ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/05/2018 01:38 AM

Anastasia
Ik zuchtte en verveelde me al de hele les. Ik was nog steeds pissed over wat er was gebeurd en was ook verblijd als niemand zijn hand op stak om Millie haar partner te zijn. Totdat Bowie naar voren stapte. Ik beet mijn kaken samen en keek naar Lor die precies hetzelfde deed. Ik besloot me er niet mee te bemoeien en te doen alsof het me koud liet. Ik werd zelf een koppel met Amber en keek naar Aiden en Lorelai die tegen Millie en Bowie begonnen. 'Guys, wees gerust om het heksje te verbranden op de brandstapel maar laat Bowie erbuiten.' zei ik tegen de twee. Als Aiden zijn mond naar me open wou trekken keek ik hem waarschuwend aan waardoor hij zich gedeisd hield. Als ik thuis kwam was dat het eerste wat ik zou bespreken. Ik wou een andere heks voor Bowie.

Lorenzo
Aan de ene kant voelde ik me rot om Millie zo te laten staan, maar aan de andere kant was ik wel boos over de woorden die ze naar Ana had uitgesproken. Ik beet op mijn lip en ging samen met Chloé het lab in. 'Die twee hebben wel lef zeg.' siste ze. Ik zuchtte. 'Vertel mij wat.' zei ik afwezig en ging op mijn kruk zitten en staarde naar de reageer buizen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/05/2018 01:50 AM

Bowie
"Dankje Ana.. nou nee eigenlijk had hij zijn vuile bek niet moeten openen.. Ik mag misschien mens  zijn maar zodra mijn vader terug is zou je willen dat je me niet zo genoemd heb peasant ." Mijn ogen kleurde rood terwijl ik niet kon geloven wat er zo net uit mijn mond kwam "De sire link het werkt.. je duivel is verbonden met die van Anastasia maar is nog steeds in slaap dus dit is tijdelijk." Zei Millie  terwijl ik slikte en ik die Aiden maar liet. Het leek net alsof er vlammen in mijn binnenste aan het branden waren.. iets zei me om hem aan rukken te schuren maar ik deed het niet zolang ik mens ben. Dit voelde meer kunstmatig maar tenminste was mijn duivel er wel." Ik begin wel met de buisjes" zei ik gekalmeerd terwijl ik kort naar Anastasia keek en glimlachte.. het werkte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/06/2018 12:28 AM

Anastasia
Ik keek toe en zag hoe zijn ogen rood kleurde. Ik grijnsde naar hem. ‘100% mens zei je?’ Zei ik grijnzend en richtte me vervolgens weer op het project. Het was saai en eigenlijk deden Amber en ik niet echt veel er aan. Het was ook niet ons sterkste vak.

Lorenzo
Als ik doorkrijg dat zijn duivel zich liet zien zuchtte ik geïrriteerd. De zielige jongen wou gewoon aandacht. Ik haalde een hand door mijn haar en liep geërgerd de klas uit. Het boeide me niet dat ik nog meer strafwerk zou krijgen. Ik maakte het toch nooit.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/06/2018 12:39 AM

Millie
Ik glimlachte zwak dat leverde me ook weer punten op. Als Lorenzo geïrriteerd de klas uitloopt negeer ik het. Hij wilde mij negeren dan negeer ik hem ook. Na de les liep ik naar mijn locker en had ik mijn woorden eigenlijk moeten terug nemen maar nu was niet de juiste timing.

Bowie
Ik glimlachte en mocht Ana al was ik niet zo zeker van mijn zaak met mij en Lorenzo.. hij mocht me niet.. en waarom? Dat wist ik ook niet misschien omdat ik bijna Millie had plat gereden maar Ja..  Ik hoefde niet met iedereen een band te hebben in de familie. Ik was uit en wist niet zo goed wat ik met mijn nieuwe leventje moest doen zonder enige vrienden behalve Millie en Anastasia dan. Ik liep richting de wc en kwam Lorenzo tegen ik besloot hem te negeren en waste mijn handen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/06/2018 12:46 AM

Lorenzo
Ik liep naar de wc’s waar ik tegen de prullenbak en de deur trapte. Alles was veel beter voor die avond in de steeg bij de club. Ik zuchtte en waste keek op als Bowie binnen kwam gelopen. Hij zei niks. ‘Je zult je nu wel hoog voelen he.’ Zei ik en bekeek hem van top tot teen. ‘Van boerenkinkel naar een Lincoln volbloed. Wat is je plan?’

Anastasia
Zodra de les is afgelopen liep ik naar buiten waar ik een normale sigaret op stak. ‘Vanavond uit?’ Vroeg ik Amber en Chloé. Ze keken elkaar grijnzend aan. ‘Sowieso.’ Zeiden ze beide in koor. Ik glimlachte en nam een flinke hijs. Ik had wel zin om eens flink te feesten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/06/2018 01:03 AM

Bowie
Ik keek hem verveelt aan "Ik weet niet wat de reden is waarom je me niet mag.. maar ik denk zeker om Millie ze aardig meisje hopelijk glipt ze niet paarongeluk door je vingers recht in iemand anders zijn armen." Zei ik grijnzend "dont hate me for being there for her omdat niemand haar partner wilde zijn.. haat je zelf voor het kiezen om haar geheim te houden." De duivel in me was nog sterker dan ik dacht en totaal niet als de menselijke Bowie. Al moest ik niet vergeten dat hij familie was en ook een half duivel." Sorry ik bedoelde het niet zo.. mijn plan is.." zei ik "ik heb nog geen plan." Zonder er woorden  aan vuil te maken verliet ik de wc kunstmatig of niet.. als dat ding me helemaal over zou nemen zal ik niet meer de oude zijn.

Millie
Ik verliet de school en zag Anastasia staan ik rolde kort mijn ogen. En besloot het alle ergste in mijn leven te doen.. mijn excuses aanbieden aan fcking Anastasia Lincoln." Anastasia kan ik je spreken onder vier ogen het gaat over je sirelink" loog ik terwijl die wijfen me maar bleven aankijken.

Reply Edited on 05/06/2018 08:34 AM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/06/2018 11:58 AM

Lorenzo
Ik beet mijn kaken samen en deed mijn best om hem niet te slaan. Als hij weg liep keek ik hem na en trapte nog een keer aggressief tegen de toilet door waardoor die uit zijn scharnieren schoot. Ik liep vervolgens de toiletten uit en trok aan Bowie zijn pols om hem om te draaien. 'Zij wou het geheim houden. En misschien maar beter ook, want als haar ouders achter onze relatie komen word haar verboden om jou te helpen.' siste ik naar hem en liet hem los met een klein duwtje waarna ik naar buiten liep naar mijn Limo die klaar stond.

Anastasia
Terwijl ik het met Amber en Chloé had over wat we aan zouden doen vanavond werd ik aangesproken door Millie. Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. 'Ik ben zo terug' zei ik tegen de meiden en liep met Millie mee. 'Wat is er?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Het is toch gelukt? Wat wil je nog weten.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/06/2018 12:40 PM

Millie
"Het spijt me van wat ik zei tegen je.. Ik oordeelde te snel." Zei ik tegen haar terwijl ik niet wist waarom ik mijn excuses aanbod ik zag Bowie de school uitlopen. Vast vanwege hem en zijn goeie woorden.

Bowie
Als hij dat zegt ben ik gelijk de enige die weet dat de 2 een soort van iets hebben. Ik kon met Lorenzo blijven spelen als ik wilde maar ik was nergens op uit dus liet ik hem maar. Trouwens was Millie een vriendin van me geworden in zo een korte tijd dus zou ik haar relatie met rust laten. Ik zag Millie en Anastasia praten en zwaaide naar de 2 volgens mij had Millie mijn advies opgevolgd. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/06/2018 10:59 PM

Anastasia
Als ze haar excuses aanbied keek ik verrast. 'Dankje. Dat waardeer ik.' zei ik en keek naar Bowie die de school uit kwam. Ik zwaaide klein naar hem en glimlachte waarna ik me weer op Millie focuste. 'Ik zal zorgen dat die trutten je met rust laten.' zei ik knikkend naar Chloé en Amber. Ze waren wel mijn vriendinnen maar we konden allemaal echt gigantische trutten zijn.

Lorenzo
De limousine reed naar huis waar ik snel uitstapte en naar mijn kamer liep. Ik klapte mijn laptop open en startte het internet op waar ik ging zoeken naar informatie over die Bowie. Er moet vast wel iets over hem te vinden zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/06/2018 11:14 PM

Millie
Als ze mijn excuses accepteerd glimlach ik van opluchting." Dat za   ik waarderen" als Bowie aan komt gelopen glimlach ik zwak." Hoe bevalt duivel zijn?" Vroeg ik terwijl hij op zijn onderlip beet "goed kan ik je even spreken onder 4 ogen?" Ik knikte "ja sure."

Bowie
"Ik wil dat je de sirelink breekt tussen mij en Anastasia.. Ik denk dat mijn uitbarstingen worden veroorzaakt door deels haar emoties haar duivel." Zei ik tegen Millie "maar vertel Ana niks.. Ik wil niet dat ze zich druk gaat maken." Millie keek me beteuterd aan "als ik de sirelink breek krijg ik minder punten." "We vinden wel Wat daar op" bleef ik aan dringen ze schudde haar hoofd "oké is goed volgende week doen we het." Ik knikte "bedankt" waarna ik vervolgens naar mijn Porsche liep en van plan was om in te stappen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum