mijn kaken opelkaar en draaide me naar Cara om "en de gene die me verraden heeft maak ik persoonlijk af en ik ga ervan uit dat het Jonesy is." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 11:27 PM

Melinda

"Ja fock jou Jonesy je bent echt een lul." Ik smeet de deur dicht hij maakte er zo een probleem van. Ik heb me al de heletijd ingehouden en nu dat Sem terug was verwachtte ik dat hij ietsje meer aan me zou denken. Ik stapte bij Ben in de auto "kunnen we gaan.. Ik word gek hier." Zei ik tegen hem.

Sem
"He can burn in hell" zei ik terwijl ik er niet over wilde praten wat er gebeurt was. Ik had alles verloren die 2 maanden lang. Ik had geen idee hoe vader wist van de pact en waar ik met mijn pact had gewoond. Ik kwam overeind "ik ga in ieder geval niet terug naar mijn oude leven." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 08:14 PM

Melinda

Als hij dat zegt voel ik dat ik geirriteerd raak "denk je dat ik niet care ofzo?!" Zei ik boos tegen hem "en het ging me helemaal niet om de seks of uberhaupt bij me zijn.. Je bent ecjt een asshole weet je dat." Ik pakte mijn sleutel "als je me even excuseert ik heb een muscial waar ik naartoe moet." 

Ik doe straks sem 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 07:40 PM

Melinda
Als ik Jonesy achter me hoor kijk ik op." Je vraagt me toch niet zoveel als bijvoorbeeld hoe me dag ging.. Dus waarom zou ik langer aan de lijn blijven?" zei ik zuchtend. Terwijl ik mijn jas aantrok. 

Sem
Als ze haar armen om me heen doet waren de rollen omgedraaid. Toen ik klein was.. Was ik de gene die haar altijd trooste en nu was het zij die mij trooste. Ik voelde hoe ze zich tegen me aan plakte en deed mijn linkerhand rond haar rug de rest was verlamd.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 07:21 PM

Melinda

Als hij over Cara gelijk begint zucht ik "nee wilde je laten weten dat iedereen weg is vanavond." Ik hing op en hoopte dat hij de irritatie niet in mijn stem had gehoord. Ik appte Ben dat ik misschien naar zijn musical zou komen en zuchten zacht.

Sem

Als ze zegt dat ik niks hoef te zeggen bijt ik zachtjes op mijn tong. Maar als mijn hand nat word kijk ik haar voor het eerst in tijden aan." Gelukkig ben je oke" zei ik tegen haar terwijl ik zelf ook begon te huilen maar mijn gezicht geen jank gezicht trok. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 07:00 PM

Sem
Ik lag onder uit gezakt en aangeschoten tv te kijken als ik de wind in mijn nek voel kijk ik niet eens op. Maar als ik Cara hoor doet het me wat maar ik bleef zitten. IIk had de energie niet meer om uberhaupt naar haar om te kijken. 

Melinda
Als hij me bij mijn bijnaam noemt besef ik eventjes dat we in die 2 maanden niks hebben gedaan." Hoelaat ben je thuis?" Vroeg ik hem.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 06:44 PM

Melinda
"De stad" zei ik tegen haar "meer weet ik niet." Zei ik tegen haae terwijl ik de kamer verliet en Jonesy opbelde.

Sem

Ik nam een fles wodka en besloot mezelf dronken te zuipen. Het was mijn schuld dat nu onschuldige dood waren. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  91  |  92  |  93  |  94  |  95  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page