ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 07:27 PM

Jason
Ik knik even en kijk naar mijn boek. Ik maak weer een paar opdrachten en kijk even op als ze naar het toilet gaat. Terwijl ze weg is maak ik weer wat opdrachten en ik ben net klaar met de laatste opdracht als ze weer terug komt. Ik frons als ze iets onder mijn boek schuift en schuif het er een beetje onder vandaan. Mijn ogen worden groot als ik zie wat het is en ik kijk haar boos aan. "Ben je gek?!" Vraag ik woest fluisterend. "Je brengt dit na de les meteen terug en ik wil niet dat je dit ooit nog een keer doet" zeg ik boos en schuif het weer naar haar.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:02 PM

Fayena
Als hij verteld waarom hij het niet aan mij zou vertellen knik ik toch “ ja oké ik ben het met je eens “ zeg ik “ maar als het op school is moet daar ook wat over staan “ grijns ik. Ik maak nog wat opdrachten en vraag dan of ik naar het toilet mag. Ik loop het lokaal uit en ga door naar het kantoor van de directeur. Met moeite kom ik erin geslapen zoals ik wel vaker heb gedaan en kijk tussen de dossiers. Het duurde even voor ik Jason z’n dossier heb gevonden. Ik verstop hem onder m’n vest en ren terug naar het lokaal en neem snel plaats. Ik haal heel even diep adem “ staat het hier in? “ grijs ik en schuif de map ongezien onder m’n boek.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/01/2018 06:57 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik zou het jou niet vertellen omdat je zo goed als nooit tegen me praat en als je me niet meer nodig hebt dat ook niet meer zal doen en ik ken je pas net." Ik lach zacht en zeg "niks hoor" Als ik klaar ben met de uitleg en ze is begonnen met de opdracht kijk ik even naar haar. Ik maak alle opdrachten en ben na tien minuten al klaar. Ik zie dat ze haar antwoorden vergelijkt met die van mij en haar fouten verbetert. Ik knik als ze haar fout goed verbetert en glimlach even.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:41 PM

Fayena
Ik denk even na “ nadat jij mij verteld waarom je het niet aan mij zou vertellen “ knik ik “ Ik kom altijd alles te weten hoor dus als jij het niet verteld ja dan moet ik op onderzoek uit “ knik ik. Als hij begint te lachen frons ik eventjes “ waarom zit jij dan nou weer te lachen ? “ grijns ik en kijk mee hoe hij de opdracht uitleg en probeer mee te doen MEt de eerste twee opdrachten die erbij horen. Als hij zegt dat ik de volgende zelf wel kan knik ik eventjes @ en anders hebben we vanmiddag nog “ zeg ik en richt me weer tot mijn boek en probeer de volgende opdracht zelf. Ik kijk er even na en dan in zijn schrift om het te controleren. Al snel zie ik waar ik de fout heb gemaakt en verbeter het.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/01/2018 06:37 PM

Jason
Ik kijk op en schud mijn hoofd "eh... nee" zeg ik zacht. Als we zitten en ze me aan blijft kijken schiet ik in de lach. "En vertel mij eens waarom ik dat aan jou zou vertellen" zeg ik grijnzend en open mijn boek en schrift. Ik knik en lach zacht als ik haar zie grijnzen. Ik pak een pen en begin met een opdracht. Ik lach zacht als ik haar moeilijk zie kijken en zeg "Geeft niks hoor" Ik leg het haar allemaal uit en we maken samen de eerste twee opdrachten. "De volgende kan je zelf wel denk ik" zeg ik en glimlach even naar haar. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:29 PM

Fayena
Als hij naar de grond kijkt frons ik “ maar ik weet dat wel “ zeg ik eigenwijs “ maare, wordt je nou verlegen dat je naar de grond kijkt? “ grijns ik even. Als we beide zitten blijf ik hem aankijken. “ nou kom op vertel, doe niet zo geheimzinnig “ “ ik zal heus niks door verklappen “ knik ik “ ik zal proberen niet te lachen, maar ik kan het absoluut niet beloven “ zeg ik en pak mijn boeken er ook bij. “ Ik woon vlakbij en m’n ouders zijn nog te werk dus we hebben alle rust en tijd om huiswerk te doen “ grijns ik eventjes en pak ook mijn schrift en pen en kijk even moeilijk in het boek “ ik snap het nu al niet “ verzucht ik.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/01/2018 06:21 PM

Jason
Ik haal mijn shouders op en kijk even naar de grond. "Hm... Ik weet niet" mompel ik en pak ook wat te drinken. Ik lach zacht als ze knikt en ik schud mijn hoofd "Dat dacht ik toch even niet" zeg ik lachend. Ik lach zacht en knik als ze zegt dat we bijna vrij zijn. Ik ga naast haar zitten en knik "Na school is goed hoor" zeg ik en pak mijn boeken.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:10 PM

Fayena
“ nou je bent vast wel goed voor meerdere dingen hoor, niet alleen km mij te helpen “ knik ik en ruim intussen rustig m’n spullen op en ga aan m’n eigen tafeltje zitten. Ik pak intussen een flesje water uit mijn tas waar ik wat uit drink. Als hij vraagt of ik dat wel zou willen weten knik ik heftig “ Ja zeker, daar ben ik nu veel te nieuwschierig voor om het niet te weten, So tell me your secret “ grijns ik even. Als de bel gaat sla ik m’n rugtas over mijn schouder nadat alles opgeborgen zit en zucht “ eindelijk bijna vrij “ glimlach ik en loop achter hem aan “ dus na school bij mij thuis of later? “ vraag ik hem en neem plaats in het volgende lokaal.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/01/2018 05:53 PM

Jason
Ik lach zacht en kijk even naar haar. "Ben ik toch nig ergens goed voor" zeg ik zacht lachend. Ik glimlach even naar haar en knik "Geen probleem hoor"  Ik grinnik even en zeg mysterieus "Dat zou jij wel willen weten he?" Verder zeg ik er niks meer over en maak mijn opdrachten af. Als ik de bel goor ruim ik mijn spullen op en sta op. Ik haal een hand door mijn haar en knik. "Goed plan" zeg ik en wacht even op haar. "Laatste les van vandaag" zeg ik en loop naar het volgende lokaal.

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/01/2018 05:43 PM

Fayena
Ik knik “ maar dat hoeft niet hoor, ik ben de reden waarom je praat “ grinnik ik zachtjes. “ ik denk dat ik er ook niet uitgestuurd ben omdat hij me helpt, ze mogen je. De leraren “ knik ik “ maar bedankt “ glimlach ik naar hem. “ jij doet genoeg verkeerd? Vertel me “ “ stille wateren diepe gronden? “ plaag ik hem “ Ik zie je maar als de perfecte leerling “ “ maar veel mag ik niet zeggen aangezien ik er eigenlijk ook bijna nooit ben “ zeg ik bedenkelijk en blijf kijken hoe hij z’n werkt maakt. “ maar misschien kunnen we beginnen met ordenen en plannen? “ “ dat is echt een drama “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum