ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/06/2018 11:58 PMAnastasia
Ik glimlachte als ze dat zegt en keek op als Bowie bij ons kwam staan. Ik fronste als hij met Millie wou praten zonder antwoord te geven op haar vraag en beet op mijn lip. Als de twee verder op gaan staan liep ik terug naar Amber en Chloé. 'Wat moest ze?' vroegen ze. 'Niks bijzonders. Laat maar zitten oké.' zei ik en sprak met ze af naar welke club we zouden gaan. Ondertussen keek ik naar Bowie die nu naar zijn auto liep. Ik beet op mijn lip en stak een sigaret op.
from walkingdead on 05/07/2018 09:08 AMBowie
Ik ree naar huis en parkeerde op de oprit. Ik moest nog steeds wennen aan de luxe waar ik en mijn tante wonen. Ik liep binnen en besloot wat te eten aangezien ik zo een honger had. Ik pakte van alles uit de kast maar niks vulde me een hevige dorst was zich aan het spreiden en ik wist niet wat ik er tegen kon doen. Ik opende de koelkast en zag rode dingen in zakjes.. op de 1 of andere mannier kreeg ik er zin in en pakte ik eentje gretig zonder te kijken. Bloodback type O de extase vulde me gelijk glimlachend liet ik me zaken tegen de muur aan.
Millie
Ik was onderweg naar huis en had niks meer gehoord van Lorenzo. Ik nam diep adem en zakte onderuit in mijn stoel. Ik dacht steeds aan Bowie hoe hij er soort van voor me was. Want met de verkeerde advies van mezelf had ik mezelf in de nesten gewerkt.
from LostSouls on 05/07/2018 01:16 PMAnastasia
Na nog even gekletst te hebben liep ik naar mijn Jaguar en stapte in. Nadat ik de auto had gestart voelde ik opeens mijn ogen rood worden en een heerlijk gevoel door mijn lichaam gaan. Alsof ik net gevoed had. Ik begon te rijden maar in plaats van mijn eigen huis reed ik naar dat van tante Xenia. Ik stapte uit liep het huis binnen en wist zo Bowie te vinden in de keuken met wen Bloodbag in zijn handen. ‘Ik wist wel dat ik het niet voor niets voelde.’ Zei ik en nam een bloodbag uit de koelkast en dronk die zelf op. ‘Dus, nu ben je hetzelfde monster als wat je vriendinnetje Millie afkraakte.’ Zei ik en wist dat hij moest oppassen met bloeddorst en je volle duivel aan kon je vreselijke dingen doen.
Lorenzo
Uiteraard was er niks belastend te vinden. Ik zuchtte geïrriteerd en nam mijn telefoon om Millie een bericht te sturen. -We moeten praten X Lor- zuchtend liet ik me op het bed vallen en staarde naar het plafond.
from walkingdead on 05/07/2018 01:46 PMBowie
Als Anastasia opeens mijn huis binnen valt. Krabbel ik overeind "ik wist niet dat bij duivel zijn je ook gelijk vampier bent.. al heb ik de fangs nog niet." Zei ik chaotische als ze vriendinnetje zegt kijk ik haar met een klein glimlachje aan "ze is aardig maar verder dan dat gaat het niet" zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "en ik vind je geen monster trouwens."
Ik liep een beetje dichter naar haar toe "maar ik weet niet of het goed is als ik verander in wat ik echt ben.. als ik verander zal je me dan steunen Nichtje?" Vroeg ik "zorgen dat ik geen verkeerde dingen doe."
Millie
Als Lorenzo me appt rol ik mijn ogen "Ik ben thuis je kan langs komen- Millie. Ik zakte op bed neer en wist dat hij niet door de voordeur zou komen.
from LostSouls on 05/07/2018 02:19 PMAnastasia
Ik glimlachte als hij zei dat hij me geen monster vond. 'Het is ook niet zo. Je bent een Lincoln. Het zit in de familie om beide te zijn.' zei ik tegen hem en glimlachte. Als hij me vraagt hem op de rails te houden beet ik op mijn lip. 'Het is voor mij al niet makkelijk om op de rails te blijven, maar ik zal mijn best doen.' zei ik en glimlachte. 'Ik hou je tegen.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen.
Lorenzo
Ik las haar reactie en liep mijn balkon op. Ik spreidde mijn vleugels en vloog naar haar huis. Als ik haar raam in zicht heb klop ik erop. Meteen als het raam open gaat vloog ik naar binnen en trok mijn vleugels in. Ik beet op mijn lip en keek naar Millie. 'Hey.' zei ik en ging door mijn haar.
from walkingdead on 05/07/2018 02:30 PMBowie
Ik glimlachte zwak "dankje." Ik keek even naar buiten en dacht kort aan mijn vader. Er was pas 1 dag voorbij zonder hem en ik miste hem nu al.. leven met mijn nieuwe familie was fijn.. maar niet zo fijn zonder je vader." Dus wat kwam je eigenlijk echt doen?" Vroeg ik met een grijnsje.
Millie
Ik sloeg mijn armen overelkaar "hoi." Zei ik bot en verveelt tegen hem.
from LostSouls on 05/07/2018 02:40 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip. 'Ik eh.. weet het eigenlijk niet. Ik kreeg opeens het gevoel van bevrediging alsof ik gedronken had en ik dacht dat moet die stomme link zijn en toen stond ik opeens hier.' zei ik en keek kort naar mijn voeten. Waarom was ik opeens zo onzeker bij hem in de buurt. 'Als je wilt dat ik ga, dan ga ik wel.' zei ik en liep al richting de deur in de veronderstelling dat hij liever rust wou.
Lorenzo
'Ga je nu serieus bot tegen mij doen?' vroeg ik haar lichtelijk verontwaardigd. 'Jij bent de gene die mijn soort een monster noemt.' zei ik tegen haar en keek haar serieus aan met mijn armen over elkaar.
from walkingdead on 05/07/2018 02:55 PMBowie
Als ze naar de deur loopt pak ik haar arm vast ''ik wil niet dat je gaat.. ik bedoel je mag blijven..maar ik ben best wel saai en doe bijna niks de hele dag.'' Zei ik tegen haar ''al doe ik af en toe aan uit gaan.. maar ik ben nog nooit uit geweest als supernaturel.'' Ik beet op mijn onderlip.
Millie
''Ik zei het niet expres'' zei ik verveelt ''en ik heb mijn excuses al aangeboden aan je nichtje.. dus als je hier bent om me weer te veroordelen omdat ik dat heb gezegd dan kan je beter weg gaan.'' Zei ik tegen hem.
from LostSouls on 05/07/2018 03:00 PMLorenzo
'Nee dat zal. Mill als je me zo een verschrikkelijke bloedzuiger vind waarom ben je dan überhaupt met me. Is dit de reden dat je het geheim wou houden?' zei ik en negeerde het dat ik beter kon gaan volgens haar. Ik wou de waarheid uit haar horen. Of ze überhaupt wel om me geeft.
Anastasia
Als hij me tegenhield glimlachte ik. 'Je bent vast veel minder saai als je denkt.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik zou je graag uitnodigen om vanavond mee uit te gaan, maar hoe wij feesten... ik weet niet of het dan mogelijk voor je is om je in te houden. Ik bedoel.. je hebt me al zien feesten.' zei ik en grinnikte.
from walkingdead on 05/07/2018 03:12 PMBowie
''Jij bent er toch.'' Zei ik grijnzend ''en misschien moet ik wat jongens voor je op afstand jouden.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn jacket aan trok ''laat me zien hoe de Lincolns feesten.''
Millie
''Dat was niet de reden waarom ik uitviel tegen Anastasia Lor.''Zei ik zuchtend ''het was omdat.. je weet wel mijn familie weet al jullie geheimen.. een 1 daarvan is dat Anastasia verplicht is om een kind te wekken met een erfgename.. toen ik mijn moeder vertelde dat wij iets waren had ze me verteld dat jij en Anastasia een sirelink hadden maar die al snel weer afgebroken werd.. ik weet dat je seks heb gehad met Anastasia Lorenzo.. omdat je vader dat van je vroeg.''Zei ik zuchtend ik wist dat de lincolns een messed up familie waren ze hadden andere regels dan de normale dagelijkse familie.''Maar Bowie is hier nu dus ik maak me geen zorgen.''