Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 94 | 95 | 96 | 97 | 98 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/21/2019 10:17 PMMelinda
Ik ging liggen op het bed en nam diep adem." Zolang Sem zijn bek maar houdt over ons 2" zei ik tegen hem.. Sem had ons gezien op school in het concerge hok gaan. Hij was de enige die onze geheime relatie wist "vader is slim... Als iets hem dwars zit doet hij ook echt wel de moeite om het uit zijn gezichtsveld te krijgen.
Ron
"Je broer hweft een vriendin?" Zei ik met een lachje "ben je jaloers mijn kleine popje?" Vroeg ik "dat je broer jou minder aandacht nu geeft.. Nou nou het hol is wel erg ver gezocht voor Sem.. Hij doet het prima." Zei ik "dat denk ik dan." Ik knikte naar Dakota "je mag je grimoire terug als je uitvindt waarom je broer is geturned.. Zijn lichaamstaal verteld alles.. Maar de reden blijft een raadsel voor ons."
from walkingdead on 03/20/2019 10:04 PMSem
Ik horde wat er gebeurde en maakte me diep van binnen zorgen om Cara. Maar ik probeerde het te onderdrukken. Als iedereen klaar was met eten mochten we eindelijk onze eigen dingen doen. Ik trok mijn jack aan en was weer van plan om naar de kroeg te gaan "Sem ik heb een cadeau voor je hij staat in de garage.. Ik hoor morgen wel wat je er van vond." Zei vader "Cara jij blijft zitten." Beet hij mijn zusje toe die in tranen was hij had geen medelijden waar wij bij haren en dat wist ik. Hij ging ons 1 op 1 een peptalk geven. Ik knikte "bedankt vader" en verliet de zaal.
Melinda
Ik en Jonesy waren naar een hotel gegaan terwijl we beide Cara's huilende gezicht niet uit onze hoofden konden krijgen." ik hoop niet dat pap hard voor haar is..." Zei ik zacht tegen hem terwijl we de hotelkamer binnen kwamen.
Ron
Als iedereen weg is en behalve Dakota. Knik ik naar Dakota dat ze haar woordje mag doen "we willen dat je iets voor ons doet je bent onze mooiste en liefste dochter en het closest met je broer Sem... En we zien dat jullie band uiteen is gegaan.. Sem verbergd iets voor ons, en vooral voor jou." Ik gebruikte Cara om Sem uit zijn holletje te krijgen want zodra ik die pact van hem zou vinden roeide ik ze 1 voor 1 uit. Ik legde mijn hand op Cara's wang en veegde met mijn duim haar tranen weg "niet huilen mijn aller liefste chocolaatje." Zo noemde ik haar als baby al "je weet dat we het beste voor jullie allemaal willen."
from walkingdead on 03/20/2019 09:42 PMRon
Als Cara zo een toon tegen me aanslaat grijp ik haar arm vast "ben je godverdomme gek ofzo ik ben je vader... En dat jij nu in een dip bent betekend niet dat ik daar onder moet gaan lijden." Zei ik tegen haar "let op je toon Cara Lincoln.. Of je zal de consequenties ondergaan van je gedrag." Zei ik met een diepe stem ze wist dat ik de 1 na sterkste creatie hier op aarde was.. Als ik wilde kon ik haar voor eeuwig onder de grond stoppen.. En nog levend. Ze hebben het allemaal bij de voorafgaande personen gezien die mijn familie pijn wilde doen." Don't make me put you in the hole again" ik liet haar los en nam haar grimoire in met mijn lincolnketting zette ik er een machtig slot op "now go eat with your siblings."
Melinda
Ik was stil ik was de enige van de 4 die de hole nog niet mee gemaakt had... Omdat ik nou uberhaupt geen krachten had. Maar is een keer liet papa Sem 4 maanden lang met alleen maar 1 portie per dag eten in die kerker... En alleen omdat hij 3 regels had verbroken. Jonesy had het langst daar gezeten omdat hij totaal los was geslagen en hij een reaper werd. Vaders methodes waren misschien niet leuk maar voor supernaturel mensen was het best om daar te zitten en daar te kunnen na denken... Zei Sem een keer elke keer wanneer vader kwam in dr hole wilde hij horen waarom ze er uit mogen... En als het antwoord goed genoeg was mochten ze weer vrijuit rondlopen.
