Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  92  |  93  |  94  |  95  |  96  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/23/2019 06:38 PM

Cara
Ik beet op mijn lip en keek naar Melinda. 'Dankje.' zei ik tegen haar. 'For telling me that he is back.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik kwam overeind en liep naar de badkamer waar ik me klaar ging maken om de deur uit te gaan. Iets wat ik al 2 maanden niet had gedaan. De enige frisse lucht die ik had ingeademd was afkomstig van mijn balkon. 'Weet je waar hij precies is?' vroeg ik vanaf de badkamer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 05:46 PM

Cara
Als het Melinda blijkt te zijn houd ik gewoon weer mijn depressieve positie aan. Ik had geen woord meer met haar gewisseld. Vooral omdat ik me schuldig voelde voor het verraden. Niet dat zij er nog iets van weet aangezien ze under compulsion is. Wanneer ze haar nieuws verteld zat ik abrupt recht overeind in bed. 'Sem is terug?'vroeg ik en ik kwam overeind. 'Waar is hij? Breng me naar hem.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Mijn enthousiasme duikt een beetje in elkaar als ik me bedacht dat hij terug was en hij nog niet bij mij langs was gekomen. Ik ging terug op bed zitten. 'Hij wilt me niet zien.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 04:29 PM

Cara
Ik zuchtte als ik een klop op de deur hoor. 'Sinds wanneer klop je, Jones.'zei ik zacht en draaide me op mijn andere zij terwijl ik naar het brood keek waar net die ene hap uit genomen is. 

Jonesy
'Nou boy, vertel me. Wat moet je van ons.' zei hij. Ik legde een paar fishes in en keek hem serieus aan. 'Ik wil dat jullie mijn vader vermoorden.' zei ik tegen ze. Hij keek me serieus aan en schoot vervolgens in de lach. 'Denk jij nou echt dat wij jou vader kunnen vermoorden?' zei hij nog altijd lachend. Ik bleef serieus. 'Jullie zullen rijkelijk beloond worden.' zei ik nog en legde mijn kaarten op tafel. 'Laat het me weten. Oh, en houd het kleingeld maar.' zei ik terwijl ik misschien een dik miljoen had gewonnen met alleen deze ronde, maar dat voor onze familie natuurlijk niks was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:57 PM

Cara
Ik zat op de grond in mijn kamer en had alles klaar gezet om weer een locator spell te doen. Net als ik wil beginnen schudde ik mijn hoofd. Het had geen zin. Ik doe dit nu al een dikke 2 maanden en steeds geen resultaat. Ik gooide alles om en kroop terug in bed. Ik nam een hap van het broodje wat er nog altijd stond, maar dat was ook het enige. 

Jonesy
Ik reed met mijn Volvo naar een club. Ik liep binnen en ging naar de achterste deur. Ik klopte er drie keer op en liet mijn ogen zien als het luikje open schoof. De deur ging open en achter me weer gesloten. Er zat hier een geheime vereniging. Ik sloot aan bij de pokertafel en besloot een potje mee te doen. 'De welbefaamde Jonesy Lincoln. Wat kom je hier doen knul.'zei de grote baas hier. 'Ik heb een opdracht.'zei ik en keek naar mijn kaarten en wist dat ik wel zou winnen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:35 PM

Jonesy
Ik keek in zijn ogen en begreep zijn woede. Hij wist niet van Clary. Ik keek hem na als hij verdween. Ik zou een manier vinden om mijn vader af te maken. Iets wat ik een hele tijd geleden al had moeten doen. Ik beet op mijn lip. Tante Emilia had dit nooit gewilt. Ik liep langs de kamer van Cara en zag dat ze nog in precies dezelfde positie lag. - Ze eet nog altijd niet als ik het haar vraag. Sem is thuis, maar hij is woedend. Ook op mij. Ik zie je later x - stuurde ik naar Melinda als update en verliet het huis.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:21 PM

Cara
Ik negeerde Jonesy en ging in bed liggen. Ik hoorde in de kamer verderop lawaai. Brekende spullen. Ik draaide me met mijn rug naar het lawaai toe en besteedde er geen aandacht aan. Ik haalde enkel diep adem en staarde naar de muur.

Jonesy
Ik zuchtte als ze niet wilt eten en ze me haar rug toekeert. Ik hoorde ook het lawaai en focuste me op het geluid. Het was de kamer van Sem. Ik kwam overeind en liep de kamer van Cara uit om naar die van Sem te lopen. Als ik de deur opende en hem inderdaad zijn kamer kort en klein zag slaan beet ik op mijn lip en bleef even staan tot hij uitgeraasd zou zijn. Ik wou namelijk niet aan stukken gescheurd worden. 'We pakken hem wel.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken samen. 'Hij komt niet weg met zijn daden.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:03 PM

Cara
Ik staarde uit mijn raam. Ik was die maanden niet meer naar school gegaan. überhaupt niet meer naar buiten gegaan. Geen woord gesproken. Met Jonesy kwam er soms wat uit, maar veel was het niet. Ik had mijn armen over elkaar geslagen. Ik at weinig dus ik zag er niet goed uit. Iedere dag had ik een locator spell uitgevoerd op Sem, maar steeds zonder resultaat. Iedere keer wanneer het niet lukte spookten de woorden van mijn vader door mijn hoofd. Ik kon niets. Ik was een nietsnut. Mijn originele familie heeft me verstoten omdat ik niks waard was. Ik haalde diep adem en keek niet eens meer op als de deur open ging. Ik voelde de handen van Jonesy op mijn bovenarmen en hij begeleidde me terug naar bed.

