Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 95 | 96 | 97 | 98 | 99 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG[][]WD
von walkingdead am 19.03.2019 11:01Melinda
Als het Cara niet voldoed en ze boos wegloopt frons ik maar iedereen was te druk bezig met elkaar. Ik liep tussen de menigte achter haar aan en liep tegen Sem op ´waar ga jij naartoe Queen.´ Zei hij wat opervlakkig ´naar Cara.. ik wilde haar niet belachelijk maken ofzo.´Ik wilde hem alweer voorbij lopen maar hij trok me aan mijn arm terug ´stay her i will talk to her.´Ik knikte en keek hem na terwijl mijn blik weer naar mijn dirty dancer ging op het podium het panthouse was nogsteeds van mij deze week... en vanavond wilde ik mijn overwinning vieren.
Sem
Ik liep de kleedkamers binnen ´Cara.´ Zei ik toen terwijl ik de kroon zag en de kapotte parel ketting. Ze was boos en dat kon ik zien ik ging voorzichtig tegenover haar zitten ´je deed het geweldig met Jonesy, maar ik weet dat je liever met mij daar op het podium stond.´ Ik keek haar aan ´and i acted like a jerk towards you... je bent mijn kleine zusje maar wat wij deden is ongezond voor ons beide.´
von walkingdead am 19.03.2019 10:38.Sem
Als ik hoor Jonesy voel ik een steekje losraken. En als ze ook nog is goed het podium op komen wekte het jaloezie, ik probeerde het te onderdrukken.´Babe iets mis´ Ik schudde mijn hoofd ´ik ga even roken ben zo terug en uh stem maar op Melinda voor mij.´ Ik liep de zaal uit en zocht direcht naar mijn joint ´what in the hell is he thinking.´
Melinda
Ik keek naar hoe Cara en Jonesy het deden en ze waren extreem goed. Ben legde zijn hand op mijn schouder ´je hebt een paar goeie tegenstanders.´ Als Alex na de optreden van Erika en Nelson ons het podium oproept gaan de stem buizen open. We keken gespannen naar de scores als er 95 staat bij Cara en bij mijn ook gaan de laatste 10 secondes in om te stemmen. Alex pakte zijn mobiel erbij ´sorry Cara en Jonesy but you two need to follow the rules.´ Mijn ogen keken gespannen naar zijn vingers maar als ik zie dat die van mij 96 word komt er confetti uit de lucht.´ Gefeliciteerd Melinda Lincoln or new Queen.´Sophie kwam het podium opgelopen en overhandigde mij en Ben onze kronen ´wil je nog wat zeggen met je overwinning.´ Zei Sophie terwijl ik de microfoon overnam ´bedankt iedereen... maar ik ben geen it girl en nog verdien ik het niet om deze kroon te hebben.´ Ik deed mijn kroon af en zette die op Cara haar hoofd ik haalde mijn bril uit mijn jackje en deed die op ´de echte koningin is mijn zus Cara Lincoln... en oja i am fine with being a nerd.´ Het was even stil.´O no she didnt´zei Alex met een glimlachje ´she did that´zei Sophia sissend ´ik deed dit alleen zodat 1 persoon me kon zien ik wilde die gene laten weten.. dat ik niet saai ben.´ Ik keek kort naar Jonesy.. ´so stay in school and be yourself.´
von walkingdead am 19.03.2019 10:00Alex
´Welkom welkom iedereen op mijn jaarlijkse drag raceee... ik bedoel modellen race.´ Zei ik terwijl ik mijn baret goed op mijn hoofd zetten en ik de mc was.´ We hebben 3 kanidaten onze liefste maar ook 4 keer op een rij de winares Cara Lincoln,´ Haar foto kwam tevoorschijn terwijl iedereen klapte en joelde ´daarna hebben we Erika Costell ook een geweldige meid ze weet altijd haar plekje in de top 5 te vinden.´ Ik schraapte mijn keel ´ en daarna hebben we Melinda Lincoln Cara Lincoln´s allerliefste zusje misschien ook de toekomstige it girl als we niet oppassen.. iedereen aplaus voor Melina en Ben!.´ Ik en Sophie liepen van het podium af terwijl het liedje Grease lightning opkwam.´En oja wie de beste Grease kan na bootsen wint!
Melinda
Ben liep vrolijk het podium op met zijn haar na achter mijn ogen versperden zich hij zag er ineens zo goed uit in het zwarte jackje en die sigaret tussen zijn tanden.´Hydromatic ultramatic´begon hij terwijl hij zijn jas naar het publiek gooide en ik sexy het podium kwam opgelopen en hij op me afliep en zijn hand op mijn middel plaatste en vervolgens naar het publiek keek´she is a grease lightning!´ Als de jongens dansend van het theater team op het podium kwamen gelopen schoot hij helemaal los en deden we zoals gepland. Hij deed precies als John travolta ´i am a grease lightning!´Riep ik uit terwijl we lol er in hadden en zelfs het publiek mee deed.
Sem
Ik was met Ginie gaan kijken en zag Ben het podium oplopen helemaal omgetoverd tot John travolta.´Wow heeft hij dat in zich´zei ik tegen haar terwijl ze knikte ´that´s my brother.´ Ik vroeg me af met wie Cara was en welk nummer vorig jaar hadden we mamma mia en overduidelijk gewonnen. Wauw het was raar om mezelf niet te zien op het grote podium.
von walkingdead am 19.03.2019 09:37Sem
Ik fronste als mijn broer zich gedraagd als een hond ´nou zijn mood is snel verpest.. ik zie je vanavond voormalig nerdje.´ Ik ging er vandoor terwijl ik Cara buiten zag cheeren ze deed het goed. Vorig jaar was ik haar debutante partner omdat ik het vroeger nooit zou toelaten dat Jonesy, Jack, Oliver maakt niet uit welke jongen met mijn zusje danst. Ik moest het loslaten en haar vrijheid geven ik hield er onder de duim en zij mij.
Melinda
Als ik zie dat Jonesy zich al snel jaloers gedraagd zucht ik. Ben was een goeie vriend ik kon hem toch niet laten stikken. Uren vlogen voorbij als ik uiteindelijk Ben tegen kom grijp ik zijn arm vast ´word alsjeblieft mijn debutante.´Fronsend keek hij op ´dus het kan nu wel voor zichzelf praten.´Maar hij leek al snel onder de indruk van mijn voorstel ´om het goed te maken Ben je bent de beste vriend die ik ooit heb gehad.´ Hij beet op zijn onderlip en klapte zijn boek dicht ´let´s rock this show of yours gelukkig heb ik leren dansen door Ginie anders zou het misgelopen zijn met mij.´Zei hij terwijl ik in de lach schoot ´laten we oefenen want we moeten al in een uur of 4 op.´
von walkingdead am 19.03.2019 09:15Sem
´Dat gaat nooit over´ zei ik grijnzend terwijl het basketbal wedstrijdje zou beginnen.´ Ben´ zei Melinda toen ´jij en Ben praten toch niet meer.´ Ze schudde haar hoofd ´ik moet het goed met hem maken, ik heb hem als shit behandeld.´ Zei ze terwijl mijn blik naar Jonesy ging ´ben jij al gevraagd om iemands debutante te zijn.´Vroeg ik toen.
von walkingdead am 19.03.2019 09:01Melinda
´Ik heb je liever met mijn zus dan Erika.´Zei ik tegen hem ´ik denk dat ik al weet met wie ik ga.´Ik keek naar Ben ik moest mijn excuses aanbieden omdat ik niks meer van me liet horen over de boog en alles. Ik zou ook met Jonesy willen maar wilde niet te veel opvallen. Ik had een idee en het was niet om te winnen.
Sem
´Ik zie je straks´ik drukte een kus op haar lippen en keek haar. Ik liep op mijn broer en zus af en bekeek Melinda scheel ´sinds wanneer draag jij geen bril for eyes dat modellen ding is zeker naar je bol gestegen.´ Zei ik pestend terwijl ik naar Jonesy vervolgens keek ´en jij ziet er verassend blij uit.. niet de blijheid wanneer je drugs op hebt.. gekapt met de junk van de familie zijn.´ Zei ik ´geintje maar Melinda wie word je debutante mate.´Vroeg ik.
Mijn vraagteken ding doet weer als poep
von walkingdead am 19.03.2019 08:51Melinda
Erika knikte terwijl ze me voorbij liep en ik Jonesy zag.´Hey´ zei ik glimlachend jammer dat ik hem niet kon aanraken anders had ik dat gedaan. Ik zag Sem lopen met een nieuw gezicht Ginie! Ik keek een beetje fronsend maar liet hem maar ´zal wat zijn dat Sem eindelijk een vriendin heeft.´ Wie wilde er nou met Sem opgescheept zitten hij was al irritant thuis laat staan in een relatie. Ik zag Cara zitten een beetje arrogant maar ook verveelt vorig jaar was Sem haar debutante partner maar nu hij een vriendin had ´hey waarom ga je niet met Cara voor het debutante bal.´Zei ik tegen Jonesy aangezien ik wel medelijden met haar had.
von walkingdead am 19.03.2019 08:29Melinda
´Zo jou hebben we lang niet meer gezien bij de schaakclub.´ Zei John opervlakkig ´sorry jongens ik had het druk.´ Zei ik tegen de 2 terwijl ik mijn bril niet meer droeg en Kathy me had gedwongen om er als een it girl bij te lopen.´Ja met net als je broers en zus worden´zei Teresa ´je hebt ons laten zitten bij de schaak competitie.´ Ik zuchtte en merkte dat ik geirriteerd raakte ´whatever zoek het maar uit ik doe voorlopig niet meer aan schaak.´Ik liep vervolgens weg en was vergeten dat ik iemand moest kiezen om mee te dansen ik zag Ben lopen verdiept in een boek ´hey ben.´ Maar hij liep me straal voorbij nu ik was veranderd merkte ik dat mijn oude vrienden niet eens meer met me wilde spreken..´ Melinda heb jij Jonesy gezien.´ Vroeg Erika ´ik wil hem vragen voor de debutante dans.. aangezien iedereen een dans moet doen.´Zei ze opgewekt terwijl het me gelijk deed blozen gisternacht had ik de avond van mijn leven gehad ´geen idee.´
Sem
Als Cara me voorbij loopt zucht ik en kwam Ginie op me afgelopen ze plaatste haar lippen teder op de mijne.´Hey Alfa´ zei ze geil ´hey omega´grijnsde ik terwijl we naar mijn kluisje liepen.´ Sinds wanneer zijn hun een ding´ zei Alex op zijn gayst tegen zijn handlanger Sophie terwijl hij zijn luidspreker liet zakken ´no idea.´ Ik nam haar hand vast terwijl ze glimlachte ´jij bent nu de enigste wolf die ik ken in New orleans.. Ben is mijn half broertje hij bezit geen krachten ofzo dus is het wel vreemd voor me.´ Ik fronste ´heb je nooit een pack gehad.´Ze slikte en keek naar de grond ´ja maar hun wilde dat ik trouwde met hun alfa.´
von walkingdead am 19.03.2019 06:29Melinda
Als hij zijn mond begint te gebruiken word mijn rug hol. Ik wilde niet dat hij zou stoppen als zijn vingers door gaan en hij me aankijkt. Leg ik mijn rechterhand op zijn hoofd om hem terug te brengen naar zijn werk en dat was mij laten klaar komen. Ik kreunde hard maar wist dat we niet gepakt zouden worden.
-
Ik doe alvast ts voor sem zodat het ook leuk word voor jou
Sem
Ik was op school en merkte aan mezelt dat ik groter werd... Gespierder. Ik rook elke slechte aura of goeie aura in de school en merkte aab mezelf dat ik nieuwe zintuigen had gewekt." Vanavond is de grote show stem op je favorite it girl!" Riep Alex terwijl hij met Sophie flyers uitdeelde." Waar is Jack?" Vroeg ik ze "niet op school he has a broken heart." Ik nam diep adem.
von walkingdead am 19.03.2019 06:01Melinda
Als hij me verwend op plekken waar nooit iemand is geweest. Kreun ik per direct ik voelde zijn lippen dingen doen die ik niet gewend was. Zijn vingers gleden in me om het ruimer te maken ik voelde dat ik strak was "Jo... Nesy" zei ik kreunend terwijl ik op mijn onderlip beet.

Antworten