ORPG// Love against Law feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 48 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 09/27/2017 06:17 PMDarren
"Besef je wel dat vampiers onder ons staan we kunnen zwanger maken wie willen." Zei ik tegen Levi "maar ik zal niet te veel in discussie gaan.. het is niet mijn kind ik heb geen jaar met haar moeten zitten.. dat heb jij moeten doen en dan nog ook haar neuken met je domme kop." Zei ik agressief terwijl il hem niet kon utitaan. " Ik wil niet dat mijn andere nichtje ten schande gaat staan vanwege jou.. en ik ga mijn troon niet op het spel zetten voor jou.. het kind is van mij op papier en moet later koning of koningin worden ik zal het opvoeden als mijn eigen en geen enkel stuk van jou geven." Zei ik "dat is de deal daarmee uit.. anders zorg ik er wel voor dat je verwijderd word van deze kleine aardbol." Zei ik satanische.
from LostSouls on 09/26/2017 11:31 PMLevi
Ik begon te lachen. 'Je maakt een grapje zeker? Waar is je bewijs. Ik kan ook net zo goed zeggen dat je de familie hebt verraden en zorgen met welke smoes dan ook dat je verbannen word. Jij weet net zo goed als ik hoe sperma werkt Darren. Als Sarah al zwanger is kan het kind net zo goed van jou zijn. 2 keer zelfs 1 keer is al genoeg, broertje van me.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken strak op elkaar. 'Plus dat Sarah geen enkel sprankeltje duivel in zich heeft. Ze is alleen een vampire dus er is niet eens mogelijkheid dat ze zwanger is. Hoe leg je dat uit?' vroeg ik hem. Allerlei uitvluchten om dit van de tafel te gooien. Sarah kon en mocht gewoon niet zwanger van mij zijn.
from walkingdead on 09/26/2017 11:04 PMDarren
"Niet zo bijdehand grote broer." Zei ik ironische terwijl ik naar Rosie keek die er verveelt bij zat." Ik heb een voorstel jullie verlaten Rusland en rotten op naar de hell zodat niemand achter jullie relatie komt maar in ruil voordat.. krijg ik alle voogd over jou nog niet geboren kind." Ik keek Levi aan "Sarah is zwanger.. en het is niet van mij want ik heb er maar 2 keer geneukt."
Rosie
Als Darren het nieuws voor ons op tafel neerbonk. Gaat er een steek van woede door me heen." Hoe weet je dat zo zeker.. en als het waar is laat ze het maar weghalen" zei ik zonder twijfel "toen ik vanochtend wakker werd tegen Sarah's buik voelde ik een 2e hartslag ik schat dat ze pas 1 week zwanger is maar wij vampiers hebben geen bijwerkingen als ze zwanger zijn.. dus dat verklaart veel." Ik keek Levi pijnzend aan ik wist nieteens of hij nu nog wel met me verder wilde gaan. Aangezien dat dom wicht zwanger van hem was.
from LostSouls on 09/26/2017 09:04 PMLevi
Als we de volgende ochtend in de troonzaal zaten hing ik een beetje onderuit. Na het hele gedoe met wie nou op de troon moest zitten had ik sowieso al geen behoefte om hier te zijn. Laat staan met Darren in een zaaltje. Ik rolde mijn ogen. 'Wat gaat jou dat aan?' vroeg ik verveelt en sloeg mijn armen over elkaar.
from walkingdead on 09/22/2017 05:22 PMDarren
De volgende dag zat iedereen van de familie in de toonzaal. Op 1 iemand na en dat was Sarah ik hoefde haar niet hierbij dus ik liet haar maar verder slapen." Ik neem aan dat jullie 2 weer intiem met elkaar zijn" zei ik tegen Rosie en Levi terwijl ik het onmogelijke zou doen.
from LostSouls on 09/21/2017 11:33 PMSarah
Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij in me gleed. Een verzadigd zuchtje verliet mijn lippen. Wat voelde ik me goed gevuld. Als hij begon te stoten ontnam hij zo wat mijn adem het voelde hemels en dat liet ik hem ook luid en duidelijk merken. Met elke stoot ontsnapte er een hevige kreun. Met mijn handen greep ik in de dekens. Hoelang ik mijn eerste orgasme kon uitstellen weet ik niet, maar ik weet dat ik dit wel de hele nacht kon volhouden.
from walkingdead on 09/21/2017 10:42 PMDarren
"Jezus eindelijk laat je me die reet van je neuken." Zei ik gretig terwijl ik mijn vriend met behulp van mijn rechterhand in haar liet glijden. Ik liet een grommende gaan maar begom uiteindelijk met stoten ik nam haar haren vast. Als het zo door bleef gaan zou ik haar nog zwanger kunnen maken.
from LostSouls on 09/21/2017 10:38 PMSarah
Ik hapte naar adem wanneer hij me omdraaide op mijn buik. Niet iets wat ik had zien aankomen. Binnen no time voelde ik zijn vriend tegen mijn billen, maar dat was niet het enige. Een harde pets kletste neer op mijn rechterbil wat een kreuntje losliet. Ik beet op mijn lip en voelde de tintelingen doortrekken door mijn bil.
from walkingdead on 09/21/2017 10:36 PMDarren
Ik beet op mijn onderlip terwijl ze al aardig nat was. Ik draaide haar vliegen vlug op haar buik en trok haar heupen naar de mijne toe terwijl haar geweldige kont tegen mijn stijve aan stond. Ik likte langs mijn onderlip en sloeg haar rechterbil met een harde pets neer.
from LostSouls on 09/21/2017 10:28 PMSarah
Ik kon een kreuntje niet binnen houden en krulde mijn rug nog verder wanneer zijn vingers rond mijn vriendin dansten. 'Daar hou ik je aan.' zei ik tegen hem terwijl ik al lichtelijk hijgde van de inspanning tot nu toe.

Reply