ORPG//: Noah
Erste Seite | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ... 42 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG//: Noah
von Noah am 05.01.2018 08:19Jason
Ik lach zacht en knik. Ik glimlach en zeg "Hm, helaas wel" ik zet haar weer neer op de grond en zoen haar nog even. Dan laat ik haar helemaal los en pak mijn jas. "Zie ik je vanavond nog? Na ons werk?" Vraag ik aan haar waarna ik naar buiten loop en naar huis rijd.
von Justfororpgs. am 05.01.2018 08:15Fayena
Ik glimlach “ gelukkig maar anders werd het nog moeilijk “ plaag ik hem en hou me goed vast als hij naar beneden loopt. Als ik de muur achter me voel kijk ik hem grijnzen aan. “ ik wil ook niet dat je gaat maar het zal toch echt moeten lieve schat, ook jij moet werken” verzucht ik en speel even met z’n haar en zoen genietend mee met z’n lippen.
von Noah am 05.01.2018 08:10Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik ben ook blij met jou" Ik glimlach als ik haar aan me voel hangen en knik even. Ik loop met haar naar beneden en duw haar zacht tegen de muur. Ik beantwoord haar kus en glimlach even tegen haar lippen. "Ik wil niet weg" zeg ik even pruilend en zoen haar.
von Justfororpgs. am 05.01.2018 08:06Fayenaik schud m’n hoofd “ Jawel allemaal door jou “ glimlach ik “ Anders had ik je ook nooit gekent dus ik ben blij met je “ glimlach ik en als hij ook z’n armen om mij heen heeft spring ik op hem en ga aan hem hangen met geklemde benen. “ hm breng me maar naar beneden, daar kan ik je uitzwaaien “ glimlach ik en druk een kus terug op z’n lippen.
von Noah am 05.01.2018 08:03Jason
Ik lach zacht en knik even. "Nee joh, jij hebt keihard gewerkt ok ben serieus echt trots op je" zeg ik glimlachend. Ik lach zacht en leg mijn armen om haar heen. Ik grijns en zeg "Nee, je krijgt er veel meer" ik kijk haar glimlachend aan en geef haar kusjes op haar lippen.
von Justfororpgs. am 05.01.2018 07:48Fayena
Ik gaap eventjes “ pff dit duurde zo lang, maar vele beter dan alleen “ grijns ik en beantwoord z’n lange kus. “ Je moet trots zijn op jezelf, zo der jou was dit echt niet gebeurd “ knik ik “ ik ben trots oo jou “ knik ik. Ik pruil als hij moet gaan “ Nee maar Ashley wel “ plaag ik aan hem en leg even m’n armen om hem heen “ krijg ik nog een kus voordat je gaat? “ pruil ik.
von Noah am 05.01.2018 07:44Jason
Ts naar die avond
Ik klap haar boek dicht als we eindelijk klaar zijn met haar huiswerk. "Pfff eindelijk klaar" zeg ik en geef haar een kus. "Ik ben trots op je" zeg ik glimlachend en sta op. "Ik moet maar weer eens gaan. Moet jij nog werken vanavond?" Vraag ik aan haar.
von Justfororpgs. am 05.01.2018 07:39Fayena
Ik glimlach naar hem en glij met m’n handen even over z’n borst als hij z’n handen op m’n heupen legt en kruip dan lekker tegen hem aan. Ik schiet in de lach “ ja heel leuk “ grijns ik en ik zoen genietend met hem mee
von Noah am 05.01.2018 07:31Jason
Ik schud lachend mijn hoofd en haal nog een keer een hand door mijn haar. Ik leg mijn handen op haar heupen en lach zacht "Ja, leuk" zeg ik lachend. Ik glimlache als ik haar hand door mijn haar voel gaan en zoen haar.
von Justfororpgs. am 05.01.2018 07:29Fayena
Ik kijk op als ik de deur van de douche open zie gaan en jason zie. Ik glimlach even breed “ Still cute “ grijns ik en maak plaats voor hem onder de douche. Ik leg m’n armen even om z’n nek heen als hij bij me komt staan en beantwoord z’n kus “ straks huiswerk? “ vraag ik aan hem en haal een hand door zijn bruine haren heen.

Antworten