Vader leerde me dat Sem, Jonesy en Cara vrede symboliseren tussen 3 hele verschillende rassen.. Een normale duivel had bijvoorbeeld een mens gezien als een peasant.. Hij was zo streng omdat hij niet wilde dat we mekaar pijn gingen doen.
from walkingdead on 03/20/2019 09:19 PMSem
"Het is niet mijn probleem dat ze niet luisterd naar vader." Kaatste ik terug naar Jonesy "mond dicht!" Zei onze moeder nu vel terwijl ik hoopte dat vader haar niet zou stoppen in de kerker.
Ron
Ik slingerde de deur open en zag de grimoire liggen "waar ben jij in godsnaam mee bezig?" Vroeg ik haar terwijl ik haar aankeek en ik me probeerde in te houden.
from walkingdead on 03/20/2019 09:00 PMRon
"En hoe komt dat?" Vroeg ik door terwijl ik al van plan was om op te staan. Ik keek Dakota vervolgens aan "vertel me niet dat je haar grimoire heb terug gegeven" ze trok haar mond al open "liefste we kunnen de kinderen toch een beetje..." Ik schoot overeind en liep naar boven "Cara!"
from walkingdead on 03/20/2019 08:47 PMRon
Als Jonesy me vraagt hoe me reis was glimlach ik." Ik heb cadeau's voor jullie de maids zullen die straks voor jullie uitstallen" Gaia kwam terug de zaal binnen en een beetje geirriteerd. Ze fluisterde wat in mijn oor terwijl mijn blik veranderde "kan iemand mij uitleggen waarom Cara zich zo gedraagd?"
Sem
Als vader zegt dat hij cadeau's had hoopte ik op een nieuwe helm of motor. By vaders zijn vraag reageerde niemand ik keek Melinda aan. Ik wist dat Cara ontspoord was en het door mij kwam maar ik kon dat niet zomaar zeggen.
from walkingdead on 03/20/2019 11:30 AMRon
Ik knikte naar Sem en glimlachte vervolgens als Jonesy voorstelde om te gaan eten.' Sem roep je zus naar beneden iedereen moet aanwezig zijn' zei ik tegen ze iedereen wist in huis dat ik er niet van hield als niet iedereen aanwezig was bij het eten. Maakte me niet uit wat voor smoes je hebt er werd geluisterd of je nou wilde of niet.
Melinda
Als papa gelijk rangorde stelt in zijn mansion kijk Jonesy slinkend aan. Sem had ruzie met Jonesy en Cara en gedroeg zich alleen voor deze gelegenheid normaal. Hij wist over ons en ik over zijn pact we hebben een deal gemaakt dat hij niks zegt over mij en Jonesy behalve als ik verklap dat hij is geturned. Een relatie was ookal verboden in dit huis we moesten functioneren als een normale familie..' Ik stuur Gaia wel.. ga maar zitten Sem.' Zei onze moeder terwijl ik tegenover Cara's plek ging zitten en diep adem nam.
Sem
Als ik Jonesy in mijn nek voel hijgen dat ik mijn mond moest houden over Melinda en hem kijk ik hem met een valse grijns aan.' Alright moeder' ik ging zitten tegenover Melinda en nam diep adem.
from walkingdead on 03/19/2019 11:56 PMRon
Als mijn jongste dochter dat allemaal zo snel zegt en brutaal naar haar kamer loopt bevalt het me niet. Ik zette mijn hand op Melinda haar wang "je lijkt vrolijker mijn lieveling." Waarna mijn blik viel op mijn biologische zoon "ik ruik geen verboden magie voor het eerst." Wetende dat Dakota me had vermeld in een brief dat Jonesy zwarte magie naar binnen slikte.. De dag dat ik er achter kwam heb ik Cara en Jonesy flink gepijnigd grimoire afgepakt.. En een flink aantal maanden moest Jonesy leven van maar 500 euro op zijn creditcard. Mijn regels zouden gevolgd worden en wie niet luisterde moest voelen. Ik keek naar Semmie onze flexiebele zoon altijd vrolijk en zijn mondje klaar staan ik kon zien aan zijn lichaam en zijn houding dat er iets was veranderd "Sem did you change?" Vroeg ik kalm.
Melinda
Als papa zei dat ik zijn lieveling ben glimlach ik zwakjes maar als Sem een gevoelige vraag word gesteld. Kijk ik gespannen naar hem alleen ik wist van Ginie en de pact door Ben.' Nee vader ik train gewoon veel" zei hij zo kalm mogelijk. Bang dat vader hem een pakrammel zou verkopen... Het was echt verboden voor die 3 om niet de regels te volgen van hun old men bij moeder konden ze alles flikken. Maar vader maakte je af.
from walkingdead on 03/19/2019 11:38 PMSem
Als ze er niet mee eens is voel ik een steek van pijn door mijn hart gaan. Ik had het duidelijk gemaakt ik en Cara waren klaar.
1 maand later
Sem
Mijn relatie met Ginie was top ik had in het geheim een eigen wolfpack diep in de stad van new orleans. Elke wolf zonder een pack sloot zich bij mij aan zo had ik ook nieuwe gezichten en verhalen ontmoet. Ik was een grote spierbonk en kwam niet meer zo vaak thuis mijn zusje zag ik ook weinig dan behalve op school. Jonesy en Mel neukte mekaar ik rook het gewoon aan ze maar ik hield het voor mezelf geheim. Tot deze grote dag kwam "vaders terug komst." Ik stond in pak al beneden terwijl ik me voegde bij mijn siblings "alles netjes Gaia?" Vroeg mijn moeder nog extra.
Melinda
Ik had net seks gehad met Jonesy en mijn haar was een beetje warig terwijl ik naast Cara ging staan. Als de 2 beste dochters van het huis. Cara was veranderd een regelrechte bitch ze had laatst ruzie gekregen met mam en op school inplaats van it-girl.. Een bad girl. Ik was blij dat vader terug kwam maar ook weer niet want nu moest ik buitens huis met Jonesy neuken. De deur vloog open "papa!" Zeiden ik en Cara tegelijk "vader." Zeiden Jonesy wat makkelijk terwijl ik en Cara hem om nek vlogen "my girls."
from walkingdead on 03/19/2019 11:20 PMMelinda
Als Jonesy dat zegt glimlach ik ´weet niet Sem is er op uit gegaan.´Zei ik tegen hem terwijl iedereen begon te feesten ´ik heb je al de hele dag niet aangeraakt.. ik raak er geirriteerd van.´ Zei ik zacht tegen hem ´dus jij rijd me naar het panthuis en dan doen we vieze dingen zo luid als je wilt´ zei ik met een grijns.
Sem
Als ze probeert te zeggen dat ze echt gevoelens voor me heeft kijk ik haar aan.´ i used to be in love with you from the moment i saw you, ik heb jaren achter je aan gezeten maar al die tijd wilde je zelf je imago omhoog houden Cara.´ Zei ik tegen haar ´je hebt verloren omdat je alleen maar aan jezelf denkt.. en er niet van houd om de waarheid te horen.. die Sem die je vroeger kende is nu dood maar de Sem die je broer is zal je altijd beschermen.´ Ik kwam overeind en stak mijn hand naar haar uit ´wil je nu een grote broer knuffel of ik moet je maar hier laten.´ Zei ik net als vroeger toen we nog kinderen waren.. als ze boos was gaf ik haar altijd een knuffel die ze eerst nooit wilde maar na een tijdje voelde ze zich veilig in mijn armen. Er was zoveel dat de nieuwe Sem moest doen voordat ik echt weet wie mijn hart zal krijgen.

Reply