ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 01:33 PM

Ian
Met mijn handen omvatte ik haar huilende gezicht en veegde met mijn duimen haar tranen weg. Recht keek ik in haar ogen. 'Ik zweer het je bij alles wat me lief is ik hou meer van jou dan van haar. Sterker nog ik hou helemaal niet van haar. Onze hele relatie is zo goed als fake geweest. Alle happy momentjes waren voor de pers.' zei ik tegen haar. Ze moest me geloven. Ik kon haar niet weer kwijtraken. 'Ik wil jou, snap je dat niet?' zei ik en liet mijn handen van haar wangen, over haar armen naar haar handen glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 01:53 PM

Seth 
Ik zette Jennifers been over mijn schouder terwijl ik onder haar jurk was gekropen om haar te verwennen. Mijn tong glee langs haar dijbeen om haar te teasen ze kon me toch niet zien. Dus dat maakte het veel leuker. Ik trok haar string kapot terwijl ik op mijn onderlip beet.

Violet
"Als je me echt wild destroy your marriage." Zei ik tegen hem "want ik weet niet of ik langer kan wachten." Zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek.

Reply Edited on 06/05/2017 01:56 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 07:55 PM

Jennifer
Ik grinnikte en voelde me weer precies dat schoolmeisje van vroeger. 'Babe, dit kan eigenlijk echt niet.' grinnikte ik en slaakte een kort gilletje wanneer ik voel dat mijn string van mijn lichaam word gerukt. Nu hij onder mijn jurk zat had ik werkelijkwaar geen idee wat zijn volgende stap was. Wanneer er iemand binnen kwam om haar vestje te pakken glimlachte ik kort.'Violet was wat kwijt. Ik moest even zoeken.' zei ik tegen haar. Ze keek me vreemd aan, nam haar jasje en liep de garderobe kast uit. Ik lachte wanneer de deur dicht was. 'Had je geluk dat je onder mijn jurk zit.'lachte ik.

Ian
'Violet ik wil alles voor je opgeven, maar dat heeft tijd nodig.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Wat ik zei was pure waarheid. Ik was bereid alles voor haar op te geven. Het ging alleen niet zo makkelijk. Ik moest A het nieuws brengen, B Celina moest ermee akkoord gaan anders kon het huwelijk niet ongedaan gemaakt worden en C het moest een duidelijke reden krijgen waarom Violet een betere suiter was om mijn vrouw te zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 08:11 PM

Seth
Ik grinnikte en stak mijn tong net uit om haar te verwennen. Als ik ineens iemand hoor maar die gene al vertrok." Jezus" grinnikte ik maar ik al snel werd verleid door de geur van haar vriendin. Mijn tong streelde als eerst bij haar genotsknobbel. Terwijl ik mijn handen op haar billen legde. Ik sloeg op haar linkerbil en grijnsde terwijl ik haar verwende. 

Violet
"Ik heb je 6 jaar gegeven ik wacht niet langer dan één maand.. anders is het gewoon over tussen ons." Zei ik tegen hem terwijl Harper kwam aangelopen "je vest Vi" zei ze terwijl ze naar Ian keek "kom we gaan ik wil nog taart." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn vestje aantrok en Ian nog even aankeek terwijl ik wegliep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 08:23 PM

Jennifer
Wanneer Seth verder ging en ik zijn magische tong voelde beet ik op mijn lip en liet een kreuntje gaan terwijl ik voelde hoe ik een beetje week in mijn benen werd. 'Omg wat heb ik die tong gemist.' kreunde ik en zette mijn handen tegen de muren om steun te zoeken. 

Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde diep adem. Dit kon toch serieus niet de situatie zijn waarin ik me bevond op dit moment. Hoe ging ik dit in godsnaam vertellen aan Celina en nog belangrijker mijn ouders en de buitenwereld. Nog erger hoe ging ik een oorlog voorkomen met Celina haar land, waar het verdrag in eerste instantie voor getekend was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 08:33 PM

Seth. 
"Hmm" zei ik met een grinnikje terwijl ik 2 vingers in haar liet glijden. En door ging met mijn tong "en ik heb de smaak gemist." Zei ik grijnzend terwijl ik verder ging en wilde dat ze klaar kwam.  

Violet
Ik at een stuk taart op terwijl mensen zich amuseerde. Maar Seth en Jennifer er niet waren. Ik nam diep adem "tane Vi!" Riep Levi terwijl hij naar me toe kwam gehuppeld en op mijn schoot ging zitten." Hey Levi ik heb eindelijk gepraat met Ian.. maar veel heeft het ook niet opgeschoten." Zei ik tegen hem terwijl ik naar die Celina keek die sprak met Derek. Ik nam diep adem en keek naar de lucht. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 08:47 PM

Jennifer
Als hij zijn vluchtige vingers er ook nog bij haalt weet ik al dat ik het niet lang meer ging houden. Sowieso stond ik al een tijdje droog. Nota bene was er niemand ter wereld die me beter kon bevredigen dan Seth. Een harde kreun verliet mijn lippen en al snel kwam ik op zijn tong klaar.

Ian
Ik liep terug de menigte door en vond Celina bij Derek. 'Daar ben je schatje.' zei Celina en wou me een kus geven maar ik draaide mijn gezicht weg waardoor haar lippen op mijn wang kwamen. Ze fronste even maar zei niks. Ik keek naar Derek en knikte even naar hem. Bedankend. Hij zou niet weten waarom maar ik moest zeggen als hij geen nee had gezegd net tegen Vi dan had ze mij sowieso geen kans meer gegeven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 08:55 PM

Seth 
Als ik alles voel komen in mijn mond slurp ik alles op. En kom ik  vanonder haar jurk weer naar boven." Dat had ik even nodig" zei ik terwijl ik mijn vingers aflikte en ze lekker had gesmaakt. Ik plaatste een kusje op haar lippen "kom je mee terug maar onze bruiloft mijn vrouwe?" Vroeg ik grijnzend we hadden besloten om Levi mee te nemen naar Bulgarije en Violet maar Violet zou vooral op hem Letten.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2017 09:02 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en keek naar Seth wanneer hij onder mijn jurk vandaan kwam. 'Nu sta ik daarbuiten wel mooi zonder ondergoed.' zei ik met een lachje en proefde mezelf wanneer hij me kuste. Op zijn vraag knikte ik en liepen we de kast uit. Ik keek rond. Gelukkig was iedereen buiten en zag niemand dat we stiekem uit de garderobe kwamen. Dan wisten ze wel wat we hadden gedaan, aangezien hier bijna iedereen ons van de academy kent.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2017 09:19 PM

Violet
Met mijn headset op zat bijna de hele familie in het vliegtuig. Jennifer zat naast met me met naast haar Seth en Levi in het midden." Vliegen!" Liep Levi uit terwijl we onderweg waren naar Bulgarije Seth's thuisland en ook waar hun honeymoon zou plaats vinden. Ik was meer de babysitter voor nu Levi was heel gehecht aan mij dan bij een personal babysitter.

Seth
Ik keek grijnzend  naar Levi die opgewekt was en het zijn eerste keer vliegen was." Jij bent vrolijk vandaag" zei ik met een lachje tegen Levi terwijl ik niet kon wachten tot we daar waren. Ik keek naar Jennifer en glimlachte zwak. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum