ORPG//: Noah
First Page | « | 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 42 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/03/2018 07:18 PMJason
Ik glimlach even en knik "Oke" zeg ik en lach zacht. "Ik ben geen slijmbal" zeg ik lachend. Ik haal een hand door mijn haar en zeg "Dan moet ik maar gauw gaan" Ik glimlach nog even naar haar en loop de kamer uit. Ik loop de trap af en als ik beneden ben kijk ik even de kamer in waar haar vader met een envelop met geld op de bank zit. Ik loop naar buiten en ga in mijn auto zitten. Ik geloof geen zak van wat Fayena met heeft verteld. Ik rijd naar huis en ga slapen.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:15 PMFayena
Ik zie hem wat raar kijken “ het is meer het idee, ik hem m’n handen gewassen maar toch is het idee niet echt fris “ zeg ik en rol lachend met m’n ogen “ jaja slijmbal “ knik ik en als hij weg kijkt moet ik zacht lachen. “ niet verlegen worden hoor “ plaag ik hem “ staat je goed “ knik ik. “ ja maakt mij niet uit maar ik wil nog douche en als je wilt dat ik optijd oo school ben moet ik ook optijd naar bed anders kom ik minimaal een uur te laat “ grinnik ik.
from Noah on 01/03/2018 07:11 PMJason
Ik frons als ze haar hand wegtrekt. Het ruikt helemaal niet naar drank, maar ik laat het maar. Ze wil het blijkbaar niet vertellen. Ik glimlach even en kijk haar aan. "Je bent mooi als je lacht" zeg ik zacht en kijk weer weg als ze over mijn kleding begint. "Eh... ja... zwart..." zeg ik en sta op. "Ik ga maar weer eens. Tenzij jij wilt dat ik blijf" zeg ik glimlachend.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:08 PMFayena
Ik kijk hoe hij m’n hand pakt en trek hem even los “ m’n handen wil je niet aanraken, ze zijn nogal vies “ grinnik ik zacht “ je wilt niet weten hoeveel drank erover is gegaan “ zucht ik even. Ze waren meer vies van het werken en ookal zijn m’n handen gewassen, het idee was niet zo fijn. “ jaja ik stuur je wel af op die stalkers “ knik ik lachend en kijk even naar z’n outfit “ badass hoor helemaal zwart “ plaag ik hem even.
from Noah on 01/03/2018 07:05 PMJason
Ik kijk haar aan en luister naar haar. Ik geloof er eigenlijk vrij weinig van, maar als ik dat zeg wordt ze waarschijnlijk boos. Ik knik even en pak haar hand weer. "Oke, maar als er iets is zeg je het oke? Ik ben er voor je" zeg ik zacht en glimlach even. "Als je me nodig hebt hoef je dat alleen te zeggen en ik zal alles doen om je te helpen."
from Justfororpgs. on 01/03/2018 07:02 PMFayena
Ik zicht even als hij zoveel vraagt, was ik ook zo? Dan was het namelijk best wel irritant. “ Ja op een feestje ja “ lach ik zacht. “ mijn ouders halen mij altijd op “ zeg ik “ ze zijn nogal beschermend “ knik ik en ga op bed zitten. “ Ik werkte voorheen in een bar in de stad en op een of andere manier kwamen ze achter m’n adres en stalkte ze me en soms nog “ knik ik “ aangezien jij een nieuw hoofd heb in hun inzicht denken ze dat ik weer m’n adres heb verteld “ zeg ik “ maar ik werk niet eens dus ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen “ zeg ik en lach zachtjes.
from Noah on 01/03/2018 06:56 PMJason
Ik heb hem niet nodig vandaag maar ik zeg toch "Het zou fijn zijn als ik hem vandaag nog heb" Ik kijk haar aan en frons. "Je was op een feestje? Met je ouders zeker? En die-" Ik word onderbroken door haar vader en stop met praten. Ik loop achter Fayena aan naar binnen en dan naar boven toe. Als ze mijn boek heeft gevonden zeg ik "Je was niet op een feestje voor de lol. Over wat voor klanten had je vader het?" vraag ik emotieloos. Ik moet het nu weten, ik maak me te veel zorgen om haar.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:52 PMFayena
Ik haal mijn schouders op “ zeg het maar ik weet niet of je hem nu nodig hebt “ zeg ik. “ Ik was gewoon uit, feestje “ zeg ik “ je weet toch dat ik veel naar feestjes ga nou vanavond ook, kan er niks aan doen “ knik ik. “ Fayena “ hoor ik m’n vader roepen “ het tocht hier “ zijn z’n woorden. Ik wenk Jason en sluit de deur achter hem en loop dan naar boven toe. Als ik z’n boek gevonden heb onder de nieuwe gecreerde bult van kleding draai ik om naar Jason “ dit is hem denk “ grinnik ik zacht.
from Noah on 01/03/2018 06:48 PMJason
Ik kijk haar aan en lieg "Ik was toch in de buurt" Ik knik "Je kan hem ook morgen meenemen als dat jou beter uitkomt." zeg ik. Ik kijk naar haar als ze over haar schouder kijkt en op haar lip bijt. Ik schud mijn hoofd "Nee, je was niet gewoon weg." zeg ik. "Ik maak me zorgen om je Fayena. Je kan het me zeggen, ik zal het voor me houden." zeg ik. Ik weet dat ik haar ook niet over mezelf vertel, maar dat doe ik voor haar veiligheid. En omdat ik bang ben dat ze me niet meer mag als ze weet wat ik doe.
from Justfororpgs. on 01/03/2018 06:45 PMFayena
Ik kijk hem even aan “ oh had dan geappt “ glimlach ik klein tegen hem. “ zal ik hem pakken voor je of moet ik hem morgen voor je meenemen? “ vraag ik een hem en kijk even over m’n schouder heen. Ik kijk als hij m’n hand vast pakt en bijt even op m’n lip. “ Hm nergens gewoon even weg “ knik ik. Als hij mij niet kon vertrouwen met zijn geheimen waarom zou ik dan wel alles vertellen.

Reply