ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:18 PM

Jason
Ik knik en ben blij dat ze er niet verder op in gaat. Ik haal mijn schouders op en zeg "Jij mag iets verzinnen om te doen, het is jou welverdiende pauze" Ik kijk naar haar als ze een hand door haar haar haalt en glimlach even. "Eh... Oke dan, ik neem wel water" zeg ik en pak een glas water. Als ze begint over drank schud ik mijn hoofd. "Nee, ik moet nog wat doen vanavond" zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:13 PM

Fayena
“ ook nog? Je doet echt veel te veel meneer, denk om je gezondheid meneer “ grijns ik even en verbeter snel de fout en gooi m’n boek dan aan de kant. “ oké en nu? “ vraag ik aan hem en ik haal een hand door m’n haren heen en neem nog wat te drinken, wil je echt niks? “ vraag ik aan hem en wijs naar het drinken. “ of heb je liever wat sterkers? Ik ka beneden drank halen? “

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 01:08 PM

Jason
Ik bijt op mijn lip en zeg zonder haar aan te kijken "eh... werk" Ik haal mijn schouders op en kijk even de kamer rond. Ik lach zacht als ze geërgerd zucht en wijs een klein foutje aan. Als ze hem afheeft zeg ik "Het antwoord is goed en je hebt maar één klein foutje gemaakt, dus ik ben het met je eens"

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:04 PM

Jason
Ik knik en frons even, “ je slaapt weinig? Hoe kannjij de dag dan overleven? “ zeg ik fronsend “ waarom slaap je weinig ? “ vraag ik weer nieuwsgierig zonder dat ik er ergingen in heb en kijk weer naar m’n schrift. Ik zucht geërgerd en ga verder met de volgende som, dit was alles behalve leuk. Als ik hem af hem klap ik m’n boek dicht met m’n schrift ertussen “ ik verdien een pauze “ grijns ik en kijk weer even naar hem.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 12:59 PM

Jason
Ik knik "Klopt" zeg ik. Ik glimlach en zeg "Het is veel, maar ja. Ik slaap ook weinig, maar dat heeft andere oorzaken" Waarom vertel ik dit? Ik bijt op mijn lip en zeg "Dat antwoord klopt" terwijl ik naar haar antwoord wijs. Ik kijk hoe ze haar opdrachten maakt en zie dat ze vastloopt. "Bij deze moet je eerst de breuk wegwerken." zeg ik en kijk even naar haar.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:54 PM

Fayena
Ik ga weer rustig verder met de opdrachten en knik “ ja oké, als je alles snapt ben je zo klaar inprincipe “ knik ik. Ik luister weer even naar hem en als hij het zelf ook niet weet moet ik zacht lachen. “ maar je werkt opschool, thuis en dan geef je na school nog les aan mij, zoveel werk “ grinnik ik en richt mezelf weer tot m’n werk en ga rustig verder. “ en deze dan? “ vraag ik aan hem.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 12:22 PM

Jason
Ik lach zacht "Tot nu toe niet, maar dit is ook al veel hoor" zeg ik. "Echt? Dat heb ik nog helemaal niet gemerkt." zeg ik. Ik lach zacht als ze het over kontenlikkers heeft en kijk even naar haar. Ik knik "Klopt, maar hoe meer je oefent hoe makkelijker het wordt." zeg ik. "Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, het is denk ik gewoon een kwestie van plannen" zeg ik en haal mijn schouders op.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:18 PM

Fayena
Ik knik “ gelukkig maar, ik dacht dat er onverwachts wel meer aan kwam “ grinnik ik en haal mijn schouders op “ er zijn genoeg in de klas die het voor je doen, je moet maar eens opletten “ “ we hebben echt kontlikkers in de klas “ knik ik en kijk even naar hem en zicht “ dit is zo vermoeiend he “ grinnik ik en schrijf de haakjes nog snel op “ ik snap niet wat je doet en waar je de energie vandaan haalt om na school dit nog te doen “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 11:51 AM

Jason
Ik knik en glimlach even. Ik kijk met haar mee in het boek en schud lachend mijn hoofd "Nee dit is het" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik lach zacht "Bij wie zou dat wel werken dan?" Vraag ik. Ze trekt haar benen op en leunt tegen me aan. Ik glimlach even en kijk naar wat ze opschrijft "Hier moet je de haakjes niet vergeten" zeg ik en wijs het aan. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:35 AM

Fayena
“ nou als je wel wilt, je weet waar het staat “ grinnik ik. Ik blader even door het boek heen als hij zegt wat ik gemist heb en zijt even “ zeker weten niet meer? “ grap ik en ik knik op zijn voorstel “ ik had in gedachten jij maakt het en ik kijk toe maar dat werkt niet bij jou helaas “ grinnik ik en trek m’n benen op, laat me onderuit zakken en leun tegen hem aan en begin met het maken van de opdrachten en blijf naar de uitleg kijken die in het boek staat.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum