Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 92 | 93 | 94 | 95 | 96 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/23/2019 06:05 PMMelinda
"Ik denk dat hij uit huis is gegaan hij heeft zijn kamer over hoop gehaald... Maar als je het mij vraagt heeft hij je meer nodig dan ooit." Zei ik tegen haar terwijl ik op mijn telefoon keek en hoopte dat met Sem zijn terug keer dat Jonesy tijd voor me zou maken..
from walkingdead on 03/23/2019 05:40 PMMelinda
"Nee ik ben het Cara.. Ik weet niet of je het weet maar Sem is terug." Zei ik zacht tegen haar "ik vond wel dat je het mocht weten." Zei ik tegen haar terwijl ik me omdraaide om haar kamer te verlaten.
from walkingdead on 03/23/2019 04:21 PMMelinda
Als hij dat zegt en ik al snel merk dat ons gesprek kort is besluit ik terug naar huis te gaan. Eenmaal thuis kon ik het toch niet laten om Cara lastig te vallen ik klopte zacht op haar deur en nam diep adem.
Sem
Ik ging naar een motel en zorgde er voor dat ik een apartementje had ik had alcohol ingeslagen en gooide mijn sleutels op tafel. Vanaf vandaag was ik Sem Gallaway. Ik maakte mijn telefoon kapot en zou morgen een nieuwe kopen. Vanaf vandaag was ik al uit huis en gedropt uit school.
from walkingdead on 03/23/2019 03:46 PMMelinda
Ik zag het berichtje van Jonesy en stopte mijn mobiel terug in mijn zak.' Hoe gaat het met je zus?' Vroeg ik toen aan Ben 'je weet toch nu wel dat ze niet echt mijn zus is.. geen idee eigenlijk ze gaat nu toch met je broer?' Hij slikte een patatje naar binnen terwijl ik knikte 'dat zal wel goed zijn.' Zei ik zwak het werd laat en we verlieten samen de mac donalds als ik Sem zie lopen zeg ik Ben snel gedag en loop ik op Sem af. Ik pakte zijn arm vast 'Sem wacht.'
Sem
Als ik een hand mijn arm voel vastpakken kijk ik giftig op maar als ik zie dat het Melinda is trek ik me los.' Jack en Cara missen je'begon ze 'what happend?' Vroeg ze terwijl ik kon ruiken dat ze onder compulsion zat.' Melinda.. leave that house your.. innocent' zei ik alleen zonder emotie terwijl ik niet van plan was om terug te keren naar huis.
from walkingdead on 03/23/2019 03:28 PMSem
Als ik Jonesy zijn stem hoor ben ik op weerwolf snelheid tegenover hem en duwde ik hem aan zijn kraag tegen de muur.'Shut the fuck up.. wat wil jij doen tegen je eigen vader jou vader heeft een roedel wolven vermoord voor mijn ogen en elke keer wanneer ik nu jou gezicht zie denk ik alleen maar aan moorden.' Ik liet hem los 'stay the hell away from me.' Ik verliet de mansion en nam de motor ver van hier ik kwam bij het jagershuisje en rook de dood.. ik liep naar binnen en zag dat hij zelfs de jonkies niet had gespaard. Ik zakte neer en had nu niks meer.
Melinda
'Hoe gaat het met je broer Sem eigenlijk ik zie hem niet meer?' Zei Ben terwijl we beide een menu hadden besteld bij de mac donalds 'prima.'Loog ik terwijl ik wist dat het niet goed ging. Wat had vader hem aangedaan?
from walkingdead on 03/23/2019 03:10 PMSem
Ik stak een joint op en stond buiten de mansion Oregon was tering saai. En ik voelde nogsteeds woede ik nam een flink aantal pofjes van mijn joint en zag dat Gaia er al was met de limo. Ik gooide de joint weg en mocht eindelijk weer naar huis maar ik ging niet naar huis als de normale ik. Ik stond voor de deur terwijl moeder open deed ik keek haar niet aan en deed of ze lucht was.. als ik Melinda zie en ze me aankijkt voel ik niks behalve dat ze 1 van die geadopteerde kinderen is hier. Ik zag mijn eigen familie niet eens meer als familie ik vond mijn kamer deed de deur dicht en voor ik het wist ramde ik alles kapot alles wat mij Sem Lincoln maakte.
Melinda
Als ik Sem zie maar niet als de Sem die ik ken gaat mijn hart te keer. Hij zag er kil uit net alsof hij elk moment iemand kon vermoorden voor ik het wist liep hij door naar zijn kamer en horde ik al snel het kabaal.. het kabaal dat Jonesy een paar jaar geleden ook maakte toen vader hem had vastgehouden voor een relatie hebben met een engel en er vervolgens dood maakte voor zijn ogen. Ik slikte de pijn die hij voelde weg en kon hier even niet zijn ik belde Ben op en verliet de mansion.
from walkingdead on 03/23/2019 02:52 PMMelinda
2 maanden waren voorbij gegaan sinds Sem's lichaam was gedaggered en verkast naar the middle of nowhere. Cara sprak alleen tot Jonesy en niemand anders wat ik ook begreep.. Jonesy zorgde voor haar en ik liet het maar voor wat het was.. ik ging naar school leerde samen met Ben schaakte met Teresa en John. Maar niks hielp tegen het feit dat ik geen irritante broer meer had die in mijn nek hijgde over mijn bril en dat ik nutteloos ben.
Sem
Het was al 2 maanden ik zat vast aan kettingen in 1 of andere hole terwijl er niemand kwam het waren alleen ik en mijn gedachte's. Terwijl mijn vader dingen uit me probeerde te halen over mijn zogenaamde pact. Maar vandaag kwam hij binnen met iets dat ik liever niet in tranen zag...'Ginie' zei ik zacht terwijl ik een flink aantal kilo's was afgevallen.' Nou vertel is Ginie.. wat wilde jij en je pact doen?' Zei mijn vader terwijl hij haar een soort van halsband om had gedaan waar hij stevig aantrok om haar te laten praten. Ik schreeuwde het uit 'stop!' En toen begon ze met praten 'de pact.. het is geen pact wij zijn maanwolven..'Begon ze langzaam 'en onze plan was om je om te brengen.' Zei ze in tranen terwijl ik langzaam opkeek dat ik nog kon opkijken en dat kon aanhoren door de dyhytratie.'Het geeft niet' zei ik terwijl ik mijn mondhoeken probeerde op te trekken ze keek me aan haar ogen rood 'Sem.. i lo.'Voor ik het wist trok mijn vader op zijn hardst en was haar hoofd van haar romp af. Ik schreeuwde het uit en trok aan de kettingen in pijn en frustratie hij had het laatste wat me een wolf maakte afgemaakt... iets wat de darkwolf in me zich aan vast hield.. maar de Sem die nog geen wolf was.. dacht alleen maar aan het beschermen van Cara.. en dat was om hem te laten denken dat die pact me echt veel kon schelen.
Zo ging het maanden door van Ginie.. naar jason, nick en Cole hij had ze voor me ogen afgemaakt. Me gebrainwasht dat ze allemaal slecht zijn en me haten. Na Cole werd ik vrij gelaten met geen greintje emotie in me de blije Sem was weg. Gaia verzorgde mijn wonden en gaf me te eten maar ik sprak geen enkel woord uit. Vader kwam mijn kamer binnen 'lesje geleerd Sem?' Ik keek hem aan 'you a monster and i will never forgive you.' Ik kwam overeind en liep hem met een schouderduw voorbij ik was nog niet sterk genoeg om mijn eigen vader uit te schakelen.. maar die dag zou nog komen en niemand zal me in de weg staan.
from walkingdead on 03/23/2019 02:27 PMRon
Ik luisterde niet eens en stapte in de limo richting oregon waar mijn mansion was ik moest dingen zelf afhandelen met Sem. Hij had geen idee wat hij had gedaan door het ontwaken van zijn dark wolf. Hij was de meest gehaten bloedlijn van heel de supernaturel wereld.. omdat zijn overgroot tante Brie getrouwd is met een lincoln vampiers, wolven, mensen, heksen hated the Lincolns so bad wij waren zegmaar de originals.. en we hadden veel macht maar in de loop van jaren is onze macht gezakt. We zijn als het waren weerloos aangezien Joshua geen kinderen wilde en Jonesy de enige is die nog volbloed Lincoln is. Daarom had ik deze 3 kinderen geadopteerd om onze macht te behouden en zodat ze Jonesy kunnen beschermen.
Melinda
Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het zien van Cara die weerloos was.. he took sem with no hesitation. Het was niet eerlijk Sem was misschien wel kut maar hij was mijn eerste broertje.. en had de luidste lach in huis. Ik zag hoe de limo met Sem wegreed ik dacht na en hoopte dat hij Sem niks ergs zou aandoen.
from walkingdead on 03/23/2019 01:59 PMRon
Ik tilde Sem op en bracht hem naar de kist waar ik hem instopte.' Breng hem naar Oregon' zei ik tegen Gaia die de kist naar buiten ree.' Jullie zullen me dankbaar zijn' ik keek naar Jonesy en Cara 'dit is weer een les voor jullie.. overtreed de regels en jullie kunnen jullie broer volgen naar nooit gedacht land.' Ik zette mijn stropdas goed en verliet de mansion zonder genade..
Melinda
Ik zat op mijn kamer en horde allemaal lawaai van beneden komen. Ik kwam overeind en liep naar beneden als ik Cara huilend zie kijk ik Jonesy aan 'waar is Sem?' Vroeg ik.
-
speel jij dakota?
from walkingdead on 03/23/2019 01:45 PMSem
Als Ginie naar buiten komt en Jonesy me bedreigd knik ik naar haar dat ik het onder controle heb.' Ik maak je af als er iets gebeurt met mijn pact' ik liep terug naar Ginie en nam haar handen vast 'leave town with the pact i need to handle things at home.' Ze fronste maar knikte toen 'bel me oke.'Zei ze nog ik knikte en liep weer terug naar Jonesy ik deed een helm op 'ga je rijden of wat?' Zei ik geirriteerd tegen hem.
Ron
'Shut up Cara je weet helemaal niks over je familie als het aan hun ligt ben je dood.' Zei ik tegen haar 'jij bent de enige die is verbannen en waarvan er nog een bloedlijn leeft.. but they don't want you.. because your weak and have no special magic.' Dat is wat ik haar altijd vertelde ze is zwak en kan helemaal niks behalve mooi zijn.. maar het lag heel anders. Ik liep met de dagger naar haar toe 'daarom ben je vandaag de 1ste die in de kist mag popje.' Zei ik met rode ogen.
Sem
Voordat mijn vader de dagger in Cara stopte greep ik zijn pols vast met al mijn kracht hij keek me glimlachend aan.' Ik ben de gene die de regels heeft overtreden stop me maar in die kist' hij ging wat rechter staan en stopte de dagger weg. Waarna hij mijn gezicht vastgreep 'what in the hell heb je gedaan Samson! Weg rennen van je familie pacts maken met een roedel honden.' Hij liet me los terwijl ik niks zei alles kon tegen me gebruikt worden.. hopelijk wist hij niks over Ginie.' Breng hem naar de hole Jonesy.. Terwijl ik dat vriendinnetje ga opsporen.' Als hij begint over dat vriendinnetje specifiek worden mijn ogen groot 'don't you...' Maar voor ik het wist stak hij het ding door mijn hart 'don't you dare what Sem?' Zei hij duivels hij keek me met zijn enge rode ogen aan en duwde het ding nu helemaal door mijn hart.

Reply