Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  96  |  97  |  98  |  99  |  100  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/19/2019 05:43 PM

Jonesy
Ik bekeek elke beweging die ze maakte en grijnsde blij tegen haar lippen. Ik liet haar langzaam zakken op het matras en drukte met mijn lippen kusjes in haar hals en ging zo door naar haar borsten die ik verwende. Mijn hand trok in een makkelijke ruk haar string kapot en speelde vervolgens met haar vriendin.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 05:32 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd en plofte weer op bed. Ik wou gewoon dat deze dag voorbij was. Dat ik weer op school kon gaan faken hoe blij en gelukkig ik wel niet was. Ik kleedde me uit tot op mijn lingerie en kroop in bed. Als ik nu zou gaan slapen was het zo morgen. 

Jonesy
Ik glimlachte en beet op mijn lip. Ik omvatte haar gezicht met mijn handen en drukte een klein teder kusje tegen haar lippen. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg ik nog een keer voor de zekerheid. Het zou haar eerste keer zijn en normaal was ik niet zo van het rustige als ik seks had met iemand, maar bij haar was het een ander verhaal. Ik wou haar bij haar eerste keer liever geen pijn doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 05:13 PM

Cara
Als ik binnen kom en meteen een opmerking van Sem naar mijn hoofd geslingerd krijg beet ik mijn kaken samen. Als hij dan ook nog eens probeert weg te lopen liep ik achter hem aan en gooide een beeldje kapot naast zijn hoofd op de trap. 'Oh nee, denk maar niet dat je zomaar weg komt.' zei ik en keek naar hem met een pissig gezicht. 'Waarom moet jij je altijd bemoeien met mijn leven. Je wilt me niet, got the message, maar houd je dan godverdomme buiten mijn leven als ik probeer verder te gaan.' zei ik tegen hem en liep langs hem de trap op naar mijn eigen kamer waar ik de deur dicht sloeg.

Jonesy
Ik glimlachte en streelde langs haar lichaam. Ik liep met haar in mijn armen het zwembad uit. Ik sloeg een badjas om haar heen en deed mezelf vervolgens een handdoek om mijn middel. Ik nam haar hand vast en liep met haar naar de dubbele deuren die naar buiten leidde. Ik liep met haar naar het grote tuinhuis en liet haar buiten even wachten. Ik liep alleen naar binnen en deed alle kaarsjes aan die ik op de planken had neergezet. In het midden lag een groot matras met dekens en kussens. Alleen de kaarsen zorgden voor een mooie gedempte gloed. Ik opende de deuren en keek naar Melinda. Met mijn hoofd wenkte ik dat ze naar binnen kon komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 04:40 PM

Cara
We keken samen film maar waren allebei al snel afgeleid door elkaar. Hij begon aan me te friemelen waardoor ik aan hem begon te friemelen. Voor ik er zelf erg in had zat ik op zijn schoot zonder mijn shirt of bh. Hij verwende mijn borsten en tilde me vervolgens op om naar mijn kamer te gaan. Ik werd op het bed gegooid en voelde zijn lippen overal. Na een kwartier voorspel voelde ik hem in me glijden en op een goed tempo stoten. Ik kreunde en zette mijn nagels in zijn rug. Nadat we beide waren gekomen lag ik in zijn armen. 'Was dit echt voor jou.' vroeg hij opeens. Ik fronste en keek op naar hem. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik. Hij ging wat rechter zitten. 'Ben je oprecht? Sem zegt...' zei hij maar ik ging er meteen op in. 'Sem zegt, Sem zegt. Hij zegt zoveel. Geloof je hem nu echt over mij?' vroeg ik beledigd, maar wetend dat hij gelijk haar. 'Moet ik hem geloven?' vroeg hij me. Ik beet mijn kaken samen en draai me van hem weg. 'Ik laat niet graag met mijn gevoelens spelen Cara.' zei hij nu wat aandringender. 'Ja, dat weet ik.' snauwde ik hem toe. Ik slikte. 'Misschien is het beter als we hier stoppen, you're not in this like I am. What is the point.' zei hij terwijl hij zich aankleedde en de kamer verliet. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden en kwam overeind om mezelf ook aan te kleden.

Jonesy
Ik glimlachte en legde mijn armen om haar heen zodat ze ook makkelijk haar benen om mijn middel kon slaan. Ik streelde door haar haar en glimlachte tegen haar lippen. Ik had me nog nooit zo gevoeld bij een meid als dat ik me bij Melinda voelde. Ze liet me voelen alsof ik de enige was voor haar. Ik was op mijn gemak en kon mezelf zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 04:16 PM

Cara
Ik liep naar buiten en zag dat de motor van Sem er weer stond. Hij was thuis. Mooi, des te meer reden om te gaan. Ik liep naar mijn Porsche en reed ermee naar het Penthouse waar Jack al buiten stond te wachten. 'Hey.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Aperta.' sprak ik uit en de deur viel uit het slot en knalde open. Eenmaal binnen schonk ik ons wat te drinken in en plofte op de bank. 'Je loopt voorop met de competitie.'zei hij. 'Gelukkig maar. Nu hopen dat het zo blijft.'

Jonesy
Ik grijnsde breed en stond er nu nog enkel in mijn sokken die ik vervolgens ook uit deed. 'Ik moest een manier bedenken. Dit leek me wel speciaal.'zei ik met een lachje en liep naar haar toe. Ik streelde langs haar arm en drukte een kus tegen haar lippen waarna ik het water in liep en de rozen wat voor me uitweken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 04:01 PM

Cara
Ik zuchtte. Zou het erg stalkerig zijn als ik een locator spell zou doen voor Sem? Ik schudde mijn hoofd. Niet doen. Ik nam toch maar mijn mobiel erbij en zag dat ik heel veel berichten had over mijn foto en nog berichten van Jack. Ik slikte. Jack. Ik gaf om hem, maar niet de manier waarop ik gaf om Sem. Dat heb ik eigenlijk nooit durven toegeven. We zijn nota bene familie. Broer en zus. Ik stuurde een appje terug dat ik vanavond met hem naar het penthouse zou gaan. Waarschijnlijk maakte er niemand gebruik van dus dan kon ik het net zo goed doen. Ik had geen sleutel nodig.

Jonesy
Eenmaal thuis merkte ik dat het erg stil was. Ik keek glimlachend naar Mel en nam haar mee naar de wellness. Ik opende de deur en keek recht tegen het zwembad aan dat helemaal bedekt was met rozen. Er was geen enkele centimeter van het water te zien door de rozen. In het midden was met roze rozen een hartje gemaakt en in het hart was een soort van pijl die erdoorheen ging. 'Late night swim?' vroeg ik haar en begon mijn kleren al uit te trekken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 03:47 PM

Cara
Ik zuchtte en keek naar de deur. Niet echt aardig, maar ik voelde me ook niet aardig op dit moment. Ik kwam overeind en nam mijn grimoire erbij. Ik bladerde erdoorheen en bekeek alle spells die erin stonden. Het was ene grimoire van mijn oorspronkelijke familie die ik sinds mijn kindertijd al aanvulde. Er stond veel zwarte magie in maar ook lichte magie. Het zorgde ervoor dat ik me afvroeg waar ik eigenlijk vandaan kwam.

Jonesy
'Doe dat geld weg, ik betaal.' zei ik tegen haar en nam de bon  aan van de ober. Ik betaalde hem en gaf hem 5 euro fooi waarna ik opstond en met Melinda aan mijn arm naar buiten naar de auto liep. Ik hoop dat alles er nog uitzag zoals ik het had neergelegd. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 03:05 PM

Jonesy
We hebben allebei ons eten op en ik lach als ze verteld dat ze wel obesitas kon hebben. 'Over een uurtje is het weg. Geniet nog maar van de nasmaak.'zei ik met een lachje. Ik dronk mijn wijn op en keek naar Melinda. 'Wist je dat ik in eerste instantie helemaal geen siblings wou? Nu heb ik er drie.'zei ik tegen haar en gniffelde.

Cara
Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik op bed lag met mijn oortjes in. Ik had geen zin in sociale interactie. Mijn telefoon gaf genoeg appjes door, maar ik had er geen zin in. Ik skipte het liedje en luisterde naar het volgende. Als opeens mijn oortje wordt uitgetrokken keek ik boos op. 'Miss Cara je moet nu echt eten.' zei Gaia. Ik kwam overeind. 'Ik hoef nu helemaal niks.' siste ik en liet mijn magie haar uit de kamer slepen en klapte de deur hard dicht zonder ook maar een vinger te verplaatsen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/19/2019 02:40 PM

Jonesy
'Minimaal een maand.' zei ik tegen haar en keek op naar de ober als hij het eten bracht. Ik glimlachte dankbaar en begon te eten van de pasta. Ik zou echt mensen om leggen voor pasta. 'Het wordt dan vast weer zoals het van te voren was.'zei ik en haalde even diep adem. Het was al een tijdje niet meer zoals eerst.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/18/2019 11:56 PM

Cara
Als hij dat zo rechtuit zegt beet ik op mijn lip om mijn tranen binnen te houden. Als hij eenmaal weg was gelopen voelde ik een traan over mijn wang lopen en veegde deze snel weg. Ik liep naar binnen en kwam Gaia tegen. 'Wil je iets eten Miss Cara?'vroeg ze me voor ze zag dat ik waterige ogen had. 'Nee bedankt, geen honger.' zei ik en liep door naar mijn kamer waar ik op bed ging zitten.

Jonesy
Eenmaal in het restaurant bestelde ik een Pasta en keek naar Melinda. 'Ik ben blij dat we even uit het huis zijn. Geen Gaia, geen siblings. Alleen wij tweetjes.'zei ik tegen haar en glimlachte. Ik keek op als er een rode wijn en een ice tea neer worden gezet. 'Uw eten komt er zo aan.' zei de ober netjes. Ik glimlachte naar hem en keek weer naar Melinda.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  96  |  97  |  98  |  99  |  100  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page