O || In love with a stranger
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: O || In love with a stranger
from Writer4ever on 06/15/2017 12:26 PMJack
Ik luister naar wat ze allemaal antwoord en knik tussendoor ook eventjes, al begrijp ik het niet helemaal. Waarsxhijnlijk werkt het scholensysteem bij haar ook wel gewoon anders dan bij mij. Ik was namelijk wel gewoon van plan om gaan verder te studeren, tot ik aangesproken werd door de manager. Nu doe ik een soort van studie tussen al het werk in, zodat ik wel op lange termijn ook een diploma kan halen en misschien nog wel wat ander werk doen. Ik wil net gaan antwoorden op haar eerste vraag als ze alweer een tweede stelt. "Nineteen, you?" Ze zag er wel jonger uit dan mij, maar ik kon niet precies inschatten hoeveel jaar. Een of twee, want ze was zeker geen 16. Om toch ook nog antwoord te geven op haar vorige vraag zeg ik: "I don't have that much time. But my biggest hobby is singing, I also play guitar and going to the gym." Ik hoop niet dat ik nu overkom als een ven die bodybuilders, maar het is gewoon ontspannend om even goed te sporten. Ik voel me altijd weer fris en fit na een fitness sessie en een douche natuurlijk. Ik ga automatisch op hetzelfde tempo als haar trappen.
from Ellytjevdb on 06/14/2017 10:14 PMSkyler
Ik schud lachend mijn hoofd bij zijn woorden. Zijn aanraking lijkt wel een brandwonde achter te laten en tintelt nog na. "Ofcourse I can", lach ik om zijn geplaag. Hij kiest 2 fietsen uit die wat meer afgezonderd staan. Zou hij wat meer willen praten? Ik zet me ook op één van de fietsen. Buiten dat ik naar school fiets (bijna) elke dag, is het niet iets wat ik goed kan zoals lopen. Nee, dit doe ik liever op mijn gemakje. Ik vind het lief dat hij meteen vragen begint te stellen, want op die manier toont hij toch interesse. "Well, next year is my last one at school and then I have to go and study. I'm not ready to work yet...", geef ik eerlijk toe. Met mijn diploma dat ik ga krijgen, is het dan ook eerder de bedoeling dat ik nog verder ga studeren. "And my hobbies... I like running, like you saw, and reading, listening to every kind of music and that is basically it", lach ik. "And you?" vraag ik geïnteresseerd. "Wait, how old are you?" vraag ik voordat ik een antwoord krijg op de andere vragen. Zo kan ik een beetje schetsen of hij in hetzelfde schuitje zit. Ik kijk hem van opzij aan en merk dat zijn haar nog platter valt dan daarnet en erin wrijven helpt niet bepaald.

from Writer4ever on 06/14/2017 10:01 PMJack
Ik moet een beetje lachen als ze duidelijk haar best doet om zich te bewijzen. Zo lief. Als ze even doet alsof ze boos is, lach ik en wrijf ik kort met mijn hand over haar schouder. "Everything will be fine", zeg ik en probeer mijn lach in de houden. Ik kijk even rond in de gym, wat is het volgende wat we kunnen doen. "Maybe we can do the bikes. I mean, if you can do that ofcourse." Ik kan er niet aan doen om haar een beetje te plagen. Ik kies twee van die fietsen die een beetje afgezonderd staan. Stiekem hoop ik ook wel dat we een beetje een goed gesprek kunnen voeren als we aan het fietsen zijn. Ik kies er eentje, zet mijn voeten op de pedalen en begin te trappen. Fietsen ben ik wel gewoon, dus dat kan ik aan een iets sneller tempo doen. Ik haal een hand door mijn haren heen, die ik nog niet rechtop had gezet, aangezien ik graag na het sporten een douche neem. "What do you like study or work or what are your hobbies?" Ik ben niet zo goed ik gesprekken zelf aanvoeren, dus komen de vragen er een beetje moeilijk uit, maar ik probeer het toch soepel te laten overkomen.
from Ellytjevdb on 06/14/2017 09:53 PMSkyler
Ik ben blij met zijn woorden, zeker omdat het me nu meer zelfvertrouwen geeft. Hij wilt hier zijn, met mij. Is dat niet superleuk om te horen? Spontaan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en die gaat er niet meer gemakkelijk af te krijgen zijn denk ik. Ik grinnik zacht bij zijn antwoord en kijk dan hoe hij de oefening doet. Zij spieren tekenen nu extra sterk af en ik sta bewonderd naar hem te staren. Ik heb heel veel respect voor mensen die dit goed kunnen. "I have to honest. I can't do it like 10 times, but I will do my best", zeg ik zo opgewekt mogelijk als hij zegt dat het mijn beurt is. Ik ga staan en kijk omhoog. Wat heb ik mezelf aangedaan. Ik weet dat ik dit niet goed kan, maar toch wil mezelf tegenover Jack bewijzen. Ik strek mijn armen en probeer mezelfde op te trekken. Oké, dit is heel erg zwaar. Ik probeer zo hoog mogelijk te komen en laat me dan weer zakken. Ik doe het nog voor een tweede en een derde keer, maar daarna ben ik helemaal op. "Okay, you won", zeg ik alsof ik een beetje boos ben en terug met beide benen op de grond sta. Daarna verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht.

from Writer4ever on 06/14/2017 09:11 PMJack
"I'm here because I wanted to", zeg ik glimlachend. Enerzijds is het wel schattig hoe onzeker ze op sommige momenten is. Samen wandelen naar een bar die bedoelt is om je aan op te trekken. Ik begin te lachen als ze zegt dat ze het zeker wel kan maar dat ik het eerst mag doen. "Not so sure about that", antwoord ik op de vraag of het wel kan, sarcastisch bedoeld natuurlijk. Met beide handen neem ik de hoogse baar vast, omdat ik natuurlijk wel een stukje van de grond moet komen. Ik begin met me een eerste keer op te trekken en toegegeven is de eerste altijd de moeilijkste. Ik trek me zo hoog dat ik met mijn schouders ter hoogte van de baar ben en laat me dan weer zakken tot mijn armen gestrekt zijn. Dit doe ik zo een tien keer en dan laat ik me op de grond vallen. Niet dat ik niet meer kan, maar ik wil haar natuurlijk ook nog wel de kans geven om te tonen wat ze kan. Ik glimlach zachtjes naar haar. "Your turn", zeg ik en kijk van haar naar het ding boven mijn hoofd en weer terug. Als ze dit kan ben ik best wel onder de indruk, want ik heb meisjes dit wel vaker zien proberen. Het is natuurlijk best schattig en grappig als ze het proberen maar het niet echt lukt en dan help ik graag.
from Ellytjevdb on 06/14/2017 08:56 PMSkyler
Ik moet zacht lachen om zijn antwoord. Zoals ik dacht was dat inderdaad niet zijn plan. "You didn't have to come if you don't want to", zeg ik zacht, twijfelend aan mezelf. Misschien was het inderdaad nogal snel en straight to the point. Hij had niet echt de kans om te vragen of het op een andere keer kon of misschien wel om iets anders te doen. Ik ben blij als hij zegt dat hij niet zoals die mannen wilt zijn, ik vind het persoonlijk ook niet mooi, eigenlijk vind ik het verschrikkelijk, maar zoals Jack zijn spieren, ja die vind ik wel leuk. "Thank you", lach ik. Ik moet zeggen dat ik van mezelf vind dat ik wel wat spieren heb, vooral in mijn benen. Na al die jaren van dansen en lopen heb ik serieus wat gekweekt. "Yes, I can", zeg ik twijfelend, maar blij dat hij mijn rare gedrag negeert. "But, you can do it first", zeg ik en zet snel een stap opzij. Ik kijk hem hoopvol en met een glimlach aan. "You can do it, right?" vraag ik plagend. Natuurlijk moet hij dat kunnen en met veel gemak waarschijnlijk ook. Stiekem vind ik het wel leuk om naar hem te kunnen kijken in een normalere omgeving. Je zou niet zeggen dat we op Ibiza zijn, dit zou evengoed in Engeland of in Nederland kunnen plaatsvinden.

from Writer4ever on 06/14/2017 08:46 PMJack
Als ze zegt dat mijn plan om mij te laten vallen niet gelukt is moet ik lachen. "I'm not that cruel", zeg ik lachend. Stiekem hoop ik dat ze niet meer al te lang blijft lopen want ik merk dat mijn adem al wat zwaarder wordt. Mijn loopconditie is echt niet zo goed eigenlijk. "I think that being here for an invitation isn't actually stalking", antwoord ik en doe alsof ik er serieus over twijfel. Als ze op de zijkant springt en de loopband uitzet doe ik hetzelfde. Ik kijk naar de mannen achter ons wanneer ze er iets over zegt. "Oh please no. I like to have some abs but never like those guys." Ik vind het verschrikkelijk als jongens te veel spieren hebben. Dan worden ze zo te breed enzo. Maar dat heeft misschien iets te maken met dat onze bodyguards ook allemaal zo van die brede, gesprierde venten zijn. "But okay, I'll help you doing some exercises", zeg ik lachend. Ze ziet er niet zo speciaal gespierd uit, laar ook niet slap. Zijlinks bekijk ik haar figuur kort, wat er zeker goed uitziet. "Can you pull yourself up?" vraag ik nieuwsgierig, het feit negerend dat ze net in mijn arm prikte aangezien daarnaar vroeg.
from Ellytjevdb on 06/13/2017 10:00 PMSkyler
Als ik aan het lopen ben, lijk ik altijd in een trance. Ik denk even aan een heel andere wereld. De ene keer denk ik na over school, de andere keer over mijn familie of vrienden en op andere momenten denk ik aan helemaal niets. Maar nu ben ik al stiekem plannetjes aan het maken voor het verdere verloop van mijn vakantie hier. Ik wil sowieso nog naar het strand, de pier die ik gisteren zag vanuit onze kamer en naar de stad. Meestal koop ik er dan een klein souvenirtje, zo heb ik al een hele collectie met schattige items, en soms iets voor Kian en Michael omdat zij het ook altijd wel leuk vinden. Verder denk ik na over mijn plannen met Jack. Als Jack straks aankomt, wil ik hem graag een antwoord geven op zijn voorstel, over het wandelen op het strand en het kijken naar de sterren, niet meteen natuurlijk, want dat kan een beetje wanhopig overkomen, maar als we al even aan het praten zijn breng ik het graag ter sprake. Maar de vraag is of hij wel gaat komen... Ik schrik op uit mijn gedachten als ik plots een bekende stem achter me hoor. Ik draai mijn hoofd een beetje en schud mijn hoofd. "Goodmorning", glimlach ik uiteindelijk ook. Hij komt naast me staan en begint net als ik eerst rustig, maar uiteindelijk lijkt hij het te houden op joggen. "Your plan to make me fall didn't really work, did it", lach ik plagend. Het was waarschijnlijk zijn bedoeling om me gewoon te laten schrikken en niet om me te laten vallen, maar dat zou wel gebeurd kunnen zijn als ik niet zo hard aan het nadenken was. "Or were you just stalking me?" voeg ik er zo serieus mogelijk, maar plagend aantoe. Ik zet de loopband wat zachter, zodat ik gemakkelijker kan praten en uiteindelijk op zijn tempo loop. "I guess you are more like those guys overthere", zeg ik terwijl ik naar achteren knik. Het viel me gisteren al op dat hij aardig wat spieren heeft, dus hij zal er wel vaak voor moeten trainen om het zo te houden. Ikzelf kan het totaal niet, maar misschien kan Jack me er wel bij helpen. Ik spring op de zijkanten van de loopband en zet deze dan uit. Mijn keel is best droog en dus neem ik een flinke slok water. "What do you think? Shall we make ourselves look like a bodybuilder. Although, you don't need to do much for it", zeg ik lachend terwijl ik in zijn bovenarm prik. Ik kijk hem lachend aan. "Sorry, that's just weird, forget that, please", zeg ik snel.

from Writer4ever on 06/13/2017 09:29 PMJack
De volgende ochtend sta ik om 7 uur al aan het bufet, wanneer het net opengaat. Ik heb zin in een redelijk uitgebreid ontbijt, maar ook lekker gezond. Ik kom aan een tafeltje met een bord met yoghurt, een appel, granen en tot ook wel een croissant. Ik zet mijn bord neer en ga nog snel ook een glas sinaasappelsap halen. De granen meng ik onder de yoghurt en begin te eten. Een stevig een energievol ontbijt, om de dag door te komen. Na het ontbijt ga ik terug naar mijn kamer, waar ik me omkleed naar sportkleren. Niets speciaals, gewoon een jogging en een tanktop. Ook neem ik het plannetje dat ik gisteren aan de balie had gekregen om te zoeken waar de fitness zich juist bevind. Als ik helemaal klaar ben zie ik dat ik nog wel eventjes tijd heb dus sms ik eerst nog wat met Holden en Luke. Zo te zien hebben zij het ook goed op vakantie. Holden is samen met een model en die relatie is natuurlijk wel bekend want ze zijn allebei populair. Daarom zijn ze ook samen op vakantie, wat er erg gezellig uitziet. Als het tien voor tien is beslis ik om maar te vertrekken, met de bedoeling iets te laat te zijn zodat zij er al is. Dat is misschien een irritante gewoonte van me, maar ik kom graag als laatste. Dat ik gekomen omdat dat de bedoeling is op meetings, dat ik niet hoef te wachten en daarom doe ik dat nu ook niet graag. Het is best een weg naar de fitness. Onderweg passeer ik langs het zwembad waar al heel wat mensen ochtendbaantjes aan het trekken zijn. Maar er zijn ook al spelende kinderen aanwezig, die me weer automatisch doen glimlachen. Als ik eindelijk bij de gym aangekomen ben, zie ik haar van buiten al. Rennend op een loopband. Ik neem een weg zodat ze me zeker nog niet gezien kan hebben en blijf eerst even langs achter naar haar kijken. Ze loopt best hard, waarschijnlijk sport ze wel vaker. Dat kan je ook wel zien aan haar figuur. Ik ga schuin achter haar staan. "A little bit harder maybe?" zeg ik in een poging haar te laten schrikken. Als haar blik de mijne kruist nadat ik meer langs haar ben gaan staan, glimlach ik. "Goodmorning", begroet ik haar. Ook al is lopen niet echt zo mijn ding ga ik toch naar de loopband langs haar. Ik begin aan een wandeltempo om mijn spieren op te waren en begin dan een beetje te joggen. Ik doe liever spieroefeningen of fietsen.
from Ellytjevdb on 06/13/2017 07:42 PMTs - volgende ochtend
Skyler
Het is gisterenavond best laat geworden. Mijn broertjes leken oneindig veel energie te hebben en blijven maar rondrennen met andere kinderen en ik vond het best gezellig. Mijn ouders hebben een ander Belgisch koppel leren kennen met een zoon die 14 is Ze waren die middag pas aangekomen en vertelden over hun vertraagde vlucht en daarna de problemen met de bagage. Meteen hebben ze met z'n vieren afgesproken om samen eens wat te doen, wat wilt zeggen dat ik moet 'babysitten' op Kian en Michael, terwijl ik eigenlijk zelf ook op mijn gemakje dingen wil kunnen doen. Met een brede glimlach sta ik op, met de leuke vooruitzichting in mijn achterhoofd. Het is 9 uur en ik heb dus nog genoeg tijd om me klaar te maken. Ik ga opzoek naar de sportoutfit die ik meegenomen had en trek deze aan in de badkamer. Ik doe mijn haren in een strakke paardenstaart en doe verder geen make up op, aangezien ik dat er waarschijnlijk toch ga afzweten. Ik ben niet van plan om uitgebreid te ontbijten dus zeg ik tegen mijn moeder dat ik niet op hen ga wachten. "Wat ga je doen?" vraagt ze nieuwsgierig. Ik kijk eerst naar mijn outfit, bestaande uit een sportshortje en een sportbh, en kijk haar dan weer aan. "Sporten", antwoord ik met een glimlach. "Ik zie jullie waarschijnlijk pas na de middag", zeg ik nog snel voordat ik de deur achter me sluit. Ik neem de lift naar beneden en wandel naar het buffet. Er zijn best lange rijen, maar ik schiet overal doorheen, wat soms vieze woorden en vuile blikken van de andere toeristen oplevert, maar hé, ik ga niet aanschuiven voor één simpele appel. Ik hoef er enkel één te vinden en dan eet ik die onderweg wel op. Ik kom bij fruitmanden aan en kies er één uit. Tevreden wandel ik weer naar buiten. Ik kijk op een plannetje dat aan de muur hangt waar de fitness is en ga er dan meteen naartoe. Het zou gratis moeten zijn en op de foto's te zien leek het me best wel ruim. Ik rol het flesje water uit mijn handdoek en neem er een slok van. Als ik langs een vuilbak loop, gooi ik het klokhuis van mijn appel weg. De twijfel slaat opnieuw toe, net als gisteren. Zou Jack mijn briefje gekregen hebben? Zou hij wel komen opdagen? Omdat hij het vergeten is? Of omdat hij geen zin heeft? Ik slaak een diepe zucht en stap dan naar binnen. Er zijn enkele mannen gewichten aan het heffen, maar verder is het erg rustig. Ik stap naar een loopband, zet mijn flesje in de houder en zet hem eerst op een traag tempo, zodat ik wat kan instappen. Zodra ik dat gewoon ben, zet ik hem op een stevig tempo. Ik ben het al gewoon om aardig door te lopen en ik vind het zelf prettig, in tegenstelling tot sommige klasgenoten die het altijd een marteling vinden als we moeten lopen op school.

Reply