Jonesy
Ik was thuis gekomen van school om te kijken hoe het met Cara ging. Ik zorgde nu meer voor deze familie dan iemand anders. Gaia liet ik niet voor Cara zorgen en Melinda hield ik ook liever in de buurt. Ik stond in de deur opening van Cara haar kamer die uit haar balkondeuren naar buiten staarde. Ik nam haar vast bij haar armen en trok haar naar het bed. 'Je moet echt wat eten. Zeker als je weigert te stoppen met die spells.' zei ik tegen haar. Ik zette een bord met brood op haar nachtkastje. 'Beloof me dat je iets eet.' zei ik tegen haar. 'Ik droom over hem.' zei ze. Ik keek naar haar. 'Over Sem?' vroeg ik. Ze knikte ligt. 'Waar droom je dan over?' vroeg ik, maar meer kreeg ik niet meer uit haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 02:35 PM

Jonesy
Cara bleef op de grond liggen en ze huilde en huilde. 'Je bent echt waardeloos.' zei ik tegen onze moeder die erbij stond en niet meer wist wat ze precies moest doen. Ik tilde Cara van de grond en nam haar in mijn armen mee naar binnen. Ik liep meteen door naar haar kamer waar ik haar in haar bed legde. Ik deed haar schoenen uit en trok de dekens over haar heen. Mijn hand streelde door haar haren als poging om haar te kalmeren. Het hielp enigzins tegen het huilen, maar nu staarde ze maar iets voor zich uit. 'Ik maak je wat thee.' zei ik en liep haar kamer uit terug naar beneden. Ik schudde mijn hoofd. 'Die man is gek geworden.' zei ik tegen Melinda en liep naar de keuken waar ik thee zette voor haar. Het personeel keek me raar aan dat ik het zelf deed, maar ik wou niemand bij Cara in de buurt hebben. Ook Gaia niet want ik vertrouwde haar voor geen ene meter meer.

Cara
Eenmaal in bed werd ik rustiger. Van binnen schreeuwde ik nog altijd alles uit, maar het huilen was gestopt. Gewoon omdat er geen tranen meer over waren. Ik staarde wat voor me uit. Mijn hoofd was helemaal leeg, net als mijn hart. Het enige woord wat door mijn hoofd spookte was Sem. 

Dakota
Ik slikte en kon niks inbrengen tegen Jonesy. Ik had tegen hem in moeten gaan. Nu liet hij me weer achter hier met de kinderen. Ik schudde mijn hoofd en ging ook maar terug naar binnen. Iets moest veranderen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 02:09 PM

Dakota
Ik keek Ron na en voelde me kut. Het waren onze kinderen al wist ik beter dan tegen Ron in te gaan tegenwoordig. Sinds de dood van Emilia is hij niet meer hetzelfde. Ik keek op als Melinda naar beneden was gekomen. 'Sem zie je voorlopig niet meer.'zei ik en liep langs de kinderen door naar buiten. 'Ron je kunt dit niet doen. Het zijn je kinderen! We hebben ze geadopteerd om lief te hebben.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Als Cara naar buiten kwam gerend en vol op Ron af wou gaan met haar magie trok ik haar aan haar middel terug. 'Cara niet doen!' zei ik. Ik wou niet nog een dochter in een doos.

Cara
Ik kwam niet meer stil en voelde de armen van Jonesy om me heen om me te troosten, maar het hielp niet. Ik was zo boos! Ik maakte me los van Jonesy en rende vol woede naar buiten. Ik rende op pa af maar werd tegen gehouden door mama. 'KLOOTZAK!! IK WIL DEZE FAMILIE NIET!!! LAAT SEM MET RUST EN GA TERUG NAAR HET GAT WAAR JE UIT KWAM GEKROPEN!!!' schreeuwde ik woedend met een nat gezicht vol tranen voor ik op de grond instortte. Sem was mijn alles.

Jonesy
'Car, doe nou niet.'zei ik als ze uit mijn armen rende en ik keek naar Mel. Ik perste mijn lippen samen en keek naar haar. 'Pa heeft Sem gedaggered en wilt hem afvoeren naar weet ik veel waar.'zei ik om haar up to speed te brengen. Ik haalde een hand door mijn haar en keek door het raam naar Cara die helemaal uitflipte buiten. Ik liep naar buiten en hurkte bij haar neer. 'Kom terug naar binnen, dit heeft geen zin. We zorgen wel dat we hem terug vinden.' zei ik zachtjes tegen haar en nam haar in mijn armen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 01:54 PM

Cara
Ik zette angstig een stap naar achter als hij met de dagger op me af kwam en voelde tranen langs mijn wangen rollen. Ik wou hier weg, weg van deze rot familie. Als Sem opeens voor me stond beet ik op mijn lip. Ik volgde hen gesprek en slaakte een piep als de dagger door Sem zijn hart wordt geboord. 'NEEE!' riep ik met de tranen in mijn ogen en beet mijn kaken samen.

Jonesy
We reden naar huis en ik zag dat het daar al aardig uit de hand was gelopen. Een dagger op Cara gericht. Als hij vervolgens de dagger toch door Sem zijn hart boort voelde ik hoe mijn ogen rood werden. 'Je bent echt niet meer goed in je hoofd. Het zijn je kinderen!'riep ik boos en keek naar onze moeder. 'Doe dan iets!!' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  92  |  93  |  94  |  95  |  96  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page