ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 07:02 PM

Rosie 
Ik zag Darren op de trap staan en nam diep adem "blijf je bent mij eten vanavond?" Vroeg ik hem terwijl hij zeer gefrustreerd leek.

Darren
Als ik Rosie's vraag hoor knik ik "ik rij" zei ik tegen haar. Terwijl ik er soms wel is vandoor ging naar Rosie om tot rust te komen. Of als ik iets aanders de andere kant van Rusland moest doen. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 05:48 PM

Sarah
Zo klonk het niet.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Ik zal me wel erbuiten houden.' zei ik en haalde het elastiekje uit mijn haar waardoor het weer over mijn schouders viel. Over een paar uurtjes stond de limo weer klaar om me op te halen, al had ik totaal geen zin om terug te gaan. Ik vond het hier veel leuker. Minder regeltjes. Daarom was ik ook blij als ik weer naar school mocht.

Levi
Ik nam mijn telefoon en zag een bericht van de scharrel van vanacht. Ik grijnsde maar stuurde niks terug. Ik liep terug naar het kasteel. Ik was weer rustig en was wel benieuwd wat de koks aan het maken waren voor vanavond.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:41 PM

Rosie
"Niks bijzonders was een klein argumentje tussen die 2" zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik op de klok keek en zo naar huis moest. Vader wilde vandaag dineren dus moest ik op tijd thuis zijn ik kwam overeind en zou Darren een lift vragen als hij was afgekoelt.

Darren
Ik liep naar beneden en wilde mijn excuses aanbieden maar iets hield me tegen. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 05:36 PM

Sarah
Ik liep de living in maar vond alleen Rosie nog. 'Hey, waar ging dat over? Ik hoorde Darren Levi een bastaard noemen? Die twee maken nooit ruzie.' zei ik verbaasd en ging naast haar op de bank zitten. Ik veegde met mijn arm nog even langs mijn mond voor het geval er nog bloed zat.

Levi
Zuchtend ging ik op het bankje bij het meertje zitten en zuchtte. Dit was inderdaad een gigantische tuin als het een meer kon bevatten. Ik zuchtte en dacht aan vroeger. Toen waren dit soort problemen er niet. Ik heb mijn echte vader nooit gekend ik ga iedere keer naar een graf van een compleet vreemde. Seth heeft mij altijd opgevoed als zijn eigen kind. Hij voelde ook als mijn vader. Ik kon er gewoon niet tegen dat hij dat eigenlijk niet was.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:28 PM

Rosie
"Tjeez jullie zijn broers" zei ik mompelende ik plofte weer terug op de sofa terwijl het nog echt een probleem werd met Sarah en zo. Ik denkan dat Darren  jaloers is op Levi om de 1 of andere mannier. Levi was natuurlijk wat ouder en charmanter bij de dames en zeker ook bij Sarah.

Darren
Geïrriteerd zat ik op het dak terwijl ik naar de lucht keek. Ik had het helemaal niet zo bedoeld. Het was alleen dat ik totaal geen begrip had voor dingen zoals "meisjes" en hij had dat allemaal wel. Ik gooide mijn sigaret weg hij was mijn broer dus was ik ook verplicht om mijn excuses aan te bieden. Hij zou eigenlijk in mijn voetsporen moeten staan.. hadden we maar dezelfde vader.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 05:16 PM

Levi
Wanneer hij het woord bastaard gebruikt beet ik mijn kaken op elkaar en balde mijn handen tot vuisten. Mijn ogen waren gesloten om even tot rust te komen en hem niet zijn keel dicht te knijpen. Als ik hoor dat hij weg stormt kwam ik overeind en nam een hijs van mijn joint waarna ik hem uitmaakte door hem in mijn glas Bourbon te gooien. 'Ik moet even lucht hebben, zie je straks wel.' zei ik kort tegen Rosie en liep vervolgens de living uit richting de grote tuinen waar ik door struinde.

Sarah
Na een tijdje liet ik los en nam een servet van de tafel. 'Houd dit ertegen en ga het verbinden. Als ik je nodig heb dan werk je me niet tegen en laat je alles met je doen.' zei ik. Ze knikte, herhaalde wat ik zei en liep de eetkamer uit. Ik hoorde het woord bastaard door mijn super gehoor en beet op mijn lip. Niet slim Darren.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:05 PM

Darren
"Wat weet jij er nou van?!" Zei ik boos tegen hem "jij hoeft teminste niet verplicht te trouwen bastaard!" Als ik mijn mond voorbij praat en mijn ogen rood kleuren. Bijt ik mijn kaken opelkaar  ik verliet de lounge en voelde me schuldig worden.

Rosie
Als Darren ineens totaal anders reageerd kijk hem geschrokken aan "Darren zo iets zeg je niet!" Zei ik tegen hem terwijl hij wegliep en ik op mijn onderlip beet." Hij meende het vast niet Lev" zei ik tegen hem het was dat Darren 4 jaar jonger was dan Levi en nog eigenlijk van alles moest leren.  

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 05:00 PM

Levi
Wanneer Darren binnen kwam beet ik op mijn lip om een grijnsje tegen te houden. 'Ja want er is geen reden om haar te haten zoals je weet. Je stelt je gewoon aan. Plus waarom moet ik haar gezelschap houden. Als we gaan kijken naar bloed is ze niet eens aan me verwant.' zei ik en haalde mijn schouders op. Dat was soms nog wel eens een gevoelig onderwerp voor me dus ik hield er eigenlijk al snel over op. Uit mijn zak haalde ik een joint die ik vervolgens aanstak en een hijs van nam.

Sarah
Ik kwam aan in de keuken en had met mijn vampieren snelheid al snel een van de dienstmeiden te pakken die ik afzonderde en mee nam naar de eetkamer. Ik keek diep in haal ogen en compellde haar om niet te schreeuwen en te doen wat ik zeg. Daarna zette ik mijn tanden in haar nek en genoot van het drankje.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 04:39 PM

Darren
"Slet" mompelde ik terwijl ik de lounge binnen kwam en op de bank neerplofte." Waar hadden jullieen het zo net over?" Vroeg ik snuivend terwijl ik op mijn iphone keek.

Rosie
Als hij dat zegt slik ik. Gelukkig kwam Darren binnen gelopen "niks bijzonders" zei ik snel terwijl ik elegant overeind kwam "en hoe was je gesprek met Sarahh" zei ik overdreven om hem te plagen "saai Levi mag er anders hebben ze mogen elkaar toch." Zei hij mompelend. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 02:57 PM

Sarahw
'Dat interesseert me niet zo veel.' zei ik en haalde mijn schouders op. Wanneer hij weg was liep ook ik terug naar binnen en luisterde ik aandachtig naar het kloppen van mensen harten. Als ik bij de keuken meerdere hoor grijnsde ik. De perfecte plek voor een snack. Nu moest ik me wel inhouden anders kreeg ik problemen met oom Seth en Jennifer.

Levi
Ik grinnikte. Zoals verwacht vond ze het vies. 'Wees niet te vroeg met wat je wenst Rosie. Je moet blij zijn dat je je vader hebt. Dat hij om je geeft.' zei ik en nam nog een slokje van mijn drank waarin ik me verslik als ze over een verloofde begint. 'Niet echt. Van mij hoeft dat hele trouwen niet. Ik ben prima met mijn levensstijl nu en heb geen zin in het eindeloze gezoek naar de geschikte kandidaat waar ik uiteindelijk toch niet van houd.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  |  »  |  Last

« Back to forum