ORPG|| Feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 82 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/31/2017 10:49 PMJennifer
'Seth...' zuchtte ik geïrriteerd wanneer hij weg liep en rolde mijn ogen. Ik trok snel een zwarte crop top aan en een witte korte broek waarna ik over de gangen richting de kamer van Violet liep. Ik liep binnen maar zag alleen Rose. 'Sorry.' zei ik nors en liep naar de kamer van Ian. Na een klopje liep ik meteen binnen en zag daar Violet en Ian zitten. 'Ik word echt gek van Seth zijn gedrag. Niet normaal. Wat moet ik doen met hem Vi? Ik zweer ik doe hem wat aan.' zei ik geïrriteerd. Ik nam de joint van Ian uit zijn handen en ging op Mike zijn bed zitten. Ik nam een hijs en keek naar de twee.
Ian
Ik keek op wanneer de deur open vliegt en een Jennifer met spraakwater binnen liep. De laatste tijd lijkt het niet echt meer soepeltjes te gaan tussen die twee. 'Misschien moet je eens gewoon gaan zitten en praten met hem.' zei ik en trok snel onder de dekens een boxer aan. 'Dat probeerde ik net. Ik zie dat die examens hem opvreten, dat kut huwelijk werkt ook niet mee. Iedere keer als ik erover begin flipt hij uit en loopt hij weg.' zei ze. Ik keek even naar Vi.
from walkingdead on 05/31/2017 10:38 PMSeth
''Bullshit Jennifer je vader cuts my fucking throat als hij er achter komt als ik besta.'' Zei ik ineens geirriteerd terwijl ik overeind kwam ''ik kan voor mezelf zorgen maak je niet druk om dat stomme examen.'' Ik verliet haar kamer terwijl ik de directeur tegen kwam ''Bonasis mee komen!'' Ik nam diep ''for god sake dit is al de 6e keer in een week.'' ''En ook de laatste keer'' ik fronste en liep toch mee richting zijn chiqeu kantoor. Ik plofte neer en nam een tandenstoker in mijn mond ''wat nou weer?'' ''Je bent geschorst.''
from LostSouls on 05/31/2017 10:24 PMJennifer
Ik zuchtte. 'Je maakt je te druk om alles. Fuck onze families. Ik ga echt niet met die Jake trouwen en jij blijft gewoon bij mij. Om je examens hoef je je ook niet druk te maken. Ik fix wel wat mocht je het niet halen.' zei ik tegen hem en kroop achter hem vandaan. 'Ik ben er voor je dat weet je. Ik zal alles voor je doen echt alles.'zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen.
Ian
Ik murmelde wat en zuchtte kort. Na een tijdje ging ik recht op de rand van het bed zitten en stak een joint op. 'Morgen examens... ben je nerveus?' vroeg ik haar en nam nog een hijs van mijn joint. Heerlijk 's ochtends wakker worden met een heerlijk jointje en de geur van seks door de kamer.
from walkingdead on 05/31/2017 10:18 PMSeth
''Mijn tante verloofde en huwelijk en nog meer bullshit.'' Zei ik suf terwijl ik diep adem nam ''zullen we gewoon hier blijven?'' Vroeg ik ''uit rusten voor de examen.''
Violet
''3 uur babe'' zei ik met een gaap er achter aan ik zette mijn handen tegen zijn borstkast zetten. En we gister tot 4 uur 's nachts waren door gegaan met neuken. Ik voelde mijn lichaam nog steeds in de sensatie en vormen van al die verschillende posities van gister.
from LostSouls on 05/31/2017 09:56 PMJennifer
Wanneer hij er na een uur nog niet was nam ik nog een lijntje en keek vervolgens op mijn telefoon. Ik zuchtte en ging op bed zitten wanneer ik voetstappen hoorde. Als hij dan binnen komt en naast me plofte ging ik achter hem op mijn knieën zitten en liet mijn armen van achter over ziijn schouders en zo over zijn borstkas strelen. 'Wat voor een probleempje?' vroeg ik en drukte een kus tegen zijn kaak. 'Je bent laat.'
Ian
Ik werd wazig wakker wanneer ik wat op mijn gezicht voel en opende langzaam mijn ogen. Wanneer ik Violet voor mijn ogen zag glimlachte ik en sloot mijn ogen nog even terwijl ik me uitrekte en vervolgens Violet dicht tegen me aan nam. 'Hoelaat is het?' vroeg ik met een hese stem.
from walkingdead on 05/31/2017 09:44 PMSeth
Ik grijnsde breed en ging nog even door ik beet zacht in haar oorlel en nam de telefoon over.'' Jennifer is al van mij toedeloe'' ik hing op en ging verder met het spelletje.
Seth
Ik kwam stonede Jennifer's kamer binnen terwijl ik alweer te laat was voor ons afspraakje. Helemaal klaar gemaakt zat ze op bed terwijl ik snoof ''sorry babe had een klein probleemje.'' Zei ik snuivend terwijl ik naast haar neer plofde en morgen de examens van start gingen. Naar 24/7 spijbelen was ik er totaal niet klaar voor om de examens te maken ik was arm nu vanwege mijn moeders dood en mijn vader die al mijn rekeningen had gesloten. Ik had nu alleen mijn modellen werk maar daar ging ik ook mee kappen. Ik was dus de mislukking van het jaar. De bonasis familie droeg nu een slechte naam en dat boeide me geen fuck.
Violet
Ik nam diep adem en werd langzaam een beetje wakker terwijl Ian naast me lag. Ik glimlachte zwak en zette een hand op zijn wang hij was zo vredig als hij sliep ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. En deed mijn armen om hem heen.
from LostSouls on 05/31/2017 08:57 PMJennifer
Ik kreunde en knikte. 'Ja babe, please.' zei ik hijgend en hoorde ook mijn telefoon afgaan. Een zucht verliet mijn lippen. Ze moesten ons nu wel echt hebben. Ik beet op mijn lip en kreunde nog voor ik opnam. 'Dit is niet het moment, belt u later terug of spreek een bericht in na de piep.' zei ik en ging steeds hoger. 'piep.' hijgde ik. 'Jennifer als je nu ophangt doe ik je echt wat.' hoorde ik de strenge stem van mijn vader. Ik slikte en rolde mijn ogen van ergernis en tegelijkertijd van genot door Seth zijn vingers. 'Wat is er nu weer? Ik gedraag me toch?' vroeg ik zuchtend. 'Dit is serieus nieuws Jennifer. We hebben de geschikte partner voor je gevonden die de schade die je onze familie hebt aangericht met je verwende gedrag gevonden.' zei hij. Ik giechelde. 'Ik ook, mijn geschikte partner zit naast me.' zei ik en haalde kort de telefoon weg bij mijn mond om een kreuntje te laten ontsnappen.
Ian
Ik lachtte. 'Ik nog meer van jou.' zei ik met een lachje en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik liet mijn handen strelen over haar zij en genoot van dit tedere momentje nadat ik haar genadeloos gelikt had.
from walkingdead on 05/31/2017 08:45 PMSeth
''Dag tante Yana.'' Zei ik stoned terwijl ik mijn telefoon aan de kant gooide. En mijn hand al nat aanvoelde ik grijnsde breed.'' Harder babe?'' Vroeg ik met een grijns terwijl ik haar wilde horen. Het drong totaal niet tot me door dat een oude vriend is verloofd met Jennifer. Als ook Jennifer's telefoon over gaat trek ik mijn hand terug en proef ik even snel hoe ze gesmaakt heeft.
Violet
Ik grijnsde breed ''ik hou van je.'' Ik trok hem over me heen terwijl mijn handen weer door zijn haren gingen en ik hem teder kuste.
from LostSouls on 05/31/2017 07:32 PMJennifer
Wanneer hij zijn telefoon opneemt beet ik op mijn lip om mijn kreuntjes voor me te houden. 'Babe.' hijg ik en hoorde het telefoon gesprek, maar het is niet alsof ik echt erbij was met mijn stonede kop. 'Zijn wij verloofd? Waar is mijn ring.' hijgde ik met een lachje.
Ian
Ik grijnsde wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde en keek in haar ogen. 'En laten we dat zo houden ook.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen weer terug tegen de hare met nog de heerlijke smaak van haar sappen in mijn mond.
from walkingdead on 05/31/2017 07:08 PMViolet
Ik begon spontaan de daken er van af te kreunen "babe!" Zei ik in een kreun terwijl mijn hand door zijn haren glee. En mijn ogen wegrolde. Ik hield het niet meer en kwam met een kreunend gilletje klaar. Voor hij überhaupt me kon schoonlikken kroop ik bij zijn gezicht weg. En kuste ik hem teder op zijn lippen terwijl ik mezelf kon proeven. Mijn handen lagen op zijn wangen terwijl ik zacht op zijn onderlip beet "Ian David Martyr wat jij met me doet kan niemand anders."
Seth
Mijn telefoon ging over terwijl ik Jennifer gewoon bleef door verwennen."Hallo?" Zei ik suf "ja met Tante Yana weer is stoned Sethsian.. wat moet je moeder wel niet van je denken vrijdag neem ik je mee naar bulgarije voor een meeting met je nieuwe verloofde." Ik grinnikte "tante Yana ik ben al verloofd met Jennifer Lincoln dus nee laat dat maar zitten." "O ik dacht dat de lincolns Jake hadden uitgehuwelijkt aan Jennifer sprak ze laatst nog.. je kent Jake toch jullie speelde vroeger altijd in het kasteel." "Jake" zei ik verveelt "nee die ken ik niet." Zei ik er niet helemaal bij.

Reply