ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 12:20 AM

Jennifer
Voor ik überhaupt mijn mond open kon trekken had Seth het allemaal al geregeld. Ik glimlachte breed en trok hem mee naar binnen naar de dorm van Jessie en mij. Ze sliep wel ergens anders. Eenmaal op mijn kamer sloot ik de deur achter ons en drukte mijn lippen meteen weer tegen die van hem. Ik voelde het kriebelen door mijn hele lichaam. Ik wou zo veel meer dan alleen zijn zachte lippen.

Ian
Ik schudde mijn hoofd wanneer Seth de directeur wist over te halen om ons bij het nablijf lokaal weg te houden. Ik liep door en zag dat Jennifer Seth mee sleurde en ik kon wel raden waarnaartoe. 'Drake, kan ik in Seth zijn bed slapen vanavond? Ik denk niet dat ik veel slaap zou krijgen in mijn eigen.' zei Jessie tegen Drake. Ik lachtte en keek kort naar Violet. 'Hoop dat Rose niet al te bezorgd is geweest.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2017 12:11 AM

Seth
Ik grinnikte en zag meneer Naz al staan ''accepteer nou maar gewoon dat je ons niet aan kunt.'' Zei ik met een lachje tegen hem terwijl we langs hem liepen en ik nog een briefje van 50 voor zijn neus gooide. Als ik slecht ben of doe is er gelijk een goeie zweer. Ik en Jennifer gingen dan ook echt the partner in crime couple spelen.

Violet
Meneer Naz keek ons alleen boos aan maar raapte wel het briefje op ''ik krijg je nog wel Bonasis~!'' De rest liep ik ook vooruit terwijl ik het tweetal na keek. Nu Jennifer en Seth een koppel waren werd het sowieso 3 keer zoveel trouble. Zo leken ze me wel elkaar in de nesten werken. Ik keek nog even naar Ian en vroeg me af met wie hij naar het bal ging.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 11:27 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed tegen de lippen van Seth en kroop bij hem op schoot. Als we eenmaal bij school waren aangekomen was iedereen al snel de limo uit. Ik bleef plakken aan Seth zijn lippen en keek hem vervolgens aan. 'We moeten nu echt uitstappen ik denk niet dat Ian het apprecieerd als we zijn limo onder kwijlen.' grijnsde ik en stapte uit. Al snel zag ik dat de directeur met een niet al te blije blik voor de limousine stond om ons een preek te gaan geven over het verlaten van de academy.

Ian
De hele weg terug naar huis lag Jessie tegen me aan. Ik liet het maar zo en besteedde er verder geen aandacht aan. Het enige tr horen in de auto was het gesmak en gekwijl van Seth en Jenn. Geweldig.. Voor hen. 'Mike ze zijn niet eens een koppel dus een raar koppel kan al helemaal niet.' zei ik en zuchtte. Als we er waren stapte ik de limo uit en zag dat Drake vanachter het stuur kwam. Net wanneer we richting binnen wouden lopen verscheen de directeur. 'Jullie zitten in grote problemen. Waar zijn Lincoln en bonasis?!' zei hij boos, bijna woest. Ik wees naar de limousine waar ze niet veel later uit kwamen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2017 09:34 PM

Violet
Ik gaf een moeilijke knik werd ik net zo juist ''gefriendzoned'' onderweg naar school was de aandacht alleen maar gevestigd op Seth en Jennifer die niet wilde stoppen met zoenen. En Jennie die tegen Ian aan zat geplakt. Ik grinnikte en had wel een leuke dag vandaag. Ze waren niet allemaal uit de hoogte en dat merkte ik nu wel. Ik glee met een hand door mijn haar en nam een slok van mijn flesje water die je gewoon kon pakken in een ingebouwde ijskast. Luxe dit.

Seth
Ik zou niet weten wat ik met haar straks zou doen als we terug waren op de academy sowieso moesten we nablijven. Ik glimlachten tegen haar lippen aan terwijl we iedereen negeerde.'' Sirieus jullie zijn echt een apart koppel'' merkte Mike op terwijl hij als een 3e wiel naast Violet zat. We kwamen aan bij school terwijl iedereen al uitstapte. Behalve ik en Jennifer die weer extra lang moesten doen.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 09:14 PM

Jennifer
Ik glimlachte kort tegen zijn lippen. Wanneer hij dat zegt keek ik hem aan. 'Ik ben onder invloed van drugs ik ben geen imbeciel Seth bonasis.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. Ik hoorde wat gekuch en keek op. Drake. 'We gaan naar huis, komen jullie?' vroeg hij. Hij leek niet blij. Ik knikte en keek hem na wanneer hij weg liep en drukte mijn lippen terug tegen die van Seth. Vervolgens verliet ik het steegje en zag ik dat Drake achter het stuur van de limo van Martyr zat. Ik vroeg maar niks en stapte in.

Ian
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. Zo onschuldig. We liepen naar de limo en ondertussen nam ik Jessie aan haar pols mee naar buiten. We stapten in en ik keek naar violet. 'Maak je niet druk, oké? Drake moet toch leren van je af te blijven als je het niet wilt.' zei ik en schoof het daar maar op. Alsof ik niet had genoten van haar zoete lippen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2017 07:41 PM

Seth
Als ik haar prachtige volle lippen op de mijne voel. Laat ik mijn rechterhand door haar haren glijden en kus ik intens mee. Ik vond haar echt leuk en niemand die dat kon stoppen. Ik deinsde kort terug en keek in haar ogen "weet je zeker dat je de goeie hebt Lincoln?" Vroeg ik met een glimlachje terwijl ik in haar ogen keek.

Violet
Als hij intens mee zoent begin ik het fijn te vinden. Zo fijn dat er wel een tintje van affectie in me onstond voor Ian. Im deinsde terug en keek hem verdoofd aan "sorry zo in eens." Zei ik blozend tegen hem terwijl ik van hem weg keek. Wat dacht ik wel niet?" Violet en Ian we gaan!" Riep Mike terwijl Drake geïrriteerd naar Ian keek. Ik knikte en liep Mike achterna. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 07:06 PM

Jennifer
Nog nooit had iemand echt om me gegeven. De meeste wouden gewoon misbruik maken van het feit dat ze een relatie hadden met een Lincoln. Ik beet op mijn lip en keek naar Seth. Ik trok hem aan zijn shirt tegen me aan en keek naar zijn lippen. Vervolgens keek ik kort op in zijn ogen. Hij gaf om me. Niet om mijn naam. Echt om mij. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en voelde de vonken eraf springen en de kriebels door mijn lichaam glijden.

Ian
Ik kuste met haar mee en streelde langs haar gezicht. 'Totaal geen problemen mee.' zei ik tussendoor en liet mijn handen afglijden naar haar onderrug maar verder niet. Ik wist ook wel dat dit de sfeer was en Drake die op een afstand meekeek, maar ik liet op dit moment maar al te graag misbruik van me maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2017 06:49 PM

Seth
"I don't care dat je een lincoln ben." Zei ik straight "ik care alleen omdat je Jennifer bent" ik schoof haar haren uit haar gezicht "ookal ben je stront irritant soms zonder jou ben ik niet compleet het is net bony en clyde maar dan Lincoln en Bonasis." Zei ik terwijl ik betwijfelde of ze het sirieus nam iedereen zei het net 2 soulmates. Als er iets met de ene gebeurde kwam de ander no matter what.

Violet
Ik draaide me naar hem om en keek in zijn ogen. Ik klakte mijn tong kort." Vind je het erg om mijn smaak te delen" vroeg ik terwijl mijn ogen kort rood werden en ik zijn lippen plots bespeelde met de mijne.  Ik glee met mijn tong langs zijn tandhoeken en proefde mezelf. Op het moment had ik echt schijt. En het was vooral om Drake af te schrikken.  

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 06:24 PM

Jennifer
'Ik heb de coke zelf gekocht Seth. Niemand heeft me gedrogeerd. Dat is meer jou stijl.' zei ik tegen hem en rolde mijn ogen. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen.' zei ik en liet mijn ogen oplichten. Laten zien wie hier de machtige duivel is. 'Je hoefde je romantische neukpartij met een random hoer op de academy echt niet voor mij te onderbreken.' siste ik.

Ian
Haar zoete bloed bracht me in extase. Ik was even van de wereld totdat ik herinnerde dat ik niet kon blijven drinken zonder dat ze dood neervalt. Ik trok mijn tanden terug en likte kort langs haar nek om de bloed resten weg te doen en beet vervolgens op mijn lip. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2017 06:15 PM

Seth
"Ha- die jongen heeft je half gedrogeerd hij zou niet alleen je gezellig plat neuken maar ook er achter komen hoeveel waard je achternaam is." Zei ik met een lachje  "dat is waarom ik gestopt ben met dealen." Zei ik zuchtend er was iets gebeurt waardoor ik en Charlotte uitelkaar waren gegaan. Ik probeerde nu gewoon clean te blijven dat van Jennifer was een grap op het feest. Omdat ik toch al wist dat ze niet lang boos zou blijven om een pil dat je duizelig maakt. Maar cocaïne en shit die bussines was voor nu verboden terrein voor een prinsesje die denkt dat ze de hele wereld aan kan vanwege haar naam.

Violet
Ik danste met hem mee en dacht niet na. Zijn lippen raakte kort mijn nek wat een sindering door mijn buik liet gaan. Lag het aan mij maar begon het daar beneden te kriebelen. Ik sloot mijn ogen terwijl een kreuntje mijn lippen verliet. Mijn rechterhand sloeg ik naar achter om door zijn haar te gaan. Hij en dat muziek mixte echt goed.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum