ORPG// Love against Law feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 41 | 42 | 43 | 44 | 45 ... 48 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 09/21/2017 01:43 PMSarah
Een klein gilletje verliet mijn mond wanneer hij me over zijn schouder tilde. Ik beet op mijn lip. Wanneer ik op het bed word gesmeten haalde ik het haar uit mijn gezicht en keek naar hem met bewondering. Ik haalde een hand door mijn haar en trok hem aan het uitstekende stuk broeksriem naar me toe. Wanneer hij dan gedwongen boven me ligt haal ik gulzig zijn broeksriem eruit en trok zijn broek zo ver ik het kon naar beneden.
Levi
Ik lachte en streelde een pluk haar achter haar oor. Met mijn duim streelde ik over haar wang en ik keek lang in haar ogen. Ik kon niet geloven hoeveel gevoelens ik voor haar had. Vroeger al, al wou ik het toen nooit toegeven.
from walkingdead on 09/21/2017 06:50 PM Darren
Ik grijnsde breed en kuste haar lippen weer terwijl ik een tongspel begon. En mijn handen haar shirt kapot trokken haar borsten sptongen er zowat uit. Terwijl mijn mond zich daar begom te focussen ik legde mijn handen op haar heupen terwijl mijn mond met haar tepels bezig waren. Ze priemde door het hele gebeuren en dat liet me wel even grijnzen.
from LostSouls on 09/21/2017 07:09 PMSarah
Ik kreunde wanneer hij mijn tepels begon te bespelen. Ik kromde mijn rug om ze dichter tegen zijn mond aan te duwen. Dat mijn shirt aan flarden lag boeide me totaal niet op dit moment. Het enigste wat me interesseerde was zo snel mogelijk uit de kleren te zijn. Hem in me te voelen. Ik ging met mijn handen door zijn haar en trok er zachtjes aan.
from walkingdead on 09/21/2017 10:27 PMDarren
Ik liet haar tepels los en zag dat ze al aardig stijf waren. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "wij gaan heel hard neuken." Zei ik super kinky terwijl mijn vingers langs haar vriendin streelde. Inmiddels lag ze al helemaal naakt in mijn bed.
from LostSouls on 09/21/2017 10:28 PMSarah
Ik kon een kreuntje niet binnen houden en krulde mijn rug nog verder wanneer zijn vingers rond mijn vriendin dansten. 'Daar hou ik je aan.' zei ik tegen hem terwijl ik al lichtelijk hijgde van de inspanning tot nu toe.
from walkingdead on 09/21/2017 10:36 PMDarren
Ik beet op mijn onderlip terwijl ze al aardig nat was. Ik draaide haar vliegen vlug op haar buik en trok haar heupen naar de mijne toe terwijl haar geweldige kont tegen mijn stijve aan stond. Ik likte langs mijn onderlip en sloeg haar rechterbil met een harde pets neer.
from LostSouls on 09/21/2017 10:38 PMSarah
Ik hapte naar adem wanneer hij me omdraaide op mijn buik. Niet iets wat ik had zien aankomen. Binnen no time voelde ik zijn vriend tegen mijn billen, maar dat was niet het enige. Een harde pets kletste neer op mijn rechterbil wat een kreuntje losliet. Ik beet op mijn lip en voelde de tintelingen doortrekken door mijn bil.
from walkingdead on 09/21/2017 10:42 PMDarren
"Jezus eindelijk laat je me die reet van je neuken." Zei ik gretig terwijl ik mijn vriend met behulp van mijn rechterhand in haar liet glijden. Ik liet een grommende gaan maar begom uiteindelijk met stoten ik nam haar haren vast. Als het zo door bleef gaan zou ik haar nog zwanger kunnen maken.
from LostSouls on 09/21/2017 11:33 PMSarah
Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij in me gleed. Een verzadigd zuchtje verliet mijn lippen. Wat voelde ik me goed gevuld. Als hij begon te stoten ontnam hij zo wat mijn adem het voelde hemels en dat liet ik hem ook luid en duidelijk merken. Met elke stoot ontsnapte er een hevige kreun. Met mijn handen greep ik in de dekens. Hoelang ik mijn eerste orgasme kon uitstellen weet ik niet, maar ik weet dat ik dit wel de hele nacht kon volhouden.
from walkingdead on 09/22/2017 05:22 PMDarren
De volgende dag zat iedereen van de familie in de toonzaal. Op 1 iemand na en dat was Sarah ik hoefde haar niet hierbij dus ik liet haar maar verder slapen." Ik neem aan dat jullie 2 weer intiem met elkaar zijn" zei ik tegen Rosie en Levi terwijl ik het onmogelijke zou doen.