PROMOTIETEAM!

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

PROMOTIETEAM!

from AestheticRain on 05/26/2015 08:26 PM

Hoi meiden,

Ik heb gezien dat sommige van jullie de drukte een beetje missen. Ook zag ik van iemand al een idee om een promotieteam te maken. Aangezien ik dit een goed en leuk idee vind ga ik er ook mee starten.

Ik denk dat ik een aantal mensen, die het leuk vinden om de site te promoten, een badge, wat coins etc. ga geven. Ik wil andere niet voortrekken of zo, helemaal niet! Maar het zal wel leuker zijn als er meer mensen komen zodat het forum nog gezelliger word! 

Nou, nu hebben jullie nog niet veel aan dit bericht, dus ik denk dat ik een soort competitie ga houden. Gewoon heel makkelijk...: Wie wil de site promoten? 

Ik ga er een aantal uitkiezen die een beetje enthousiast overkomen. OH, LET OP: Doe het maar niet op Virtual Popstar want die vind dat niet zo fijn als je andere sites promoot. 

Ik denk btw niet dat er veel mensen op blijven, want de site ziet er nog een beetje onproffesioneel uit, :/. 

Liefs,
Untitled_3.png 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3

« Back to forum