Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  96  |  97  |  98  |  99  |  100  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/19/2019 05:37 PM

Melinda

Ik knikte langzaam "jij moet de eerste zijn." Ik trok zijn handdoek weg en liet mijn badjas van mijn lichaam afglijden. Waarna ik mijn bh klep open klikte en die ergens op de grond gooide." I love you Jonesy so take me" ik plaatste mijn lippen weer zacht op de zijne. Vroeger had ik dit nooit durven dromen het leek op een sprookje wat allemaal gebeurde tussen ons.

Sem
Ik raapte de scherven op en ljet het Gaia niet opruimen. Ik nam diep adem en moest eigenlijk met haar gaan praten. Maar ik vertikte het.. Vooral als ik zou beginnen over het feit dat ik nu verliefd ben op een ander.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 05:21 PM

Sem

Als ze ineens boos word dringt het tot me door dat ze er echt mee zit dat ik niet meer achter haar aan loop. Gaia kwam naar boven en zag het beeldje in scherven liggen "is er iets gebeurt?" Vroeg ze ik knikte." Iemand hier kan niet tegen de waarheid!" De verhouding die ik had met Cara... Was alleen maar ruzie, Lust en jaloezie. Iets wat ik niet wilde en voor Cara ook niet het leek me beter dat ik afstand neem... Omdat het mijn zusje is ik wilde haar niet omdat het gewoon niet kon.

Melinda
Als hij de deur open houd loop ik naar binnen. Nerveus draaide ik me om als de deur dicht valt. Voel ik een slag van emoties in mijn buik slaan ik ging gewoon seks hebben met een duivel en half vampier. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 05:03 PM

Melinda

Als we een beetje door het water zitten rond te zwieren en we elkaar steeds zoenen. Voel ik langzaam de steek naar seks door mijn onderbuik gaan. Ik wilde hem en dat kon ik nu openhartig zeggen "ik wil je" zei ik zacht in zijn oor.. Wachtend op de volgende verrassing. 

Sem
Ik zapte wat en keek op mijn horloge als Cara binnenkomt. Kijk ik haar aan "je make-up lijkt op smurrie." Zei ik tegen haar terwijl ik weer naar de tv keek en ik al wist wat er gebeurt was.. Want Jack had zijn status update veranderd. Maar om Gaia te laten denken dat alles oke was hing ik een beetje in de Sem die heel het huis peste. Ik kwam vervolgens overeind en liep naar mijn kamer voor een joint

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 04:24 PM

Melinda
Als hij dat zegt weet ik al waar hij naartoe wilde gaan. Ik liep hem nerveus achterna eenmaal in het water sloeg ik mijn armen rond zijn nek "dit is het meest romantische ding ooit." Zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem teder zoende en ik mijn lingerie nog aan had.

Sem
"Je zus is net weg en die andere 2 zijn uit eten.." Dat eerste zei ze geirriteerd "Cara in een slechte bui?" Ze knikte terwijl ik zuchtte en de woonkamer binnen liep ik zette de tv aan en horde romantische muziek uit de wellness komen. Hmm misschien mijn oom of Jonesy met een nieuw vriendinnetje. Jonesy was dan ook echt een charmeur. Ik dacht kort aan Cara en wist niet wat ik tegen Jack moest zeggen... Ik hoopte dat hij niet voor Cara's trucjes viel ik wist waarom ze Jack moest hebben.. Omdat ik Kathy natuurlijk had geneukt en voor haar opkwam.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 04:08 PM

Melinda

Mijn ogen keken uit op een zwembad gedekt met prachtige rozenblaadjes. Mijn hart klopte zo snel ik had me nog naakt tentoongesteld aan Jonesy. Ook op familie vakanties was ik de gene geweest die altijd langs de kant stond te kijken in een zwembroekje en t-shirt. Ik trok langzaam mijn broek uit en vervolgens mijn t-shirt "Jonesy wat ben jij een charmeur.. Melinda Lincoln uit haar kleding krijgen door er mee te nemen naar de wellness." Zei ik met een lachje. 

Sem
Ik kwam thuis en dacht aan Ginie ik voelde kort aan mijn lippen en voelde me na een lange tijd goed. Ik zag een bericht van Jack op mijn telefoon -ben je boos dat ik en je zus samen zijn? Ik nam diep adem -Nee maar je weet hoe ze is.. Ze vind je alleen leuk omdat..- Ik drukte mijn telefoon uit en liep naar de keuken waar Gaia bezig was met het avondeten "waar zijn de rest?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 03:53 PM

Melinda
Als hij alles snel afhandeld merkte ik dat hij haast had. Maar het liet me wel grijnzen als Jonesy zo deed.. Wilde hij me verassen maar ik wist niet met wat hij zou komen. Eenmaal thuis was het stil blijkbaar was iedereen weg wat me deed fronsen.. Meeestal zat Sem op de bank of Cara die bezig was met haar telefoon.. Wat me liet denken ik moest me nog voorbereiden op de competitie.

