ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 12:49 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en las het bericht van violet. Zodra ze bij me was haalde ik mijn schouders op. 'Zoveel meegemaakt hier. Ik heb altijd gezegd dat ik blij was als ik hier weg ben, maar nu met het hele Seth gebeure wil ik gewoon dat het terug word zoals vroeger.

Ian
Zuchtend liep ik met Mike richting de zaal die al volstroomde met laatste jaars. 'Hoe zit het nu tussen jou en Vi?' vroeg Mike. Ik zuchtte. 'Niet nu, we zijn op onze graduation.' zei ik om hem af te wimpelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 04:26 PM

Violet
Ik leunde tegen de deurpost "begrijpelijk.." Zei ik terwijl ik omhoog keek "als onze levens niet zo formeel waren geweest was ik allang met Ian getrouwd geweest en heb ik een paar kinderen met hem gemaakt." Zei ik om eerlijk te zijn ik nam haar hand vast "maar wij Lincolns zullen altijd onze plichten moeten volgen." Zei ik zuchtend terwijl we overeind kwamen "kom we willen onze wel verdiende graduation niet missen." Zei ik met een lachje terwijl we eigenlijk beide tot een bittere einde waren gekomen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:10 PM

Jennifer
Ik knikte en keek naar Violet. 'Wat is er eigenlijk mis gegaan tussen jou en Ian? Er is nog niemand waaraan je kan worden uitgehuwelijkt en misschien als je het voorstelt... Mijn vader mag Ian erg graag vanwege zijn machtige bloedlijn.' zei ik terwijl we over de gang naar de zaal liepen. Ik haakte mijn arm in die van Violet. Niet te geloven dat ik nog geen 2 maanden geleden haar nek wel kon omdraaien.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 07:14 PM

Violet 
"Hij is verloofd." Zei ik down to earth "maar dont worry ik vind wel een nieuwe iemand." We liepen de zaal binnen terwijl ik diep adem dit was het dan. Geen spijbel uurtjes meer honkbal en dan het laatste neuken als of me leven er van af hing samen met Ian.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:18 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. 'Sorry, dat had hij me niet verteld. Eerlijk ben jij nog de enige waar ik een normaal gesprek mee voer.' zei ik en nam plaats op een van de klapstoeltjes. Ik beet op mijn lip en zag verderop Ian met Mike en de oude clan van Seth. Nadat hij wegging hadden ze zich allemaal tot Ian bekeerd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 07:35 PM

Violet
Ik glimlachte zwak "ik ben blij dat je met me kan praten." Zei ik terwijl de 1ste naam door de microfoon werd geroepen "Violet Lincoln!" 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:46 PM

Jennifer
Ik glimlachte en legde mijn hoofd kort tegen haar schouder. Wanneer ze hun praatje gedaan hadden begon de uitrijking en werd al snel Violet geroepen met haar oorspronkelijke naam. Lincoln. Ik glimlachte trots dit keer in plaats van met afschuw. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 08:15 PM

6 years later

Seth
" All Girls like me." Zei ik tegen Fano terwijl we midden in een bar zaten wachtend op een paar klanten. Meisjes kwamen hier en daar bij me hangen smeken om een goed prijsje voor wat pillen of wat om te spuiten. Natuurlijk maakte ik soms een uitzondering maar daar hing ook weer een prijsje aan. En misschien kon je al raden wat het is." Natuurlijk je bent godverdomme Seth Bonasis" zei hij met een lachje terwijl ik grinnikend overeind kwam. In die 6 jaar dat ik in Bulgarije woonde was ik flink veranderd ik had al meer dan 900 mensen vermoord inclusief mijn verloofde. Ik weigerde om kinderen te baren en toen liep het uit de hand. Niet mijn schuld mijn tante moest volgens mij al weten dat ik vrij opvliegerig was. Net als mijn vader. Ik had niets meer te maken gehad met Jennifer maar was haar in die 6 jaar totaal niet vergeten. Ik wist inmiddels al dat ze getrouwd was en een kind had daar paste ik toraal niet tussen. Dus besloot ik haar happy life niet te verstoren. Ze zou me vermoorden als ik weer terug zou komen dat was wel zeker. Mijn telefoon ging over "deze moet ik nemen vast een klant" zei ik tegen Fano terwijl hij knikte en een slokje van zijn whisky nam. Ik liep naar buiten weg van het grote feest terwijl ik opnam "met Luca Hogan at your service." Jep ik verschol me achter mijn vaders achternaam met een fake name. Just to be sure dat ik niet opgezocht word.

Reply Edited on 06/01/2017 08:18 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 08:45 PM

Jennifer
'Levi! Laat die eekhoorn los.' riep ik door de tuin heen terwijl ik zelf binnen 3 seconden bij hem stond en hem optilde. 'Kom jochie. Voordat je ook nog jezelf aanleert dat vieze dierenbloed te drinken.' zei ik tegen hem. Met zijn kleine 4 jarige handjes greep hij in mijn haar. Ik zette hem bij me aan tafel en legde van alles klaar waarmee hij zich zou kunnen amuseren. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haar. Ik miste Jake nog iedere dag, maar ik miste hem meer als vriend en mijn kind zijn vader. Diegene die ik echt miste was Seth. Ik vroeg me af waar hij was en hoe het met hem ging. Of hij nog wel leefde of dat hij zich een overdosis heeft genomen. Ik was bezig met alle dingetjes te leren om uiteindelijk heerser van de hel te worden. Net als mijn vader, maar goed. Met zo een kleine keuter van 4 was dat niet makkelijk.

Ian
Ik gromde terwijl ik het goedje in haar vriendin spoot en de hoer kreunde. Ik duwde haar van me af en zette mijn tanden in haar nek. Als ik een paar stevige slokken had gedronken haalde ik mijn tanden uit haar nek en kwam ik overeind. Ik trok mijn broek aan en haalde een hand door mijn haar. 'Ian, moet je nu al weer gaan?' zei Felicia beteuterd terwijl ik een joint opstak en haar armen van achter al over mijn borstkas voelde glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 09:21 PM

Violet
"Niet goed genoeg." Zei ik tegenstrijdig tegen mijn oom terwijl hij zuchten "hoezo niet hij was perfect!" Ik kwam van de troon af die naast die van Jennifer zat.  En veterde mijn korset iets strakker "nee dat was hij niet hij leek op een trol oom." Zei ik terwijl ik mijn haar naar achter sloeg en mijn moeder zuchten." We regelen wel een nieuwe kanidaat." Ik glimlachte tevreden "thx mam" ik liep naar buiten en zag Jennifer met mijn kleine neefje Levi bezig. Ik glimlachte breed en liep op ze af "hey Levi" ik aaide hem kort over zijn bol. Terwijl hij prachtige groene ogen had net als zijn moeder al leek hij heel veel op Jake. Ik bleef het nog altijd erg vinden wat er is gebeurt met zijn vader "hoe was je dag Jennifer? " vroeg ik zoals altijd terwijl ze het vast zwaar had met haar vader die van alles van haar verwachten.

Seth 
"Deal" zei ik zacht terwijl ik ophing en het Malia Lincoln was. Ze had me nodig om het grote family feest te bewaken als er iets zou gebeuren moest er snel ingegrepen worden. Vooral hoe Blake Lincoln er niet zal zijn. Ik was de beste van heel Rusland dit was een kans om Jennifer te zien maar ik wilde haar niet zien niet nu. Gelukkig was het een gemaskerd feest. In 6 jaar zou ik mijn prinsesca weer zien ik keek naar de donkere heMel vol sterren terwijl het hier al avond was. Vanavond nam ik mijn privé jet terug naar Rusland. Waar ik een hoop geschiedenis had achter gelaten mijn vrienden Elijah en Drake mijn vijand Ian Martyr. Die rot directeur van night academy ik was al officieel volwassen 27 een dealer en moordenaar. Mijn naam was bevuild met slechte herinneringen niemand moest wat van de Bonasis familie behalve voor bescherming.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum