Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 95 | 96 | 97 | 98 | 99 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/19/2019 11:09 PMCara
Ik had mijn hoofd in mijn handen en hoorde de stem van Sem die me op dit moment alleen maar bozer maakte. 'Don't Sem. Ik kan dit er niet ook nog bij hebben. Je wilt me niet, dat is duidelijk. Please gooi het niet erop dat het ongezond is.' zei ik en keek hem aan. 'I just got humiliated by my sister on a stage in front of the entire school. Ik kan hier nu niet mee dealen.' zei ik en veegde een traan weg. 'Ik kan er niet mee dealen dat de liefde van mijn leven me erin komt wrijven hoe gelukkig hij is met zijn nieuwe slutty vriendin en niet eens de ballen had om te blijven kijken naar mijn optreden.' zei ik en beet op mijn lip. Ik keek van hem weg en haalde diep adem om niet in tranen uit te barsten. Dat deed ik wel als ik alleen was.
Jonesy
Ik schudde de hand van Ben. 'Goeie dans man.' zei ik en liep vervolgens het podium af. Ik zag Melinda staan en liep naar haar toe. 'Gefeliciteerd. Wel verdiend.'zei ik tegen haar en glimlachte. 'Hoe gaat het met Car?' vroeg ik haar aangezien ik dacht dat ze achter haar aan was gegaan. Het was ook wel logisch dat dit zou gaan gebeuren. Als er iemand was die niet tegen haar verlies kon dan was het wel Cara.
from LostSouls on 03/19/2019 10:52 PMCara
We kwamen het podium op en het stond gewoon gelijk. Het voelde alsof van binnen mijn organen zichzelf helemaal opvraten van binnen. Ik keek de zaal rond met een grote glimlach en voelde de kneepjes van Jonesy in mijn schouder wat me glimlachend naar hem deed opkijken. Sem stond niet meer in de zaal, wat me teleurstelde. Als dan Alex als laatste op Melinda stemde kon ik wel door de grond zakken. Ik slikte en beet mijn kaken op elkaar. Ik klapte om sportief te lijken, maar eigenlijk wou ik haar kop eraf rukken. Als ze de kroon dan ook nog eens niet accepteerd en hem mij opzet keek ik naar haar en glimlachte. Nog altijd boos van binnen. Als ze haar praatje gedaan had en alles was afgelopen liep ik naar de kleedkamers en legde de kroon naast me neer. Ik rukte mijn ketting van mijn nek en gooide die kapot tegen de muur. Het zou vast lief bedoeld zijn, maar op dit moment zag ik het niet zo.
Jonesy
Als Melinda wint klapte ik en glimlachte ik naar haar. Ik zag ook die Ben grijnzen. Daar was ik wat minder blij mee. Als ze de kroon overdraagt aan Cara glimlachte ik. Zo kende ik haar. Als een selfless girl die gewoon wou dat iedereen gelukkig was. Als na het hele gedoe Cara weg liep met niet zo een blij gezicht keek ik fronzend naar Melinda die het vast ook mee had gekregen. Je zou denken dat ze blij zou zijn dat ze alsnog de it girl was.
from LostSouls on 03/19/2019 10:26 PMCara
Ik keek van achter de coulissen naar Melinda haar optreden met ben. 'Ze is goed.'zei ik zenuwachtig en keek naar de twee. Het ging goed en ik kon aan Jonesy merken dat doordat ze met Ben danste dat hij beter wou zijn dan hem. Dat kon ik wel gebruiken. Als hun dans was afgelopen was het onze beurt. 'Goed dames en heren nog een groot applaus voor onze Melinda en Ben!!' riep Alex. Als het weer een beetje bedaarde startte hij onze aankondiging. 'Nu komt onze queen die al voor 4 jaar op rij de titel hoog houdt.' zei hij en werd onderbroken door een briefje van Soph. 'Enkel gaat ze ons verrassen met een ander thema dan Grease. Dames en heren give it up voor Cara Lincoln en onze schoolhunk Jonesy Lincoln!!'riep hij enthousiast en een wild applaus ontstond. In het donker liepen Jonesy en ik het podium op. De spot scheen opeens op ons en de muziek begon.
Jonesy
Zodra de muziek begon begonnen we de routine. We hadden deze vroeger heel vaak gedaan en we hadden afgesproken de eindlift erbij te doen. Het was een enorm moeilijke lift, maar als je wilt winnen moet je risico's nemen. En ondanks dat ik op Melinda heb gestemd wou ik niet meer dat ze won nu ze met Ben was. We dansten gepassioneerd met een chemistry alsof we een echt koppel waren. Op het einde sprong ik net als in de film het publiek in en danste daar even solo terwijl Cara solo danste op het podium. Wanneer het de timing in het liedje was van de lift draaide ik me om en knikte kort naar Cara. Met een grijnsje sprong ze van het podium en rende op me af waarna ik haar meteen zoals de lift bij haar heupen optilde. Het publiek ging wild. Na de sprong draaide ik langzaam met haar rond en liet haar zo voorzichtig zakken tegen mijn lichaam aan alsof we een echt koppel waren. We maakten een eindpose en buigden waarna er een enorm kabaal ontstaat van juichende mensen en geklap. 'We did it.'zei ik tegen Cara.
from LostSouls on 03/19/2019 09:43 PMCara
Na de wedstrijd haalde ik een hand door mijn haar terwijl ik als laatste achter blijf in de kleedkamer. Ik kleedde me uit en stapte onder de warme stralen van de schooldouches. Mijn jurk hing gelukkig al hier. Het was een paarse jurk redelijk simpel maar toch mooi. Deze zou ik aandoen voor de dans. Ik had nog altijd geen partner, maar die vond ik wel. Hoopte ik dan, anders kon ik de winst wel op mij buik schrijven.
Jonesy
Ik zuchtte en besloot maar om met Cara te gaan. Ik gunde het haar en aangezien ze nu in de knoei zat met Sem. Ik liep de dames kleedkamer binnen. Ik hoorde de douche stralen. 'Niet schrikken ik ben het.'zei ik. 'Nu Sem je partner niet meer is, dacht ik dat ik je misschien kon begeleiden.' zei ik en hoorde de kraan dicht gaan. Ze kwam met een handdoek om haar lichaam te voorschijn. 'Oké, dankje.'zei ze met een zwakke glimlach waarna ik de kleedkamer verliet.
from LostSouls on 03/19/2019 09:25 PMJonesy
'Blijkbaar door Erika tegen Melinda.'zei ik tegen Jonesy en liep met ze de zaal in. Ik zag Cara in haar korte rokje en strakke topje van cheerleading team. Ik haalde een hand door mijn haar en ging op de bune zitten. Ik bekeek de meiden die hun openingsdans uitvoeren met Cara uiteraard in de spotlight.
Cara
De opening was begonnen en ik ging er helemaal voor. Dat deden we allemaal. We eindigden in en pyramide met mij boven op en met een dubbele flikflak sprong ik ervanaf. Het publiek juigde en wij gingen aan de kant juichen voor de spelers die nu werden omgeroepen.
from LostSouls on 03/19/2019 09:06 PMJonesy
Ik keek haar verbaasd aan. 'Erika? Hoe kom je bij Erika?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. Als ze naar die Ben keek beet ik kort op mijn kaken. Please god. Wanneer Sem zicht mengt in het gesprek rolde ik met mijn ogen. 'En hier was ik, denkend dat je puberteit eindelijk over was.'zei ik tegen hem en keek naar Sem. Hij was veranderd. Hij zag er anders uit. Alsof hij binnen een dag meer spiermassa had opgebouwd. Ik keek hem verdacht aan en fronste.
Cara
Wanneer mijn les voorbij was liep ik naar de gymzaal. In de kleedkamer haalde ik mijn cheerpakje uit mijn locker en kleedde me om terwijl de dames van het cheersquad langzaam binnen kwamen druppelen. De wedstrijd zou zo beginnen dus we moesten een beetje opschieten voor onze opening.
from LostSouls on 03/19/2019 08:56 PMJonesy
Ik glimlachte als Melinda naar me toe kwam. 'Hey.' zei ik en wou het liefste een kus geven maar dat kon niet in het openbaar. Als ze begint over Sem met die nieuwe zuchtte ik. 'Ja dat gaat nog drama bezorgen thuis. Gaia vertelde dat Cara gister een beeldje kapot gooide richting Sem zijn hoofd.'zei ik tegen haar en keek naar Cara die in de kantine zat. Ik kon aan haar aflezen dat ze het wist van Sem en die nieuwe. 'Ik weet niet of dat zo een slim idee is. Ze wilt waarschijnlijk met de sterspeler van het basketbalteam, aangezien de twee sterspelers van het voetbalteam verledentijd voor haar zijn.' zei ik doelend op Sem en Jack.
from LostSouls on 03/19/2019 08:40 PMCara
Ik at mijn fruit en stikte bijna in een stukje ananas als ik Sem met die blonde slet zie zoenen. Ze zijn een ding? Seriously? Ik maak haar kapot. Ik zuchtt en prikte boos in mijn druif. Ik had officieel niemand meer. Tenminste niemand meer waar ik echt 100% close mee was. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam weer overeind om naar mijn eerste les te lopen. Eenmaal in de klas ging ik ergens in het midden zitten. Daar kon iedereen me zien en werden ze herinnerd aan het stemmen.
Jonesy
Ik kwam met de grootste grijns de school binnen gelopen. Ik had al 2 dagen geen capsules meer gehad. Melinda was mijn nieuwe drugs. Als ik bij haar was kon ik alleen maar aan haar denken, ook als ik niet bij haar was dan was zij het enige waar ik aan kon denken. Ik zag de foto's van de kandidaten in de hal nog op het scherm en zag de stempercentages bij. Melinda en Cara gingen nog altijd nek aan nek en ik besloot toch eindelijk te stemmen en ik stemde op Melinda.
from LostSouls on 03/19/2019 07:55 PMCara
Ik kwam op school en zag iedereen met de flyers lopen. The big day. Ik haalde een hand door mijn gekrulde haren en drukte een kus op Alex en Soph hun wang. 'Jullie zijn de beste. Ik zie jullie zo.'zei ik en liep de kantine in. Ik had Sem compleet genegeerd. Alles wat we tegen elkaar zouden zeggen zou waarschijnlijk helemaal opgeblazen worden. Ik haalde een flesje water en een fruitsalade. Vanmiddag was er nog een basketbalwedstrijd waar we voor moesten Cheeren. Zo kon ik nog heel wat stemmen voor mij winnen.
-
Jonesy
Inmiddels was ik al hard geworden door het aanzicht van een kronkelende Melinda onder mij. Ik voelde nog even of ze nat genoeg was en gleed voorzichtig in haar. Zodra ik weerstand voelde stopte ik even en beet op mijn lip. 'This could hurt.'zei ik tegen haar en drukte in een keer door zodat ik het maar meteen gedaan had. Ik bleef zo even zitten totdat ik aan haar expressie merkte dat de pijn minder werd en begon langzaam te stoten.
GHEHEHE
from LostSouls on 03/19/2019 06:13 PMJonesy
Ik keek naar Melinda en zag in haar gezicht dat ze genoot van wat ik deed. Ik merkte dat ze strak was dus misschien zou het voor haar wel even pijn gaan doen. Ik liet mijn mond afdwalen naar haar vriendin en plezierde haar clit. Hoe vochtiger ik het kon maken des te fijner het voor haar zou zijn uiteindelijk. Ik wou dat ze de beste ervaring zou hebben.