Sem
Ik had helemaal controle over mijn lichaam terwijl het net iets normaals was. Voor ik het wist sprong ik terug in mijn echte vorm "wauw het is je gelukt!" Zei Ginie blij terwijl ik naakt was maar het me niet deerde "dankzij jou ja.. "Ik liep dichter naar haar toe met haar gezicht vlak voor het mijne "i think i found my alfa" Voor ik het wist belande haar lippen op de mijne en zoende we elkaar teder terwijl mijn rechterhand door haar haren glee.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 03:43 PM

Melinda

"Na een tijdje lijkt me enigs kind zijn saai hoor." Zei ik lachend terwijl ik in zijn mooie ogen keek. Eerst had ik helemaal geen behoefte aan Jonesy als uberhaupt een love interest en nu was ik all over him." Ober de check graag!" Ik pakte mijn portomonee erbij terwijl ik en Jonesy een liefelijke band hadden... Cara en Sem waren meer aan het strijden met elkaar Johny en ik daarentegen waren erg terug getrokken als elkaar hadden. 

Sem
"Denk aan iets wat je woedend zal maken waar je aan vast kan houden als het tegen zit." We waren midden in het bos en ik probeerde iets te bedenken maar het kwam maar niet in mijn op. Ik horde Ginie zuchten en merkte dat ze verveelt raakte "how about losing your family?" Ik opende mijn ogen "denk bijvoorbeeld als je Melinda, Jonesy of Cara kwijt raakt en je weer een wees bent." Haar woorden schoten recht door me hart ik kreeg een beeld van Cara die trouwde met een ander en het wekte woeden bij me op... Dat ik geen macht meer over haar had. Voor ik het wist verplaatste elk bot in mijn lichaam en schoot ik in een zwarte grote wolf... Een Dark wolf.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 02:49 PM

Melinda

Als hij dat zegt doet mijn hart pijn wij waren echt wel de 2 die papa's kindjes waren. Sem en Cara waren meer gehecht aan mama." Nog een maand" zei ik toen zuchtend ik at mijn hele pizza op en was na een tijdje opgeblazen "voel me net obesitas jeejtje." Zei ik met een lachje.

Sem
Als ik haar tegen moet loop met een paar dozen grijns ik "hulp nodig?" Vroeg ik haar terwijl ze lachend ja zei ik nam de dozen ovwr." Wat kan ik voor je doen Sem?" Vroeg ze "help me turn." Ik bracht de dozen nawr buiten." Weet je dat zeker.. Weet niet of je ouders dat goed gaat vinden weet je wel wat voor soort wolf je bent?" Ik schudde mijn hoofd "ik hoef geen acceptatie van hun het lijkt alsof mijn ouders mijn echte ik voor me achterhouden... Ik wil mezelt volledig kunnen accepteren." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/19/2019 02:36 PM

Sem
Eenmaal in de antiek zaak zag ik Ben in een boek verdiept." Ze is achterin" zei hij niet al te blij met mijn aanwezigheid. Ik knikte en liep naar achter "Ginie?" 

Melinda
"Ja Gaia die in me nek hijgd is ook niet altijs leuk.. En Sem is gewoon vervelend Cara.. Ja die is nauwlijks thuis.. Soms mis ik paps aanwezigheid wel hoelang moet hij nog in Rusland?" Vroeg ik terwijl mijn pizza werd geserveerd en ik algauw een stukje nam. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/18/2019 11:46 PM

Sem
“Je bedoeld jij hebt je vriendschap met Kathy verneukt.. trouwens wat heeft Ginie er mee te maken dat wij niet meer zo close zijn... temminste gebruik ik geen mensen om me beter te laten voelen.. en mijn prioriteit bepaal ik voor mezelf wel ik ben niet je speelpop Cara.” Zei ik zonder genade ik liep naar binnen en belde Ginie op om te melden dat ik zo onderweg was.

Melinda
“Ja Sem is de laatste tijd meer op zich zelf merk ik.” als we eenmaal in het restaurant zijn bestel ik gelijk een pizza en een grote gld ICE tea. Iedereen wist dat pizza mijn lievelings eten was. Ik was benieuwd of ik thuis nog iets zal aantreffen want met Jonesy wist je het maar nooit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  96  |  97  |  98  |  99  |  100  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page