ORPG|| Feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 82 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/05/2017 10:06 PMJennifer
Wanneer we bij de mansion aankwamen glimlachte ik. Het was enorm en dat komend van mij. Ik beet op mijn lip en keek naar de vrouw die buiten stond met een klein meisje. Ik glimlachte en stelde me kort voor. 'Jennifer, noem me maar Jenn.' zei ik met een glimlach en knielde voor het meisje. 'Hallo grote meid.' zei ik en glimlachte. Ze was nog erg verlegen. Na een tijdje kwam ik weer omhoog en keek naar Seth. 'Je woont hier echt prachtig.' zei ik en keek rond naar de omgeving.
Ian
Ik beet op mijn lip en liep de slaapkamer binnen waar Celina stond. 'Celina, ik moet met je praten.' begon ik het gesprek. Dat betekende nooit iets goed wanneer iemand dat zei. Ik beet op mijn lip en wenkte dat ze even op het bed moest gaan zitten. Ze zuchtte. 'Ik weet al waar dit naartoe gaat.' zei ze en ik hoorde al een paar trillingen in haar stem. 'Ik weet dat je vaak genoeg bent vreemdgegaan Ian en hoe je naar die Violet kijkt.' zei ze lipbijtend. Ik ging naast haar zitten en keek naar haar.
from walkingdead on 06/05/2017 09:52 PMViolet
"No problem" zei ik tegen haar terwijl ik glimlachte. En op mijn telefoon keek ik nam diep adem en had nog altijd Ian's nummer zins de academy. Ik sloot mijn ogen en zette mijn muziek aan.
Seth
Ik kneep zachtjes in haar hand. Terwijl ik met Levi speelde en Bulgarije niet zo ver was van Rusland. De hele trip waren we inslaan gevallen Levi lag tegen me aan terwijl ik mijn arm om Jennifer heen had. En we het perfecte gezin leken. Eenmaal in Bulgarije waren we aangekomen bij mijn reusachtige mansion dat bijna op een paleis leek. Mijn zus en haar dochter van 3 stonden al te wachten. Yep ik had mijn zus weer gevonden Natalie en mijn nichtje Sarah die 1 jaar jonger dan Levi was. Mijn zus was getrouwd met iemand van de Grammery familie en heeft er ook voor gezorgd dat ik op de rails kwam." Ik wil jullie voorstellen aan mijn zus en nichtje en ook wel mijn enige familie" zei ik tegen Jennifer en Violet "dit is mijn vrouw Jennifer en zoontje Levi en nichtje Violet." Zei ik in het Bulgaars terwijl ze wel engels kon maar niet zo goed "welchome" zei ze met een buiging terwijl Sarah al verlegen achter Natalie stond. Levi keek haar grijnzend aan terwijl ik zag dat hij de charmes al had.
Violet
Ik maakte een buiging terug terwijl ik naar Levi keek die met het verlegen nichtje van Seth probeerde te spelen." Leef je uit" zei Natalie "alles staat klaar." Zei ze knipogend tegen Seth.
from LostSouls on 06/05/2017 09:29 PMJennifer
Vliegen was niet het leukste in mijn leven, maar ik wist er mee te dealen. Mijn hand liet ik in die van Seth glijden terwijl ik even naar Vi keek. 'Bedankt dat je mee wou, ik had Levi niet zolang kunnen missen. Jou natuurlijk ook niet.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus tegen haar wang. Hoe Close Violet en ik nu waren was echt ongelofelijk als je je bedenkt dat ik haar leven op de academy zuur maakte.
Ian
Het papierwerk was in orde. Vandaag was de dag dat ik het eigenlijk aan iedereen wou vertellen dat ik van Celina wou gaan scheiden. Bang was ik zeker. Bang dat ik alles verneukte voor mijn toekomst plus die van Celina. Zij raakte vanalles kwijt wanneer zij mijn vrouw niet meer was. Maar ik verloor de hoofdprijs als ik bij haar bleef.
from walkingdead on 06/05/2017 09:19 PMViolet
Met mijn headset op zat bijna de hele familie in het vliegtuig. Jennifer zat naast met me met naast haar Seth en Levi in het midden." Vliegen!" Liep Levi uit terwijl we onderweg waren naar Bulgarije Seth's thuisland en ook waar hun honeymoon zou plaats vinden. Ik was meer de babysitter voor nu Levi was heel gehecht aan mij dan bij een personal babysitter.
Seth
Ik keek grijnzend naar Levi die opgewekt was en het zijn eerste keer vliegen was." Jij bent vrolijk vandaag" zei ik met een lachje tegen Levi terwijl ik niet kon wachten tot we daar waren. Ik keek naar Jennifer en glimlachte zwak.
from LostSouls on 06/05/2017 09:02 PMJennifer
Ik grijnsde breed en keek naar Seth wanneer hij onder mijn jurk vandaan kwam. 'Nu sta ik daarbuiten wel mooi zonder ondergoed.' zei ik met een lachje en proefde mezelf wanneer hij me kuste. Op zijn vraag knikte ik en liepen we de kast uit. Ik keek rond. Gelukkig was iedereen buiten en zag niemand dat we stiekem uit de garderobe kwamen. Dan wisten ze wel wat we hadden gedaan, aangezien hier bijna iedereen ons van de academy kent.
from walkingdead on 06/05/2017 08:55 PMSeth
Als ik alles voel komen in mijn mond slurp ik alles op. En kom ik vanonder haar jurk weer naar boven." Dat had ik even nodig" zei ik terwijl ik mijn vingers aflikte en ze lekker had gesmaakt. Ik plaatste een kusje op haar lippen "kom je mee terug maar onze bruiloft mijn vrouwe?" Vroeg ik grijnzend we hadden besloten om Levi mee te nemen naar Bulgarije en Violet maar Violet zou vooral op hem Letten.
from LostSouls on 06/05/2017 08:47 PMJennifer
Als hij zijn vluchtige vingers er ook nog bij haalt weet ik al dat ik het niet lang meer ging houden. Sowieso stond ik al een tijdje droog. Nota bene was er niemand ter wereld die me beter kon bevredigen dan Seth. Een harde kreun verliet mijn lippen en al snel kwam ik op zijn tong klaar.
Ian
Ik liep terug de menigte door en vond Celina bij Derek. 'Daar ben je schatje.' zei Celina en wou me een kus geven maar ik draaide mijn gezicht weg waardoor haar lippen op mijn wang kwamen. Ze fronste even maar zei niks. Ik keek naar Derek en knikte even naar hem. Bedankend. Hij zou niet weten waarom maar ik moest zeggen als hij geen nee had gezegd net tegen Vi dan had ze mij sowieso geen kans meer gegeven.
from walkingdead on 06/05/2017 08:33 PMSeth.
"Hmm" zei ik met een grinnikje terwijl ik 2 vingers in haar liet glijden. En door ging met mijn tong "en ik heb de smaak gemist." Zei ik grijnzend terwijl ik verder ging en wilde dat ze klaar kwam.
Violet
Ik at een stuk taart op terwijl mensen zich amuseerde. Maar Seth en Jennifer er niet waren. Ik nam diep adem "tane Vi!" Riep Levi terwijl hij naar me toe kwam gehuppeld en op mijn schoot ging zitten." Hey Levi ik heb eindelijk gepraat met Ian.. maar veel heeft het ook niet opgeschoten." Zei ik tegen hem terwijl ik naar die Celina keek die sprak met Derek. Ik nam diep adem en keek naar de lucht.
from LostSouls on 06/05/2017 08:23 PMJennifer
Wanneer Seth verder ging en ik zijn magische tong voelde beet ik op mijn lip en liet een kreuntje gaan terwijl ik voelde hoe ik een beetje week in mijn benen werd. 'Omg wat heb ik die tong gemist.' kreunde ik en zette mijn handen tegen de muren om steun te zoeken.
Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde diep adem. Dit kon toch serieus niet de situatie zijn waarin ik me bevond op dit moment. Hoe ging ik dit in godsnaam vertellen aan Celina en nog belangrijker mijn ouders en de buitenwereld. Nog erger hoe ging ik een oorlog voorkomen met Celina haar land, waar het verdrag in eerste instantie voor getekend was.
from walkingdead on 06/05/2017 08:11 PMSeth
Ik grinnikte en stak mijn tong net uit om haar te verwennen. Als ik ineens iemand hoor maar die gene al vertrok." Jezus" grinnikte ik maar ik al snel werd verleid door de geur van haar vriendin. Mijn tong streelde als eerst bij haar genotsknobbel. Terwijl ik mijn handen op haar billen legde. Ik sloeg op haar linkerbil en grijnsde terwijl ik haar verwende.
Violet
"Ik heb je 6 jaar gegeven ik wacht niet langer dan één maand.. anders is het gewoon over tussen ons." Zei ik tegen hem terwijl Harper kwam aangelopen "je vest Vi" zei ze terwijl ze naar Ian keek "kom we gaan ik wil nog taart." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn vestje aantrok en Ian nog even aankeek terwijl ik wegliep.

Reply