Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 93 | 94 | 95 | 96 | 97 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/23/2019 11:06 AMRon
Als Cara met de onthulling komt dat Melinda een jager is. Kijk ik Mel aan die ook in de war was." Hoe weet jij dat?" Vroeg ze toen scherp "Jonesy told you two to keep her away from that bow." Zei Gaia die binnen kwam gelopen.
Melinda
Als ik hoor dat Jonesy me afhield van mijn boog. Schiet er een pijl van woede door mijn hart niemand mocjt het weten. Hoe zijn uberhaupt achter mijn boog gekomen? Als ik zie dat Gaia mijn boog geeft aan vader en hij het nauwkeurig bekijkt zegt hij wat "Lincoln." Hij gaf me de boog waarna ik de kracht weer door mijn handen voelde al die tijd had ik gedacht dat het fabel was." Je zus heeft er een spell op gezet vandaar dat je niet meer kon schieten.. Ik zou je het vertellen maar ik bezat zelf niet de boog " Zei vader "maar jij bent nog gevaarlijker dan je zus en sem ooit zal zijn." Zei hij zacht in mijn oor hij keek me nu recht en zette een compulsion op me "vergeet dat je ooit deze boog heb gevonden geef het aan Gaia en laat ze het ergens stallen."
Ron
Ik keek nu op naar Cara "Melinda is altijd de braafste geweest aangezien compulsion op haar werkt ookal is ze on vervain." Ze bracht de boog naar Gaia en Gaia bracht haar naar haar kamer "je komt al in aanmerking voor Melinda's eerste jagers wapen." Melinda had ik geadopteerd na dat ik haar hele familie had uitgeroeid aangezien het een baby toen der tijd was.. Kon ik haar opvoeden als mijn eigen kind en zou ze een goed schaakstuk zijn in de familie.
Sem
"Wie vader... Hoezo?" Zei ik wat argwanend "ik ga niet terug Jonesy alleen omdat Cara zichzelf in de nesten werkt... Vader straft ons altijd what is the point of going back?" Vroeger had ik heel anders gedacht.. Ik beschermde Cara altijd tegen vader en nam alle schuld op me.. Maar nu is het anders.
from walkingdead on 03/23/2019 10:30 AMSem
Ik was bezig met wat dingen naar buiten tillen maar als ik Jonesy zie en hij 1 van mijn wolven had uitgeschakeld. Laat ik de spullen vallen en loop ik met gouden ogen op hem af." what the hell Jonesy kunnnen jullie me gewoon nooit met rust laten?" Zei ik geirriteerd tegen hem terwijl ik hem bij zijn kraag pakte.
Melinda
Ik zag hoe vader naar de daggers keek.. Hij had me mijn bloed gevraagd om het te maken. Hij zei dat hij mensen bloed er voor nosig had.. I created that weapon. Hij had het gezegd dat het hun zou helpen bij zelfcontrole.. Ik geloofde alles wat hij zei daar had hij niet eens compulsion voor nodig." Melinda" zei mijn moeder voorzichtig "ga naar je kamer." Alsof ik een kleind kind was.
from walkingdead on 03/23/2019 10:04 AMRon
Ik horde Cara aan en voor ik het wist kreeg ik last van losse handjes ik gaf haar een klap in haar gezicht. Mijn ogen zo rood als bloed als ze valt op de grond door de klap. Kijk ik mijn biologische zoon recht aan hij was net een jongere beeld van mij "find your brother or i will do something to your sister." Dakota zakte neer bij Cara "Ron!" Zei ze met tranen in haar ogen. Het deerde me niet ze moesten sterker worden ze wisten niet wat deze wereld allemaal inhield.
Melinda
Ik zag hoe papa Cara sloeg na dat ze een opmerking maakte en hoe mama bij haar lievelings dochter neerzakte. Ik keek met grote ogen naar Jonesy maar hij zou luisteren... Ik wist dat hij zou luisteren naar vader en daarna zou hij Sem de schuld geven van alles.
from walkingdead on 03/23/2019 09:49 AMMelinda
Ik grinnikte maar als Cara hem ineens belt en hij zegt dat er iets net vader is frons ik.." Moet ik mee komen?" Ik kwam al overeind om aan te kleden en vroeg me af wat zo noodzakkelijk is.
Ron
"Ben je niet te streng voor ze?" Zei Dakota terwijl ik mijn hoofd langzaam naar haar toedraaide sinds de dood van mijn zusje was onze huwelijk niet hetzelfde." Ze moeten leren dat de supernaturel world geen spelletje is... Ik ben even weg en Sem turned in een wolf... Je weet dat we hem hebben geadopteerd zodat hij niet meer kan recruten.. Dat is de wens van zijn vader en mijn beste vriend." Ik dacht kort aan Jackson hoe hij overleed in mijn armen en een klein babyjongentje achterliet die uit de middle of nowhere kwam. Ik heb nooit geweten wie Sem's moeder is maar vanaf die dag werd het me taak om hem te beschermen.
from walkingdead on 03/23/2019 09:25 AMMelinda
Na 3 rondes gehad te hebben lag ik uitgeput en hijgend tegen Jonesy aan." Wauw babe" zei ik glimlachene terwijl ik hijgend een kusje op zijn wang gaf "jij bent de lekkerste maar ook enige half duivel half vampier die ik heb gedaan." Ik genoot van dit geheime leventje dat we leden en dat niemand het van de familie het hoefde te weten.
Ron
Ik keek Cara aan "i ddon't care about your little vendetta with some girl." Zei ik geirriteerd tegen Cara "jij en Jonesy gaan laten zien hoe het wel moet gaan.. Bel je broer op Cara en laat me het niet herhalen.. Anders ben jij de eerst die gaat profiteren van jullie nieuwe straf."
from walkingdead on 03/23/2019 09:13 AMMelinda
Als ik eenmaal boven op hem zit kus ik hem nog even op zijn lippen waarna ik recht overeind schoot en mee ging op zijn tempo." Fuck!" Zei ik kreunend hoe kon ik zo onschuldig zijn geworden? Mijn natste dromen kwamen uit.. Jonesy die me neukte was het beste in mijn leven wat er was overkomen.
Sem
"Ik weet het allemaal niet meer... Mijn familie is hecht met elkaar maar mijn vader.. Die wilt vooral dat ik iets ben dat ik helemaal niet ben.. En dat is being normal." Zei ik tegen Ginie terwijl ik overeind kwam en mijn kledinhg aantrok "ik kan geen alfa zijn als ik ze niet kan beschermen tegen de gene die mij heeft gemaakt." Ginie kwam overeind en ging recht voor me staan "je kan het wel jij bent sterker dan hem." Ze legde haar hand op mijn wang terwijl ik die vastnam. Een deel van mij voelde zich hier veilig maar een andere deel wilde er voor mijn familie zijn.
Ron
Als ik de uitkomst zie en het oregon aanslaat. Glimlach ik vals "bel je broer op jullie krijgen allebei een nieuwe taak." Zei ik tegen haar "jullie gaan een pact elimineren van de wereld." Als ik Sem te pakken kreeg dan zou hij niet naar het hole gaan maar heel ergens anders. Ik keek naar de daggers die ik voor hun 3 had gecreëerd.
from walkingdead on 03/22/2019 11:22 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/22/2019 11:17 AMRon
Als mijn dochter zelf instemd glimlach ik Cara wilde nog steeds papa's lievelingtje worden. Ik legde de grimoire voor haar neer en haalde mijn slot er af.' Laat papa zien wat je kan popje' ik aaide nog kort langs haar haren. Mijn kinderen betekende de wereld voor me.. en ik kon ze niet laten gaan aangezien ik die fout met Emilia was begaan.
Melinda
Als hij gromd grijns ik.. onze siblings waren in trouble en wij lagen gewoon seks te hebben. Ik kokhalsde terwijl mijn geile oogjes hem bleven aankijken. Zoals eerder gezegd ik gaf meer om Jonesy dan de rest.
from walkingdead on 03/21/2019 11:05 PMMelinda
Als hij me naar achter duwt en mijn nek kust glimlach ik. Zo wilde ik hem precies hebben. Ik trok zijn shirt uit en draaide het spelletje om nu mocht ik de leiding hebben. Ik trok zijn broek uit en rukte vervolgens mijn bloes open ik deed mijn bril nog even af en was klaar om mijn mondje te gebruiken. Ik nam zijn vriend gelijk in mijn mond terwijl mijn linkerhand hem tegelijken tijd bevredigde. Zo ging het elke dag overal waar het maar kon en een paar maanden geleden zag ik hem nog de hele school doen.
Ron
"Ik denk dat wij wel Ginie willen ontmoeten toch Daki?" Zei ik tegen haar ze keek me aan "Ron wees niet te streng voor die jongen.. Hij heeft ook zijn eigen leven." Ik schudde mijn hoofd "hij weet helemaal niks van deze wereld... Net als.." Ik hield wijzelijk mijn mond als ik bijna over mijn zusje wilde beginnen "ik zie wel wat ik met hem doe als ik er achter kom wat hij achterhoud."
Sem
Teder zoende ik Ginie terwijl we in een jagershuisje net seks hadden gehad. Mijn pact bestond al uit 20 mensen al werd er vaak gevraagd wanneer ik iemand zou veranderen in een dark wolf... Ik was bang dat het zou mislukken dus bleef ik uit de beurt van de jonkies. Plus mijn familie was vals.. Ik wilde niet dat mijn vader dit zou afpakken wat ik had met Ginie en de roedel. Het was een deel van mij. Ik voelde Ginie's hand op mijn wang "wat is er babe?" Vroeg ze "ik denk dat mijn vader jullie wat aan gaat doen als ik hem vertel over de pact." Ze ging wat rechter zitten "is je vader zo erg?" ik knikte "mijn andere siblings hebben ook geleden maar het is vooral ik die altijd in de pinaren kwam.. Die man is gestoord maar hij is mijn vader.. Hij heeft me alles geleerd wat ik moet weten over het leven."
from walkingdead on 03/21/2019 10:45 PMMelinda
Als Jonesy dat zegt bijt ik op mijn onderlip "waarom ben jij toch zo sexy als je boos bent?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik lipbijtend naar hem keek. Sinds mijn ontmaagding was seks net een verslaving voor ons ik werd er iedere dag steeds beter in en dat merkte hij ook wel nu ik hem sneller liet komen.
Ron
Ik fronste "hoe heet zijn vriendin?" Vroeg ik toen terwijl ze me langzaam aanwijzingen gaf voor Sem's verandering. Misschien had ze gelijk de hol was wel een bekende plek voor Sem.

Reply