ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 05:15 PM

Darren
De volgende morgen werd ik heerlijk wakker terwijl ik aankeek tegen Sarah die naakt in een kooi zat met een halsband om. Ze zat onder de blauwe plekken terwijl ik haar gister zonder genade had genomen van achter en er wat zweepslagen had gegeven." Goeiemorgen my lady" ik stak een joint op terwijl ik vals grijnsde en overeind kwam "lekker geslapen?"

Rosie
De volgende morgen zat ik te ontbijten terwijl Levi me nog steeds dwars zat. Ik kon mijn gedachte niet van hem afhouden.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 04:03 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip wanneer ik hardhandig tegen de muur werd geduwd. Ik bevroor. Probeerde tegen te werken maar het lukte niet. Waar was mijn strength wanneer ik het nodig had? Wanneer hij aan mijn haar trok slikte ik en keek hem vuil aan. Mijn hoofd begon pijn te doen wanneer hij me aan mijn haar naar het midden van de kamer trok. Ik keek hem aan en beet mijn kaken samen. 'Je gaat hier spijt van krijgen Darren.' siste ik terwijl ik bleef staan zonder me te verroeren.

Levi
Zuchtend kwam ik mijn kamer binnen en liet ik me op mijn bed vallen. Niet wetend wat ik nu moest doen. Mijn moeder schiet me af als ik aan Rosie zit. Ik beet op mijn lip en staarde voor me uit waarna mijn oogleden zwaar werden en ik in slaap viel.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2017 03:41 PM

Darren
Ik trok haar aan haar arm terug en duwde haar zo wat tegen de muur. Mijn tong glee langs haar nek terwijl mijn hand onder haar japon glee als ik voel dat ze al nat was geweest worden mijn ogen rood.'' Dus je hebt weer niet geluisterd'' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand terug trok en haar haren vast nam ik bracht mijn lippen naar haar oor ''je kan maar beter doen wat ik zeg voor ik mijn waren duivel de deur uit laat.'' Ik trok haar naar het midden van de kamer en ging op bed zitten ''kleed je uit.''

Rosie
Ik sloot geirriteerd mijn ogen ''ik ben geen kind meer!'' Riep ik hem nog na terwijl ik een traantje liet gaan. Het lag allemaal aan hem.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 03:05 PM

Levi
Ik zuchtte en keek haar aan. Even wist ik niet wat te zeggen. Ik dekte haar nog wat beter in met de deken en keek naar haar. 'Neem je rust. Dat die alcohol en alle andere troep uit je lichaam gaan.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd. 'We praten morgen wel verder.' zei ik en kwam overeind om vervolgens haar kamer te verlaten.

Sarah
Wanneer het licht aan ging werden mijn ogen kort groot. 'In je dromen Darren.' zei ik en liep langs hem naar de deur die hij op slot had gedaan. Ik probeerde hem open te rukken, wat normaal geen probleem is. Deze keer lukte het echter niet. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2017 02:52 PM

Rosie
''Ik ben oké Levi.'' Zei ik tegen hem terwijl ik het raar vond dat hij zijn zin niet af maakte.'' Het ligt alleen jou'' zei ik nog tegen hem terwijl hij donders goed wist dat ik graag de zijne wou zijn maar hij me niet toe liet. Het boeide me niet dat hij mijn neef was ik hield van Levi en ik was in love met hem.

Darren
Ik likte kort langs mijn lip terwijl ik het licht aan deed en de deur opslot deed.'' Welkom in mijn kleine paradijs.. waar jij mijn seks slaaf zal zijn'' zei ik grijnzend terwijl er objecten lagen waar ik haar mee ging plezieren en martelen.'' Kleed je uit'' beveelde ik haar ze moest het wagen om niet te doen wat ik zei.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 02:35 PM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer ze over Sarah begint. 'Alles wat ik doe met Sarah stelt geen fuck voor. Zij doet het om Darren te stangen en ik...' zei ik maar stopte mijn zin voor ik vanalles zou toegeven aan haar wat niet de bedoeling was. 'Daar gaat het niet over. Het gaat om jou. Ik wil dat jij oké bent.' zei ik tegen haar.

Sarah
Fronsend liep ik met hem mee. Wat was er mis met hem? Ik keek naar de deur waar we voor stonden en beet op mijn lip. Kort keek ik hem aan wanneer hij zei dat ik eerst moest gaan en opende de deur. Het was donker. Ik tastte naar de lichtknop maar ik kon niks vinden. 'Wat is dit? Waar zit het licht?'

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2017 02:29 PM

Darren
"Volg me" zei ik terwijl ze deed wat ik zei en we bij een kamer kwamen." You first" zei ik terwijl je niks van mijn gezicht kon aflezen. En bdsm altijd al een deel van mijn leven is geweest zins ik een jongen van 13 was. Wat ik met haar zou doen mocht de duivel weten.

Rosie
"Ja je "zorgt" voor me." Zei ik sarcastische "het enige waar jij gefocust op ben is Sarah's tieten" ik kwam overeind "ik red me wel." Zei ik nog tegen hem.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 02:15 PM

Levi
'Ik dwing je nergens toe Rosie. Ik zorg voor je. Hen willen gewoon dat je zoveel drinkt en pillen popt dat ze alles met je kunnen doen wat ze willen. Zij maken misbruik van meiden.' zei ik en streelde wat haar achter haar oor. 'Ze zijn slecht nieuws, oké?' zei ik tegen haar en zuchtte kort.

Sarah
Wanneer de deur open gaat en Darren in de deuropening verschijnt fronste ik en kwam ik overeind uit bed. 'Waarvoor heb je me nodig?' vroeg ik en gooide mijn telefoon terug op bed terwijl ik naar het donkere gestalte van Darren keek.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2017 02:08 PM

Rosie
"Dus jij bent ook niet goed voor me?" Zei ik verveelt terwijl ik mijn armen overelkaar deed en hem koppig  aankeek. Hij had het toch zo druk met neuken en feesten en hun waren dat ook  dus verschil maakte het niet." Ik was in een club" zei ik maar terwijl ik niet langer dat half naakt lichaam kon kijken het maakte me best wel geil.

Darren
Ik kwam grijnzend Sarah's kamer binnen." My lady ik heb je ergens voor nodig" zei ik voldaan een gruwelijke koning had natuurlijk een dominante kant. Laten we zeggen dat ik graag genoot van gruwelijkheden.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 01:52 PM

Levi
'In haar kamer.' zei ik tegen Darren. Ik grijnsde als ik het gekrijs van de gevangenen op de achtergrond hoorde. 'Spreek je morgen, ik ben bij Rosie.' zei ik en hing op waarna ik me op Rosie richtte. 'Ja dat zie ik.' zei ik en zuchtte. 'Dat tuig is niet goed voor je Rosie. Zul je morgen wel merken als je met een kater wakker word.' zei ik en nam een deken uit de kast die ik over haar heen legde. 'Waar ben je geweest met hun?' vroeg ik haar en keek naar haar.

Sarah
Inmiddels had ik een nachtjapon aangetrokken en was ik in mijn eigen bed gekropen waar ik nog op mijn telefoon keek. Gewoon even op social media. Zuchtend scrolde ik door facebook en bekeek verschillende filmpjes. Ik hou van Rosie, maar ze dwarsboomt nu wel mijn plannen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum