Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 97 | 98 | 99 | 100 | 101 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/18/2019 11:26 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/18/2019 11:06 PM
from walkingdead on 03/18/2019 09:02 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/18/2019 08:27 PM
from walkingdead on 03/18/2019 02:48 PMMelinda
Als ik tegen een muur word gedrukt en Jonesy me zoent zoen ik teder mee." Ja die foto's moesten gemaakt worden" zei ik tegen hem terwijl ik kort op zijn onderlip beet." Zullen we vanavond gewoon met zijn tweeen ergens eten?" Vroeg ik hem.
Sem
Ik kwam de kantine binnen en zag fat Cara en Jack nu een ding waren. Ik ging bij ze zitten maar zei nog niks. Mijn gedachte's waren ergens anders. Misschien moest ik wel langs de antiekzaak gaan.
from walkingdead on 03/18/2019 02:27 PMSem
Eenmaal op school zag ik Ben lopen in zijn eentje "hey weet je waar je zus is?" Vroeg ik hem hij schudde zijn hoofd "ze is ziek thuis en hoezo eigenlijk?" Ik schudde mijn hoofd en vroeg me af of hij ook een wolf was.
Melinda
Ik kwam op school met mijn portofolio mijn make up van mijn gezicht af haar weer normaal. Net alsof ik niet bij een shoot was geweest ik zag Cara al bij de kamer staan om die van haar in te leveren ik liet er maar... En keek op mijn telefoon. Binnenkort zou mijn foto in de school hangen en gingen mensen stemmen dit dat het me intresseerde als Jonesy het maar zag
from walkingdead on 03/18/2019 02:07 PMSem
Als ik zie dat het persoonlijk word loop ik op hem af en draai ik hem aan zijn schouder om.' Cara is een sterke meid... Het is niet dat ze haar broer always nodig heeft" ik wilde niet dat hij wist dat we neukte.. Want dat zou dingen veranderen." Ik denk altijd aan haar laat dat duidelijk zijn" ik liep vervolgens weg en ree naar school.
from walkingdead on 03/18/2019 01:55 PMSem
Ik lachte een beetje nonchalant." Sinds wanneer zijn onze zusjes edward en jacob van twilight?" Zei ik tegen hem "Cara en ik zijn gewoon minder close nu.. Ik heb even genoeg andere dingen aan mijn hoofd." Zei ik tegen hem terwijl ik hem nog niet over Ginie wilde vertellen.
from walkingdead on 03/18/2019 01:44 PMMelinda
Als hij dat zegt begrijp ik hem wel "ja dat zal het vast zijn." Ik geloofde hem maar moest het met mijn ogen zien. Als we er eenmaal zijn zie ik Kathy en Sem "ben je er klaar voor meid?" Vroeg ze terwijl ik grinnikte "jawel alleen alles is nieuw." ik drukte een kus op Jonesy's wang "zie je straks op school.. Sem" Zei ik nog op het eind "bedankt voor het bellen." we liepen met ze tweeen naar binnen.
Sem
"Veel plezier for eyes." Zei ik nog pestend terwijl ik haar nakeek en Jonesy aankeek "het gaat weer goed tussen jullie 2 he.. Ze lijkt wel te bloeien onze zus." Merkte ik op terwijl ik trek had in koffie.
from walkingdead on 03/18/2019 12:33 PMMelinda
Als hij dat zwgt zucht ik "Sem is net lopend neukvlees sie doet wat hij wilt.. En jij hebt Kathy ook genaaid dus wat is het probleem?" Zei ik tegen hem terwijl ik mijn zin opnieuw afspeelde in mijn hoofd "heeft Cara wederzijdse gevoelens voor die rotzak misschien.. Dat lijkt me sterk Cara geeft alleen om Cara."
Sem
Als Cara arogabt de studio verlaat kijk ik haar zuchtend na "wauw."

Reply