ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/17/2017 08:47 PMTeresa
Als hij zegt dat ze dezelfde vader hebben knikte ik. Ik rolde mijn ogen. 'Toch nog een iemand die blij met hem is.' zei ik en zuchtte. 'Mijn moeder heeft mijn vader me laten opdragen om meer met hem om te gaan op deze school. Alsof ik daar op zit te wachten.' mompelde ik en beet op mijn lip.
from walkingdead on 10/17/2017 09:22 PMTyler
Ik grinnikte "blijkt dus dat je vader geen fan van hem is als ik het zo hoor." Zei ik tegen haar "je zou is bij ons thuis moeten komen hij heeft ook nog een zusje die we delen.. mijn moeder zou het in ieder geval niet erg vinden mijn vader waarschijnlijk ook niet." Zei ik tegen haar "hij is niet zo erg als het lijkt."
from LostSouls on 10/17/2017 09:55 PMTeresa
Ik grijnsde. 'Gister wou je me nog in je bed en nu nodig je me thuis uit?' vroeg ik en beet op mijn lip. 'Gaat snel met de jongens van tegenwoordig.' Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien moet ik eerst maar even toekijken. Ik weet niet eens of ik hem wel echt wil leren kennen. Hij is degene die tussen ons gezin in staat.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Waarom deelde ik dit ook alweer met hem?
from walkingdead on 10/17/2017 10:18 PMTyler
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip. Conor vond zijn andere gezin niet leuk en wilde er niet te veel mee bemoeien. Maar volgens mij was het meer dat hij zich niet geaccepteerd voelde door de koning en zijn dochter. Het was heel raar vond ik want opzicht kon hij er niks aan doen dat hij geboren was. Ik grinnikte "klopt.. maar dat was de laatste dag dat ik mijn bed uberhaupt wilde delen.. " Zei ik tegen haar "Conor staat nergens tussen het volk weet niet eens dat hij bestaat.." Con droeg mijn moeders achternaam die van mijn vader was nogal vaag. " Het is voor zijn veiligheid" hadden ze gezegd. Nee het was gewoon zodat zijn moeder geen bloedhoer word en de hele hell haar afkeurt.. omdat ze onzuiver is. Mijn pa heb ik maar 1 keer zien praten met Con's moeder maar toen was ik 10 ofzo. Ze leek een beetje opgezet.. net een slaaf. Gewoon iemand die als een hondje iemands orders moet opvolgen. Maar dat ging ik natuurlijk niet tegen Teresa en Conor zeggen.
from LostSouls on 10/17/2017 10:52 PMTeresa
'Ben je normaal niet zo een player dan?' vroeg ik hem om ook maar het onderwerp weer te veranderen. Mijn broer en onze familie was altijd een gevoelig onderwerp voor mij geweest. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler. 'Sorry, ik wou jou broer natuurlijk niet afkraken waar je bij staat.' zei ik tegen hem. Ik haalde een hand door mijn haat en ging in de kantine bij het raam met hem zitten.
from walkingdead on 10/17/2017 11:00 PMTyler
"O jawel hoor." Zei ik grijnzend "Ik krijg namelijk niet zo snel.gevoelens als je begrijpt wat ik bedoel." Ik was niet opzoek naar web relatie en hield het liever alleen bij seks." Onze broer" verbeterde ik haar terwijl ik Julie aan zag komen lopen." Is dat je attendant?" Ik wees naar Julie aangezien ik kon ruiken dat ze een demon is.. Die zijn er alleen om een oogje op iemand te houden.
from LostSouls on 10/17/2017 11:14 PMTeresa
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Gevoelens zijn overrated.' bevestigde ik schouder ophalend. 'Sorry, onze broer.' zei ik met een zwak glimlachje. Als hij weer naar de ingang van de kantine knikte ik. 'Julie, eindelijk. Waar zat je?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. Ik rook al meteen dat ze een wietje had gehad en glimlachte. 'Nevermind.' zei ik grijnzend.
from walkingdead on 10/19/2017 07:29 PMJulie
"Ja sorry ging even blowen." Zei ik tegen haar terwijl ik niet aangaf met wie want dan zou ze me vermoorden. Ik keek naar de jongen waarmee ze sprak "en wie ben jij?" Vroeg ik benieuwd.
Tyler
"Tyler Fagelion haar broer's kleine broertje." IK wees naar Teresa Julie fronste "ik wist niet dat Conor een broertje had." Zei Julie "jezus dan is jullie band wel heel slecht." Zei ik tegen Teresa.
from LostSouls on 10/22/2017 08:33 PMTeresa
'Zonder mij?' vroeg ik met een lachje en keek toen toe hoe Tyler zich voorstelde. Ik rolde mijn ogen kort. 'Ik zei het toch al. Ik heb gewoon niks met die jongen.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ik heb zometeen cheer try outs. Nog tips om het voorlopige hoofd te verassen?' vroeg ik aan Tyler aangezien hij hier al langer zat en waarschijnlijk ooit toch wel met haar geneukt moet hebben als ik zijn reputatie mag geloven. Niet dat ik tips nodig had. Head cheerleader word ik sowieso.
from walkingdead on 10/22/2017 09:51 PMTyler
''Oei dat is mijn ex.. ze houd niet van competitie,'' Zei ik met een knipoog terwijl ze waarschijnlijk niet zo snel toegelaten zou worden. Ik kende Lyla ze werd super snel jaloers.. en zeker van zo een mooie meid als Teresa.'' Ik denk dat ik maar is ga heb wat vrienden nog beloofd om te gaan blowen.''
Julie
Als ik zie dat de conversatie al snel weer tussen hun 2 is neem ik diep adem.'' Ga anders mee Teresa'' zei ik tegen haar terwijl het mijn taak was om haar te binden met mensen gewoon dat ze zich prettig zou voelen hier. Ik keek een beetje stoned en neuzend om me heen en nam diep adem.