ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 12:59 AM

Darren
"O lastig vallen zal ik altijd blijven doen babe." Zei ik duivels. Eenmaal thuis zat de hele familie aan tafel. Maar dit keer was het stiller dan ooit. Rosie zat de heletijd op haar telefoon Levi zat er zoals gewoonlijk lomp bij naar Rosie te staren. En Sarah die had een opdracht onder de tafel. Aangezien Rosie en Levi helemaal aan het einde zaten konden ze Sarah dus ook niet zien."use your hands" zei ik in een grommetje.

Rosie
Ik keek glimlachend naar mijn telefoon terwijl ik al klaar was met eten. En overeind kwam ik zette mijn mobiel in mijn zak en verliet de eetzaal. Dit waren eigenlijk momenten dat we aten en niks tegen elkaar zeide omdat iedereen zijn eigen ding met elkaar had. Zoals ik met Levi ik liep naar de "open" sauna en kleden me uit.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/25/2017 12:48 AM

Sarah
Ik grijnsde breed naar hem. 'Dan zul je me ook niet meer lastigvallen zeker.' zei ik en sloeg een been over het ander terwijl ik mijn hand onder mijn kin legde en hem aankeek met een grijnsje. Ik kwam overeind en liep naar de minikoelkast waar ik een bloodbag uit haalde. Mijn kont stak ik naar Darren toe, maar na een tijdje ging ik terug zitten en nam slokken van de AB positief.

Levi
Na een tijdje was ik klaar en pakte ik al mijn spullen in. Ik liep de gang op en kwam Ivo tegen. 'Nog zo laat hier?' vroeg ik. Hij knikte. 'Veel werk liggen, maar hey tot morgen.' zei hij. Ik grijnsde en liep naar buiten waar ik de Range Rover van Rosie nog zag staan en haar zag instappen. Ik fronsde en liep vervolgens richting de poorten van de entree van de school.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/25/2017 12:43 AM

Rosie
"Dat kan wel zo zijn." Zei hij tegen me terwijl ik grijnsde. En hij onder de indruk van mijn flirtkunsten leek. Tevreden liep ik over de gang naar mijn kluis terwijl ik mijn boeken er in gooide. En die Ivo misschien een betere afleiding voor de komende dagen zou worden. Ik liep naar buiten en zocht mijn rover op.

Darren
Ik barste in lachen uit. En keek naar haar "dat is het grappigste wat je tot nu toe ooit heb gezegd.. meestal is het ik haat je Darren loop naar hel Darren als ik die vriendin van jou ook maar aanraakte." Zei ik "dus ben ik ook niet van plan om jou te pleasen wanneer je dat wilt Sarah." Terwijl ik haar spelletje door had." Ik please je zodra ik je dingen zie doen die ik je opdraag" zei ik duivels.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/25/2017 12:33 AM

Sarah
Wanneer we na de les dag klaar waren liep ik naar buiten waar de limo al stond. Ik stapte in de limo en keek naar Darren als hij dat zegt. Ik keek hem aan en knipperde langzaam met mijn ogen terwijl ik hem verleidelijk aankeek. 'Ik zou niet weten waarom niet.' zei ik terwijl ik op mijn lip beet. Het voelde geweldig om hem zo geil te maken.

Levi
Toen de lessen voorbij waren liep ik naar een gewoon leslokaal waar ik achter de desk ging zitten met mijn computer. Ik begon aan de voorbereidingen van de lessen de dag erna en begon ook met het opstellen van de praktijk opdrachten en de theorie toetsen. Waarschijnlijk was ik nog de enige in de school. Tenminste wel rustig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/24/2017 08:57 PM

Darren
Als ze me uittest. Tik ik met mijn pen op tafel. Wat dacht ze wel niet. Na dat de les voorbij was werden we weer zoals gewoonlijk opgehaald. Rosie bleef op school had ze gezegd. En Levi zou later komen denk ik. Ik keek naar Sarah "geef me 1 reden waarom ik jou   nu niet zou moeten neuken." Zei ik tegen haar.

Rosie
"Dus 3×4÷6= is dus 8." Vroeg ik aan meneer Godwayne terwijl hij echt knap was veel te knap." Goed gedaan" zei hij met een glimlachje terwijl hij me bekeek "hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg hij terwijl ik hem door had "17" loog ik "jij bent volgend mij niet veel ouder dan ik." Zei ik verleidelijk. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/24/2017 08:36 PM

Sarah
Wanneer ik een schop tegen mijn stoel kreeg grijnsde ik en keek vervolgens achter mij naar Darren. Ik knipoogde en drukte een kusje naar hem waarna ik me weer om keek en op de les concentreerde. Ondertussen leunde ik naar Jeremy om een vraag te stellen en stond ik zo met mijn kont naar achter zodat Darren het beste uitzicht had.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/24/2017 08:32 PM

Rosie
"Dat lijkt me sterk." Zei Ivo terwijl ik ik zacht zuchten "dus welke lessen laat je vervallen dan voer ik het nu in." "Die van meneer Bonasis" zei ik zeker van mijn daden.

Darren
Ik gaf een schop onder haar stoel terwijl ze al helemaal niet naar die Jeremy moest kijken. Zij was mijn speeltje tot dat mijn ouders beide zouden thuiskomen. En ik mijn statement op tafel zou leggen. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/24/2017 08:24 PM

Sarah
Ik grijnsde als ik Darren achter me hoorde. 'Wees gerust.' zei ik en beet kort op mijn pen. Het klaslokaal begon vol te stromen en Jeremy kwam naast me zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en keek glimlachend naar hem.

Levi
'Meneer Bonasis, ik had een paar vragen over de techniek.' zei ze. 'Die les geef ik jullie het 5e uur, Sabrina.' zei ik tegen haar en kwam overeind. 'Ja maar ik had al wat voor gewerkt en ik vroeg me af of mijn houding wel goed was.' zei ze. Ik beet mijn kaken op elkaar. Sabrina was een mooi meisje maar ik kon mijn gedachtes niet van Rosie af halen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/24/2017 07:58 PM

Rosie
Ik klopte op meneer Godwayne's deur terwijl er niemand was. Wat me zwaar verbaaste "mister Godwayne?" Zei ik terwijl hij opkeek "Rosie wat kan ik voor je doen?" Vroeg hij vriendelijk terwijl ik vals grijnsde en hij me toe wees om te gaan zitten." Ik denk dat ik u extra lessen nodig hebben mijn  wiskunde is namelijk niet bepaald goed" loog ik terwijl hij een lachje niet kon verbergen "oké je bent de 1ste dit jaar die ik steunen ga geven dus daar mag je trots op zijn.. ik heb volgens mij ook bij meneer Lincoln in de klas gezeten jij bent zijn nichtje toch?" Ik rolde mijn ogen kort "ja maar we hebben niet zoveel."

Darren
Ik kwam de les binnen en keek naar Sarah die er gewoon weer is sletterig bij was gaan zitten. Ik nam diep adem en ging achter haar zitten "die benen van je hou je dicht." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/24/2017 07:42 PM

Sarah
Ik liep richting de volgende les waar ik in het lokaal al plaatsnam. Ik was de eerste. Ik haalde mijn boeken erbij en begon wat te kriebelen in mijn schrift uit verveling. 

Levi
Ik keek naar het plafond en dacht even na. Waarom moest ze zo vreselijk moeilijk doen? Ik haalde een hand door mijn haar en keek op naar de deuropening waar ik een meisje van de eerste zag staan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum