Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  93  |  94  |  95  |  96  |  97  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/23/2019 12:45 PM

Jonesy
‘Had kunnen denken dat je te egoistisch was om te luisteren. Hij heeft haar verdomme tegen de grond aan gemept omdat jij per se wolfje moet spelen.’ Beet ik hem toe. ‘Je kunt kiezen. You’re coming the hard way or the easy way.’ Zei ik met bloedogen. ‘Wil je soms de dood van je zusje op je geweten hebben?’

Cara
Ik sloot mijn ogen. Ik was dom geweest. Nu wist ze helemaal niets meer en had ik het voor haar alleen maar erger gemaakt. ‘Jullie zijn echt ongelofelijk. Zien jullie ons eigenlijk wel als jullie kinderen. Of zijn we gewoon een of ander project. Onze families uitroeien en vervolgens spelen met onze levens.’ Zei ik en voelde een traan over mijn wang glijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 10:37 AM

Jonesy
Ik duwde hem met al mijn kracht van me af en zag hem door de lucht vliegen. Mijn ogen werden bloedrood. 'He hurt Cara because of you!' riep ik woedend naar hem. 'Dat smerige mormel kwam op mij af. Hou je beesten in bedwang en kom naar huis. Als jij niet naar huis komt dan doet vader Cara wat aan. Dan heb ik het niet alleen over het hol Sem.' zei ik tegen hem.

Cara
'Melinda is je dochter, laat haar blijven.' zei ik tegen moeder. 'Dit is geen situatie voor een mens Cara. Melinda ga!'riep ze nu wat strenger. Ik kon het niet meer voor me houden. 'Ze is geen mens verdomme. Heb je nooit gezien dat ze bijzonder was? Ze is een Vampire hunter!'zei ik en beet op mijn lip. Misschien had dit de situatie niet beter gemaakt, maar ik kon niet aanzien hoe mijn zus nog altijd werd behandeld alsof ze maar ordinary was. Als een klein kind terwijl ze ouder is dan mij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 10:23 AM

Cara
Als hij me sloeg kreunde ik van de pijn en knalde tegen de grond. Ik voelde aan mijn wang en zag dat ik een sneetje had in mijn jukbeen. Ik haalde diep adem en beet op mijn lip om niet te huilen. Dat plezier gunde ik hem niet. 'Jonesy don't.' zei ik, maar koppig dat hij is griste hij de map van de tafel en vertrok. 

Jonesy
Ik zag hoe Cara op de grond vloog en wou ingrijpen, maar ik wist beter. Ik keek naar Cara en schudde mijn hoofd. Ik pakte de kaart en liep de mansion uit. Ik nam de oude motor van Sem en reed ermee naar de plek die de map aanwees. Zodra ik er aan kwam kon ik door mijn verhoogde zintuigen de hondengeur al ruiken. Een bruin grommende wolf kwam op me af. Ik gooide hem met gemak over me heen en draaide zijn nek om. Het beest lag dood op de grond. 'SEM!!' schreeuwde ik boos. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 09:57 AM

Cara
Ik liep terug naar vader en keek hem aan. 'Doe wat je wilt met me na deze opmerking, maar ik moet het gezegd hebben. Je maakt je kinderen hier niet gelukkig mee. Ze zullen zich van je distantiëren en ik ben denk ik degene die het hardst weg zal rennen. Je houdt ons niet veilig, je limiteerd ons in onze krachten in plaats van iemand te regelen die ons ermee kan leren omgaan. Je bent geen vader je bent een regelrechte tiran. En dat kun je aan jezelf bewijzen door me nu in je stomme hol te duwen I don't care, maar iemand moet het zeggen.' zei ik tegen hem en keek op als Jonesy binnen kwam.

Jonesy
Ik keek naar Mel. 'Misschien moet je hier blijven. Ik weet niet wat er aan de hand is en als pa is aan het flippen kun je beter niet in de buurt zijn.' zei ik tegen haar. 'Maar je moet het zelf weten.' zei ik en drukte een kusje tegen haar voorhoofd. 'Als je meegaat moeten we wel nu gaan voor we te laat zijn en Cara in het hol zit ofzo.'zei ik en pakte mijn spullen waarna ik met Mel de deur uit ga en in de auto stap. Het was een korte rit. Toen ik thuis kwam zag ik de drie in de eetkamer staan. Precies zoals we ze ook achter hadden gelaten. Ik keek naar de kaart waar bloed oplag. Duidelijk magie. 'Wat is hier aan de hand?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 09:38 AM

Cara
Ik slikte en nam mijn telefoon. Ik kreeg nu wel spijt dat ik er aan had geholpen om Sem überhaupt te vinden. Ik liep met de telefoon de gang op en belde naar Jonesy. Het duurde even voor hij opnam. 'Jonesy.' zei ik ernstig en probeerde de bibber uit mijn stem te halen. Angst dat vader me echt wat aan zou doen. Hij was echt een psychopaat. 'Je moet naar huis komen.'

Jonesy
Ik lachte wanneer ze dat zei. 'Geloof me, beter zul je ook nooit meer krijgen tenzij het van mij komt.' zei ik met een lachje en hoorde mijn telefoon overgaan. Ik rolde mijn ogen en keek op het schermpje. Het was Cara. Ik besloot toch maar op te nemen en hoorde meteen aan haar stem dat het mis was. 'Waarom? Is het pa?' vroeg ik haar. 'Kom maar gewoon.'zei ze en ze hing op. Ik schoot overeind en begon me aan te kleden. 'Cara heeft me nodig er is iets met pa.' zei ik tegen haar en slikte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 09:19 AM

Cara
Ik fronste als ik zijn grijns zie. Dit was niet mijn bedoeling ik wou gewoon Ginie weg hebben. Ik beet op mijn lip. 'Ik denk niet dat Jonesy hieraan meewerkt en ik weet ook niet of ik het wel een leuk idee vind om Sem zijn leven op zijn kop te zetten. Ik wil alleen af van die Ginie that's it.' zei ik tegen vader en beet op mijn lip. Niemand sprak hem tegen dus waarschijnlijk moest ik het alsnog doen.

Jonesy
Ik beet op mijn lip en gromde bij elke stoot. Ik zou haar echt dag en nacht kunnen neuken. Ze zorgde wel dat ik genoot. Ik zette mijn handen op haar billen en gaf een klap op haar linkerbil met mijn rechterhand. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 09:01 AM

Jonesy
Ik grijnsde als ik haar smoeltje vol met mijn spul zag en keek hoe ze zich uitkleedde. Ik beet op mijn lip en trok haar naar me toe. Ik hield haar precies waar mijn vriend haar vriendin kon vinden en liet haar over me heen glijden. Ik gromde. Ze was nog altijd erg krap. Ik hield haar heupen vast en begon zo van onder in haar te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/22/2019 10:27 PM

Cara
Ik keek naar mijn ouders en beet op mijn lip. Als hij mijn grimoire voor me legt grinnikte ik. 'Die heb ik niet nodig voor een simpele locator spell.'zei ik en kwam overeind. Ik liep naar mijn kamer en haalde hier alles wat ik nodig had waarna ik terug naar beneden liep. Ik legde een kaart neer en had een bandana van Sem in mijn hand. Ik snee in mijn andere hand met het mes en liet het bloed op de kaart druppelen. 'locus ubi es.' bleef ik zachtjes murmeren met mijn ogen gesloten. Mijn bloed vormde een spoor dat langzaam maar zeker naar de plek ging waar Sem was op dit moment. Zodra de spell klaar was stond er in mijn bloed een cirkeltje rond zijn locatie.

Jonesy
'Fuck Mel.' kreunde ik en gooide mijn hoofd naar achter van genot. Ze mocht dan minder ervaring hebben maar ze deed alles verdomds lekker. Ik beet op mijn lip en keek haar weer aan terwijl ik merkte niet ver meer van het randje te zitten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/21/2019 11:18 PM

Cara
Ik beet op mijn lip. 'Ik kan wel een locator spell uitvoeren op Sem. Ze zijn eigenlijk altijd samen dus. Het is een makkelijke spell.' zei ik tegen de twee. Normaal had ik hier nooit aan meegewerkt. Ik had liever het hol gehad dan dat ik Sem zou verraden, maar nu was het anders. Ik wou van die snol af. Ik wou dat het werd zoals eerst en in mijn ogen was dit de enige weg om het te bereiken.

Jonesy
Als ze de leiding overneemt en me al snel pleziert met haar mond beet ik op mijn lip en liet een harde grom horen. Ik liet een hand door haar haar glijden voor ik het in een staart vastnam zodat ik toch een beetje kon sturen en het haar haar niet in de weg zat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/21/2019 10:51 PM

Cara
Ik dacht even na. 'Ginie. Ze is blond en uiterst irritant. Ik weet haar achternaam niet meer, maar waar je zoon is daar is Ginie dus ze is niet moeilijk te vinden.' zei ik tegen hem. Ik haalde wat haar uit mijn gezicht. Stiekem hoopte ik dat papa haar uitroeide. Dat Sem terug bij mij zou komen en ik weer naar mijn normale zelf kon gaan. De populaire it girl dat genoot van haar buitenschoolse activiteiten. Natuurlijk was ik nog altijd head cheerleader en captain van het volleybalteam, maar ik was nu meer van de gemene aanpak. Ik wou het niet meer, maar ik voelde me de hele tijd zo boos van binnen.

Jonesy
'Waarom ben jij sexy op elk moment van de dag.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare en drukte haar in het matras terwijl ik boven haar hing. Ik liet mijn handen strelen langs haar lichaam en drukte nu kusjes in haar nek. Het was doordat ik halve duivel was gelukkig makkelijker om me in te houden haar niet te bijten wanneer ik dit deed, al bleef ze nog altijd wel een verleiding.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  93  |  94  |  95  |  96  |  97  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page