ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/23/2017 06:36 PM

Sarah
Als hij dat zegt kijk ik hem na en slik ik kort. Ik was het niet eens met Darren maar ik begreep het wel. Levi ruineerde wel bijna echt alles voor hem zonder dat Levi het eigenlijk weet. Mijn oom en tante trokken Levi voor vanwege zijn "echte" vader die vermoord is en dat begreep ik ook wel. Ik zou Darren egoïstische kunnen noemen maar zo zit het helemaal niet. Maar ik was nu ook boos op Levi die zo graag zijn mond voorij moet praten. Ik nam diep adem en besloot naar mijn les te gaan toevallig was die ook van Levi.

Darren
Ik kwam aan in de les "meneer Bonasis." Zei ik overdreven tegen hem terwijl ik ging zitten. En op Sarah wachte. Ik had plannen met mijn toekomst en daarvoor moest Levi lijden en dat betekende niet dat ik niet van hem hou het betekend dat ik mijn hagje red van  vernedering.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/23/2017 05:54 PM

Sarah
Zuchtend liep ik naar mijn kluisje waar ik mijn boeken voor de kooklessen nam. Ik trok kort mijn broek nog wat omhoog, zodat ik wist dat mijn kont beter uitkwam in de broek. Ik sloot mijn kluisje en liep met Claire naar de schoolkantine waar we gingen zitten bij Ivy en Jeremy die er al zaten. 'Hey.' zei ik met een glimlachje. 'Jij ziet er weer vrolijk uit voor de verandering?' vroeg Jeremy. Ik haalde mijn schouders op.

Levi
Als ik even gesport had nam ik een handdoek en veegde het vocht van mijn abs af. Ik ging op een van de sportbankjes zitten en nam de map met de lesvoorbereidingen erbij.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/22/2017 08:00 AM

Rosie
"Hoe gaat het trouwens met je neef Ro." Terwijl ik precies wist wie Becka bedoelde "forget that thrash hij denkt nogsteeds dat hij alles is en zo.. weet je dat Sarah mijn neefjes allebei paalt is dat niet geweldig?" Zei ik met een lachje terwijl Becka geschrokken door het nieuws Karin en Jessica opbelde. 

Darren
"Ik zou niet bellen als ik jou was" zei ik tegen Beck terwijl ik Rosie aankeek en Becky compelde." Het is nooit gebeurt ga nu naar je les" ze deed wat ik zei terwijl ik me omdraaide naar Rosie "ik weet wat je nu denkt nichtje... maar ik heb plannen en het is nog te vroeg voordat gedoe met Sarah." Ze keek me vuil aan en dat deed Ro zelden "ik weet niet wat je plan is maar als je slet een gevecht met me wil startte dan mag ze haar gang gaan weet alleen niet of ze die gaat winnen grammery's buigen namelijk voor Lincolns." Als dat zegt glimlach ik "Levi heeft namelijk gezegd dat jullie weer palen waar Sarah bij is lijkt er op dat iemand je gebruikt alleen voor seks."  Ze keek me woedend aan "O nu snap ik het." Zei ze "je probeert Levi voor onze familie zwart te maken." Ik grijnsde vals "je helpt me daar goed bij Ro" ik drukte een kusje op haar voorhoofd en liep naar mijn les. Hij is het zelf gestart en hoe manupulitief ook was ik wilde hem niet alles laten verpesten wat in mijn leven kwam zoals wat hij bij mij heeft gedaan.

Reply Edited on 07/22/2017 09:55 AM.

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/22/2017 12:34 AM

Sarah
Wanneer we op school aankwamen zag ik Claire al staan. Ze grijnsde wanneer ze me zag. Meteen wanneer we stilstonden stapte ik uit en liep naar haar toe. 'Welke lessen hebben we vandaag?' vroeg ik terwijl ze alles opsomde. Verderop zag ik Rosie staan met haar slaven. Ik schonk er niet veel aandacht aan en keek vervolgens naar de limo waar Levi en Darren nu ook uitstapte.

Levi
Ik stapte uit wanneer we er waren en liep al snel naar de Martial Arts zaal waar ik me voorbereidde op de eerste les. Ik beet op mijn kaken en deed zelf mijn shirt uit om even te trainen voor ik hier weer van die eerste jaars rond me had zitten kwijlen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/22/2017 12:17 AM

Darren
Ik keek Levi emotieloos aan "dat zal dan wel" zei ik glimlachend. Terwijl ik uit het raam keek. Ik liet geen enkel motief achter. Het enige wat ik wist was dat ik mijn familie gebruikte als pawns. En ik het gevoel van macht fijner dan ooit vond.

Rosie
Ik kwam aan op school en liep naar binnen waar ik mijn vriendinnen al zag staan." Hey Roos" zeiden tegelijken tijd terwijl ik mijn handtasje bitchy vasthield "hey bitches klaar voor een nieuw slachtoffer?" Vroeg ik terwijl ik ze 1 voor 1 bekeek en vals grijnsde.  

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/22/2017 12:08 AM

Sarah
'Ja ja, ik kom al.' zei ik en liep naar de limo. Ik stapte in en nam uit de mini fridge een bloodbag. Als Levi ook is ingestapt begon de limo te rijden. Ik zuchtte kort. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in school. Eigenlijk wou ik gewoon de hele dag bij het zwembad zitten. Of nog zo een avontuur beleven met Darren als gisteravond.

Levi
Ik haalde mijn schouders zuchtend op. Ik liep achter ze aan naar de limo waar ik in stapte. 'Sarah heeft van jou een omgangs verbod gekregen en ik paal Rosie dus ik zie ze niet snel tegen me keren.' zei ik op mijn gemakje. 'Wees daar niet zo zeker van eikel.' beet Sarah me toe. Ik grinnikte.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/22/2017 12:03 AM

Darren
"Dont laugh brother" zei ik tegen hem "voor je het weer munten ze het op jou." Ik liep naar beneden terwijl we konden gaan de limo was er al terwijl ik instapte." Schiet op Sarah ik heb niet alle tijd" zei ik verveelt terwijl ik Rosie er vandoor zag gaan. Ik hield wel van oorlogje spelen.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 11:39 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Leuk hoor. Zo was ik ook op die leeftijd.' zei ik kleinerend tegen de jongens over Rosie. Ik liep naar boven waar ik mijn spullen voor school pakte en vervolgens weer beneden kwam. In de hal wachtte ik op de rest zodat we konden gaan en nam ik ondertussen mijn telefoon weer erbij. -Ben er binnen een half uur-  stuurde ik naar Claire.

Levi
Ik perstte mijn lippen samen en probeerde een lachje te onderdrukken. 'Nou Darren, volgens mij word het tijd om te gaan.' zei ik terwijl ik overeind kwam en de joint tussen zijn lippen haalde om er een hijs van te nemen. Vervolgens gaf ik hem terug aan hem en nam mijn spullen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 11:34 PM

Rosie
"Good for you jij bent de gene die verloofd is." Zei ik nog met een lachje terwijl ik mijn autosleutels te voorschijn haalde en mijn  rover nam richting school. Ik zette keihard muziek op en deed mijn zonnebril op the bitch of the family is returning.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 11:01 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Beter gewild van beide kanten dan hopeloos achter iemand aanlopen die je niet wilt Rosie.' riep ik haar na doelend op Levi. Alsof ik nu bang moest zijn. Voor Darren ben ik bang als hij zich gedraagd zoals voor gister avond. Rosie voelde totaal niet als bedreiging. Mijn blik gleed naar Levi die zich blijkbaar nergens mee wou bemoeien.

Levi
Ik rolde mijn ogen. Normaal gesproken vond ik het wel leuk als de dames om me vechtte. Maar niet wanneer het mijn nichtjes waren. Of eigenlijk nichtje en Sarah. Ik keek naar Darren en haalde mijn schouders op. 'Niet mijn zaak.' zei ik en propte nog een broodje in mijn mond.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum