ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/14/2017 12:15 PM

Jason
Ik knik en zeg "Klopt, maar dat betekent niet dat hij jou vergeet. Fayenna, ik ken je amper, maar ik weet wel dat je cijfers niet goed genoeg zijn. Als jij op deze manier doorgaat, kan je niet slagen. Ook al haal je een tien op je examens. Je moet er iets aan doen als jij je leven op de rit wilt krijgen." Ik kijk haar aan en zeg "Ze zeggen niet dat je dom bent omdat je blond bent. De enige reden die ze hebben is dat ze je niet beter hebben zien doen. Als jij niet laat zien wat je kan, zal niemand het weten en zullen mensen de rest van je leven zeggen dat je dom bent." 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:58 PM

Fayena
'' Nou hij heeft zat andere leerlingen waar hij zich druk voer maakt en als ik gewoon mn examens haal, wat is zijn probleem dan '' zeg ik en pak mn boeken weer uit mn tas. '' Dan ben je de enige hoor '' lach ik en pak mn pen waar ik mee begin te spelen. '' Hm ik ben er nooit, mijn cijfers zijn echt niet hoger dan maximum een zes '' ''' Oh ik ben blond, ze verzinnen alles hoor '' knik ik '' Ik hoor alles wat ze zeggen '' grijns ik even. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 11/13/2017 06:52 PM

Jason
Ik frons als ze zegt dat hij wel bijdraait en vraag "Waarom zou hij je vergeten?" Ik kijk naar haar en zeg schouderophalend "Ik vind je niet hersenloos" ik pak de boeken uit mijn tas en knik als ze me kauwgom aanbiedt. Ik kijk even naar haar en vraag "Waarom denk je dat iedereen jou hersenloos vindt?"

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:42 PM

Fayena
Ik haal mijn schouders op '' Van mij hoeft het niet hoor, ik denk dat hij wel bij draait '' '' Hij vergeet me wel weer '' knik ik en blijf rustig lopen. '' Had je kunnen doen, waarom zou je me anders helpen? Het is niet dat jou cijfers er van opknappen. Niet dat ik denk in iedergeval '' '' Maarja wie ben ik om dat te denken, iedereen vind me toch hersenloos '' zeg ik schouder ophalend. Ik laat mn tas op tafel leggen en ga zitten en kijk naast me hoe Jason naast me komt zitten. Ik pak kauwgom en kijk hem dan aan '' Wil je ook? ''  

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 11/13/2017 06:09 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Als jij dat wil" Ik loop met haar mee naar de volgende les en zeg "Wat moet ik dan doen? Tegen de rector zeggen dat ik je zal helpen en dat dan niet doen? Dat zou wel erg rebels zijn" We lopen het lokaal in en ik ga naast haar zitten. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 11/13/2017 05:51 PM

Fayena
De les duurt lang en wat ik heb gedaan is niet meer dan wat gekrabbel in mijn schrift. Als gauw gaat de bel en ik haal opgelucht adem en pak dan ook mijn spullen in. Als ik iemand naast me zie staan kijk ik op en zie Jason. Als hij vraagt of we niet naast elkaar moeten zitten  haal ik mijn schouders op. '' Wil je dat dan? '' grijns ik even en sta ook op. '' Ik wist niet dat je me echt ging helpen '' zeg ik een beetje verontwaard en loop dan achter de menigte aan het lokaal uit naar de volgende les toe. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 11/12/2017 09:20 PM

Jason
Ik kijk even om naar Fayenna als ik haar iets hoor zeggen tegen de docent en kijk even bij Zack waar we zijn gebleven. Ik luister naar de uitleg van de docent en praat wat met Zack. Als de bel gaat stop ik de boeken in mijn tas en loop naar Fayenna. "Is het eigenlijk niet de bedoeling dat we naast elkaar gaan zitten?" Vraag ik aan haar. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:56 PM

Fayena,
Het blijft door mijn hoofd heen gaan wat Jason zij, hij maakt geen grapje. Ik kijk op van het raam als ik de leraar hoor roepen. '' Ja ja ik was onderweg '' zeg ik zuchtend en kijk hoe hij verder gaat met zijn les en pak dan mijn spullen uit mn tas vandaan. Ik open mn schrift die bijna nieuw is op een paar krabbels na. Als ik bij de klasgenoten voor me heb gekeken welke bladzijde we zijn open ik ook mijn boek en kijk er eventjes moeilijk in, waar waren wij nu weer mee bezig? 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 11/12/2017 08:47 PM

Jason
Ik lach zacht als ik luister naar het 'gesprek tussen Fayenna en de rector. Ik sta op en loop met haar mee als ze me aan mijn arm mee trekt. Ik schud mijn hoofd en zeg "Hij maakt geen grapje" Ik loop met haar naar het lokaal en ga weer naast Zack zitten. Hij kijkt me vragend aan en ik zeg "Ik moet haar gaan helpen om te slagen dit jaar" Hij zucht en vraagt waarom ik dat zou willen doen. Ik haal mijn schouders op en pak mijn boeken.

Reply Edited on 11/13/2017 04:31 PM.

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:37 PM

Fayena
'' Meent u dit? Studiekamp '' '' Mij aan iemand vastbinden op school oke, maar mijn hele zomervakantie wegnemen? Dat kan u toch niet menen '' zucht ik en hij knikt. '' Maar als je je best doet dan hoeft het niet, dan kan je van je zomervakantie genieten en mee op schoolkamp '' knikt hij. '' Dit is echt chantage '' zucht ik diep en sta op. '' Ik heb een vak dat ik moet volgen '' mompel ik en sla mn tas over mn schouder '' Nou kom je nog? '' zeg ik en trek Jason aan zn arm mee. '' Hij maakt een grapje toch ? '' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Jason. Zwijgend loop ik verder en door de klas in waar ik weer ga zitten en mn spullen op tafel neerleg. Ik kon morgen wel gaan beginnen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last

« Back to forum