ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 11:26 PM

Jennifer
Ik lachte en genoot van zijn kusjes. Al snel ligt al het ondergoed naast het bed en voelde ik zijn vriend in mij glijden. 'Welcome home.' kreunde ik. Was had ik zijn dick gemist. Om mijn kreunen te smoren beet ik op mijn lip en zette mijn nagels in het vel op zijn rug. Mijn nagels maakte krassen in zijn rug van genot. Dit gevoel was gewoon niet te beschrijven.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 11:11 PM

Seth 
Ik grinnikte "babe!" Zei ik terwijl ik al snel weer mijn lippen op de haren plaatste. En steeds kleine kusjes op haar lippen plaatst. Ik trok haar string over haar benen en voelde al dat ze nat was. Ik beet op mijn lip. En binnen een mum van tijd lag mijn boxer ergens op de grond. Terwijl ik mijn vriend vastnam en me in haar liet glijden. En zo begonnen we het maken van Darren Junior Bonasis Lincoln. Named after his graet grandfather.

Reply Edited on 06/05/2017 11:12 PM.

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 11:07 PM

Jennifer
'Nog nooit zo klaar geweest.' zei ik en bekeek hem. Hij was gewoon mijn man. Voor die ene nacht die eigenlijk helemaal niet had mogen gebeuren had ik nooit gedacht ooit te trouwen met Sethsian Bonasis. 'Ik ben blij dat je me gedrogeerd had.' zei ik met een glimlachje en legde mijn linkerhand op zijn rechterarm waarna ik mijn lippen terug op de zijne plantte.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 10:58 PM

Seth 
Mijn handen gleden langs haar heupen. Terwijl ik haar broek uittrok en vervolgens haar shirtje. Daar lag ze dan in haar prachtige lingerie. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd "ben je er klaar voor mijn liefste?" Vroeg ik charmant terwijl ik haar normaal me eerst een stevige blowjob laat geven en er dan wild op zin hondjes neem. Maar nu was het pure vreien niet neuken. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 10:54 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en haalde een hand door zijn haar. Wanneer ik op bed word gegooid slaakte ik kort een gilletje en keek verleidelijk op naar Seth die zijn shirt uitdeed. Hij was nu nog breder en gespierder dan op de academy en ik dacht dat ik dood ging zo heet zag hij eruit. Ik beet op mijn lip en keek hoe hij boven me kwam hangen om vervolgens zijn lippen weer tegen de mijne te drukken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 10:44 PM

Seth 
Ik grijnsde tegen haar lippen aan en tilde haar op richting het bed." That's a good idea" zei ik. Ik gooide haar op het bed en trok mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik mijn riem losmaakte en mijn broek aan de kant gooide. Ik dook weer terug in het bed en nam haar kin vast waarna ik haar weer kuste. We hadden echt geen geduld. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 10:39 PM

Jennifer
Grijnzend keek ik hem aan. Ik was zeer benieuwd. Als de grote deuren naar een giga hal open gaan en ik in het midden een super groot bed zie kijk ik mijn ogen uit. Zelfs een rode loper. 'Okay, I'm turned on.' zei ik met een grijnsje. 'Let's make up for all the lost years.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen innig tegen de zijne. Ik vond de Bulgaarse manieren nu al geweldig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 10:36 PM

Seth 
Ik beet op mijn onderlip en stelde haar al voor in mijn gedachte's." Aangezien ik van de grootse dingen ben" zei ik terwijl we voor een deur stonden." Heb ik onze huwelijks nacht in deze zaal gepland" ik opende de deur terwijl zo een grote zaal met alleen geweldig breed bed in het midden stond. Ik had een rodeloper laten neerleggen naar het bed toe om het extra geweldig te maken. Ik nam haar hand vast "ben je klaar om je klaar te maken?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik een enorme zin in haar had.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 10:30 PM

Jennifer
Wanneer hij dat in mijn oor zei grijnsde ik breed. 'Ik heb alleen maar de sexieste Lingerie in mijn koffer gedaan.' zei ik zacht en liep met hem mee naar binnen. Ik bekeek de aankomst hal die al groot was. Het had echt een mooie gezellige huiselijke stijl ondanks dat het echt wel groot genoeg was om in te verdwalen. Hopelijk hield Vi Levi goed in de gaten want mijn kleine koter kennende rent hij alle kanten op.

Ian
'Het spijt me. Ik dacht dat ik wel zou leren om van je te houden, maar Violet zal nooit uit mijn hart verdwijnen. Het spijt me ook dat jou en mijn ouders je aan me hebben opgedrongen. Ik ben de slechtste man in de geschiedenis van alle huwelijken geweest.' zei ik en keek haar aan. 'Je moet wel iets tekenen om het huwelijk ongedaan te maken. Zou je dat willen doen voor ik het een van onze ouders vertel? Dan kunnen ze er geen stokje voor steken.' zei ik en keek naar haar. Je zag aan haar gezicht dat dit haar pijn deed. 'Als Violet jou gelukkig maakt dan gun ik je dat.'zei ze en nam het papier aan dat ik uit mijn zak had gehaald om het te tekenen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 10:23 PM

Seth
Ik glimlachte terwijl Natalie haar accepteerde dat kon ik zien aan haar blik." Dankje" zei ik tegen haar terwijl ik haar hand vastnam." Ik hoop voor jou dat je mooiste lingerie heb mee genomen want het gaat nog een spannend avondje worden." Zei ik grijnzend in haar oor terwijl mijn bediendes onze koffers over namen en we naar binnen liepen. Ik had alles al gepland al zou onze honey moon plaats vinden op een plek die je nooit zou verwachten.

Violet
Ik bleef nog even hangen met Levi en Sara die het wel goed konde vinden. En de zus van Seth die niet zo een prater was maar wel veel glimlachte ik keek constant op mijn telefoon omdat ik voelde dat ik elk moment een berichtje kon krijgen. Het was tenslotte de 2e week. Ik keek Seth en Jennifer na die naar binnen liepen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum